Rijd je daarom altijd tegen me aan met je wagen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:13 schreef Painore het volgende:
Je hebt zo een lekkere penetrerende naam Frits!
Jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:16 schreef ToreJR het volgende:
Als een auto al de maximale acceleratie haalt met een turbo, heeft het dan nog zin er een betere motor in te zetten?
Ik fap tenminste niet als anonieme fokker zoals de restquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef kensei het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja![]()
De verbetering gaat verder dan t balkje aangeeft. Dus als t balkje vol zit en je nog een upgrade doet heeft dat nog wel effect.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hihi , Frits heeft van mij toestemming om te gaan.
Thanks!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
De verbetering gaat verder dan t balkje aangeeft. Dus als t balkje vol zit en je nog een upgrade doet heeft dat nog wel effect.
De groeten terug uit Rotterdamquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef kawa4 het volgende:
ik kap er weer mee voor vanavond
de groeten uit brabant
Drenthe?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef kawa4 het volgende:
ik kap er weer mee voor vanavond
de groeten uit brabant
Nu nog de goede kleur (chrome) en dan issie helemaal topquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef kawa4 het volgende:
net als laatste nog ff naar LSC geweest
weer voor 70.000 geld erin gepompt
[ afbeelding ]
weltrusten everiebodie
Mimaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Headset is leeg en aan het opladen bois.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat opvoeren heb je ook alleen wat aan bij de start en als je crashedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Standaard motor alles. Slow down, you know they can't catch me.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |