Lelijke sitequote:Op zondag 17 november 2013 11:18 schreef Iwanius het volgende:
Die gedachte had ik ook. Leuke en zeer interessante site trouwens.![]()
Volgens mij gaat dat alles (dus top 20) of niets worden.quote:Op zondag 17 november 2013 01:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die gaat top 20 rijden
Dakar is sas gevaarlijk maar Hans Vogels moet 'makkelijk' een dakar uit kunnen rijden en heeft de snelheid om in de top 20 te rijdenquote:Op zondag 17 november 2013 12:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat alles (dus top 20) of niets worden.
Maar aan snelheid alleen heb je niet genoeg, je moet ook goed navigeren en op de motor blijven zitten.quote:Op zondag 17 november 2013 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dakar is sas gevaarlijk maar Hans Vogels moet 'makkelijk' een dakar uit kunnen rijden en heeft de snelheid om in de top 20 te rijden
Dat laatste sws en Vogels heeft meer dan genoeg crosservaring omdat te kunnen in normale omstandigheden en dat eerste is te lerenquote:Op zondag 17 november 2013 12:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar aan snelheid alleen heb je niet genoeg, je moet ook goed navigeren en op de motor blijven zitten.
Ben je Tong plotseling dat je overal tegenin gaat?quote:
Ik denk dat je wat uitleg nodig hebt van iemand in dit topic over de link die plaatste. Of je snapte hem nietquote:Op maandag 18 november 2013 10:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ben je Tong plotseling dat je overal tegenin gaat?![]()
Vorm is in deze van ondergeschikt belang. Gaat om de inhoud.
Die dingen zijn gaaf!quote:Op zondag 17 november 2013 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.alexmiedema.co(...)0339-BorderMaker.jpg
Dit ding heb ik hier in Deventer ook weleens voor de deur zien staan
Nieuwe caterpilar zijn sowieso niet zo robuust in vergelijking met de oudere series. Die C18's lopen lang niet zo mooi als een fatsoenlijk onderhouden 3408 met 20.000 uur op de klok. In de marine-uitvoeringen dan in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
de ZF en Cummins werken niet lekker samen bij GRP, men gaat daarom terug naar een handbak
Goed man!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er ondertussen al, eerste fotos al gemaakt ookTot morgen (?) Impry!
komt goedquote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Goed man!
Nee, twee anderen rijden ze er heen. Maak maar wat mooie foto's van de auto's als je ze ziet staan!
Pier de groeten van me gedaan?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:45 schreef jpjedi het volgende:
Vanmiddag bij Cosmo wat mannen gesproken van het team van Marcel Schoo. Waren druk bezig met laatste zaken als tentjes regelen. Vanmiddag was Marcel zelf al vertrokken.
Mooie verhalen
En gezien en al op gereageerd. Ik blijf je volgen en hopelijk doen velen in dit subforum dit ook middels een reactie op je postings en foto's.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er ondertussen al, eerste fotos al gemaakt ookTot morgen (?) Impry!
Volgen?? Zijn er hier mensen (leden dus haha) die mee gaan naar Zuid Amerika? Zei het met het team, prive of zelfs als (mee)rijder.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En gezien en al op gereageerd. Ik blijf je volgen en hopelijk doen velen in dit subforum dit ook middels een reactie op je postings en foto's.
Impry gaat video's maken voor Van Merksteijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Volgen?? Zijn er hier mensen (leden dus haha) die mee gaan naar Zuid Amerika? Zei het met het team, prive of zelfs als (mee)rijder.
Robby Gordon gaat zijn auto ook vanaf Le Havre verschepen?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel raar om Chagin (Hey, Henk jij hier!?) en Robbie Gordon tegen het lijf te lopen
Was weer erg gaaf vandaag! Morgen nog een dag :3 Nu ff fotos bewerken en een blog er van breien
jaquote:Op donderdag 21 november 2013 18:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Robby Gordon gaat zijn auto ook vanaf Le Havre verschepen?
Zodat je niet op je vingers getikt wordt door de FOK! polizei? Dan doe ik een verzoekje voor foto's van deelnemers #1 t/m #999.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
verzoekplaatjes zijn ok
volgens mij mag dit zelfs gewoon, staat geen url of verwijzing naar een website op immersquote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zodat je niet op je vingers getikt wordt door de FOK! polizei? Dan doe ik een verzoekje voor foto's van deelnemers #1 t/m #999.
👍quote:Op donderdag 21 november 2013 07:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pier de groeten van me gedaan?![]()
Zo maar eens richtinghaven gaan
DOEN!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
👍
Jaap en Allard waren er klaar voor. Ging ook jonge monteur mee, Cor verwacht kleine in December.
Denk dat wij in Alphen ook maar eens wat gaan bouwen 😜
Wilco krijg ik wel mee. Bij de monteurs hoef ik ook maar 1 keer iets te roepen. Engineering heeft zo iets moois staan.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DOEN!Of een racetruck, ook een leuke hobby/sponsorgelegenheid en nog net wat betaalbaarder
en een fotograaf voor in de persjeep heb je ook al gevondenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wilco krijg ik wel mee. Bij de monteurs hoef ik ook maar 1 keer iets te roepen. Engineering heeft zo iets moois staan.
😁
Maar Dakar of anders niets 😉
Manusje van alles biedt zich aan. Ik maak wel schoon, houd wel orde ofzoquote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wilco krijg ik wel mee. Bij de monteurs hoef ik ook maar 1 keer iets te roepen. Engineering heeft zo iets moois staan.
😁
Maar Dakar of anders niets 😉
twitter:Rallymaniacs twitterde op zondag 24-11-2013 om 23:05:59Verslag van gastredacteur @AlexMiedema van de pre-keuring en inscheping in Le Havre voor #Dakar mèt 70 foto's op http://t.co/wHkHmqtFia reageer retweet
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
verzoekplaatjes zijn ok
Tatra heeft de Jamal al erg lang in productie natuurlijk, jaar of 12 terug was er zelfs een Jamal in het truckracenquote:Op maandag 25 november 2013 11:18 schreef Impry het volgende:
[..]Top! (andere foto's op je site ook)
Wat een circus is het weer he, haha, wat een partij auto´s/vrachtwagens!
Opvallend dat de Tatra nu ook een neusje heeft gekregen:
[ afbeelding ]
op een van die foto's staat een Nederlandse truck met een ongeldig kentekenquote:Op maandag 25 november 2013 09:56 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:Rallymaniacs twitterde op zondag 24-11-2013 om 23:05:59Verslag van gastredacteur @AlexMiedema van de pre-keuring en inscheping in Le Havre voor #Dakar mèt 70 foto's op http://t.co/wHkHmqtFia reageer retweet
Ben niet zo bekend met alle type vrachtwagens maar vond het wel grappig om te zien dat na de Rooy dit team nu ook met zo'n neus rondrijdt.quote:Op maandag 25 november 2013 11:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tatra heeft de Jamal al erg lang in productie natuurlijk, jaar of 12 terug was er zelfs een Jamal in het truckracenHet Astana team is van Kamaz over gestapt op een Tatra Jamal ook voor de wedstrijdtruck en assistentei door Dakar Czech. Ardavichus blijft coureur.
Loprais had vorig jaar ook een Tatra met neus hoor! (althans, 2013 dus)quote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Impry het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met alle type vrachtwagens maar vond het wel grappig om te zien dat na de Rooy dit team nu ook met zo'n neus rondrijdt.
Vind de truck die er achter staat wel een stuk mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |