Totdat ik jou doodvermoordde omdat ik dacht dat jij mijn fiets gejat had, maar dat was duuc...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Muto het volgende:
Ik heb vanaf een afstand vervolgens ook wat banden met mijn sniper lek geschoten. En zag iedereen zoeken
Pertinent onwaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Totdat ik jou doodvermoordde omdat ik dacht dat jij mijn fiets gejat had, maar dat was duuc...verwarring allom.
Hier net zo.. ben er nu dan ook zat vanquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef Duuc-nl het volgende:
Elke x als ik jullie wil join spectate ik even en krijg dan dat kicked gezeik.
Je mist niks, grand tour met compacte en een random die op kop rijdt, belachelijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef Duuc-nl het volgende:
Elke x als ik jullie wil join spectate ik even en krijg dan dat kicked gezeik.
daar ben ik nou ook voor aan het sparen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Duuc-nl het volgende:
Die turbo erin gooien bij die elegy merk je wel meteen
Nee, moet je maar niet gaan werkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
zo klaar met werkenis er nog een fok race bezig?
We racenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Niels kawa waar ben je? Mis je stem.
Join een van ons, kom je er ook in.quote:
Ga ik doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Join een van ons, kom je er ook in.
quote:
Doet die alquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:27 schreef kensei het volgende:
Wie is er host nu? Laat painore anders maken
lig er ook uitquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:27 schreef kensei het volgende:
Wie is er host nu? Laat painore anders maken
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:29 schreef Multiply het volgende:
Lol ben 2 seconde host en er was gelijk besloten dat ik niet wist hoe het moest. I need a mic.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:29 schreef Multiply het volgende:
Lol ben 2 seconde host en er was gelijk besloten dat ik niet wist hoe het moest. I need a mic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |