En de preproloogquote:Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Enige waar RTL geīnteresseerd in is zijn hoge kijkcijfers en wat zich weer vertaalt in verbeterde reclame-inkomsten.
Per 1 januari ben ik zzper/journalist/hoejehetookmaargraagnoemt. 4 dagen later dus meteen mijn eerste grote klustwitter:Rallymaniacs twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 23:12:11Team Rallymaniacs #Dakar2014 @MarcelVermeij @rallyraidnieuws @Mpresss @offroad_racing @bremermark @AlexMiedema + twittervrij support team reageer retweet
Ga je nu mee naar Zuid Amerikaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Per 1 januari ben ik zzper/journalist/hoejehetookmaargraagnoemt. 4 dagen later dus meteen mijn eerste grote klustwitter:Rallymaniacs twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 23:12:11Team Rallymaniacs #Dakar2014 @MarcelVermeij @rallyraidnieuws @Mpresss @offroad_racing @bremermark @AlexMiedema + twittervrij support team reageer retweet
![]()
Robbie is gewoon entertainment man. Lekker gung-ho die fabrieksteams voorbij knallenquote:Op maandag 23 december 2013 10:13 schreef KneusTeun het volgende:
Dat is een idioot, sorry maar dakar is niet alleen maar lomp gas geven. Dat vereist techniek en kunde, die Amerikanen kunnen lekker baja gaan doen. :p
Dit zegt toch al genoeg:quote:Op maandag 23 december 2013 10:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Robbie is gewoon entertainment man. Lekker gung-ho die fabrieksteams voorbij knallen
Dat gezeik van MINI een tijdje terug over vermeende valsspelerij heeft het wat betreft MINI echt voor me verpest. Verwende ventjes
Naja het zal nooit meer worden zoals '80 jarenquote:Op maandag 23 december 2013 10:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Robbie is gewoon entertainment man. Lekker gung-ho die fabrieksteams voorbij knallen
Dat gezeik van MINI een tijdje terug over vermeende valsspelerij heeft het wat betreft MINI echt voor me verpest. Verwende ventjes
Eerste Dakar sinds tijden met Despres niet op een KTM... kan nog leuk wordenquote:Op maandag 23 december 2013 10:50 schreef KneusTeun het volgende:
Sowieso vind ik de auto's het minst intteresant. Motoren en trucks![]()
Zoals gezegd een bekende rijd als navigator bij van Ginkel dus die ga ik zeker goed volgen, en ik wil ook wel zien hoe yamahagamma het gaat doen!
Ik mis de Hummer nu alquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste volledige foto van het ding in aanbouw.
Deze wordt ook oranje hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik mis de Hummer nu al![]()
Met die fel oranje kleur en rechte hoeken
Dat is gewoon typisch Amerikaans. Maar dat is ook wel leuk, zo tussendoorquote:Op maandag 23 december 2013 10:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja het zal nooit meer worden zoals '80 jaren
Maar Robbie vorig jaargrote bek en dan de eerste duin vast staan en gaan janken tegen de organisatie
![]()
Wat is dat nou voor schone nepwerkplaatsquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste volledige foto van het ding in aanbouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |