KPN heeft geen verdienmodel meer, men belt internationaal met Viber en Whatsupp is ook gratis en alles gaat via wifi, mobiel internet is ook niet echt noodazakelijk meer en de chinese mobieltjes zijn haast gratisquote:Op donderdag 7 november 2013 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gaan Bam Heymans KLM en KPN ook failliet volgens jou ?
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef Cracker26 het volgende:
Hmm, goed nieuws dus op het moment. Een kleine 10% erbij... denken jullie dat het morgen door zal stijgen? Ben aan het twijfelen om het eind van de middag terug te kopen.
Die verwachtingen had ik ook idd, haha :-)quote:Op maandag 11 november 2013 15:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Op de langere termijn denk ik stijging, maar wat er morgen gebeurt weet niemand. Misschien wat winstnemingen en een daling, maar misschien stijgt het wel even door of blijft het stabiel
Die hebben ze toch allang weer eruit getrapt , denk ik tenminste. ING heeft dat belang i.i.g. erg snel afgebouwd, en ik neem aan Rabobank ook.quote:Op maandag 11 november 2013 10:00 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat het daadwerkelijk nodig is?![]()
Ze stuiterden dus inderdaad door hun convenanten heen, en de banken zitten nog op een stapel claims @ 1.80 die ze destijds bij de brugfinanciering gekregen hebben en die ze nog graag even verzilveren
Wat een soap dat Imtech.Wordt vast over vijf jaar ook een toneelstuk
zoals de directiesukkels van Delta Lloyd en INGquote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Die hebben ze toch allang weer eruit getrapt , denk ik tenminste. ING heeft dat belang i.i.g. erg snel afgebouwd, en ik neem aan Rabobank ook.
Dat mensen hier nog steeds geld insteken is mij echt een raadsel, doe je ogen open zou ik zeggen.
Tranentrekkend ook hoe eerst wordt verkondigd 'zeker binnen de convenanten' te kunnen blijven, en nu "plots" (de nuchtere belegger had dit uiteraard allang door) er toch niet aan kunnen voldoen. Gelukkig hebben ze een versoepeling gekregen anders , en wellicht nu nog steeds, had de tent mooi failliet gegaan voorjaar 2014
Alleen sukkels beleggen in Imtech
Wil je een lijstje van ongelukken van Delta Lloyd en ING?quote:Op maandag 11 november 2013 20:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zoals de directiesukkels van Delta Lloyd en ING
http://www.grootaandeelhouders.nl/aandelen/imtech/mutaties/
komt wel goed met Imtechquote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze een versoepeling gekregen anders , en wellicht nu nog steeds, had de tent mooi failliet gegaan voorjaar 2014
Misschien dat het op deze manier duidelijker is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef Sunri5e het volgende:
En het aandeel zakt heel, heel langzaam weg.
Ik heb nog nooit zo'n grote groep IQ lozen bij elkaar gezien. Als je een beleggingsrekening opent moet je toch eerst een test maken of je wel capabel bent om te beleggen? Die mensen die daar zitten kunnen daar nooit aan voldaan hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:02 schreef DrSnuggle het volgende:
"Op naar de 3.00!"
"Eind van de week op 2.59"
Dat soort uitspraken vind je op het IEX > Imtech forum, allemaal goed onderbouwd zeg maar.
Ik heb vooral problemen met die "bannie", elke keer als ik een stomme oneliner lees kijk ik naar wie het geschreven heeft en 9 van de 10 keer komt hij met dat soort berichten.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n grote groep IQ lozen bij elkaar gezien. Als je een beleggingsrekening opent moet je toch eerst een test maken of je wel capabel bent om te beleggen? Die mensen die daar zitten kunnen daar nooit aan voldaan hebben
Ze hebben het telkens over het uitroken van shorters daar. De enige die uitgerookt worden zijn ze zelf maar dat hebben ze nog door. De koers kan volgens hun namelijk alleen maar omhoog gaan want het aandeel is veel te goedkoop
Oh ik weet niet hoe ze allemaal heten daar. Het zijn er een aantal die van die onzin uitslaan in de hoop dat mensen hun geloven en ook in Imtech stappen en dat de koers omhoog zal helpen. Net of wij als particuliere belegger daar ook maar enig invloed op hebben. Lachwekkend gewoon.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:17 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik heb vooral problemen met die "bannie", elke keer als ik een stomme oneliner lees kijk ik naar wie het geschreven heeft en 9 van de 10 keer komt hij met dat soort berichten.
Daarentegen zijn er best wel een aantal mensen met kennis waar ik ook goed van kan leren.
Als je bij sociale werkplaats idioten wilt horen, dan moet je daar zeker wezen jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hier mot je wezen:
http://www.iex.nl/Forum-Aandeel/11890/Royal-Imtech.aspx
Heb je wel eens van lange termijn beleggen gehoord?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:52 schreef Sunri5e het volgende:
Als het aandeel zo doorgaat dan staan we volgende week weer tussen de 1,90 en 2 euro
Ja, en als dit zo nog lang door gaat blijft er helemaal niets meer over van het bedrijf. Er is in 2 weken tijd meer bijna 20% van de koers af. Hoe lang wil je daar nog inzitten? Het was toch voor iedereen duidelijk dat de koers 7 november veel te hoog stond. Deze afstort was te verwachten.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb je wel eens van lange termijn beleggen gehoord?
Ik spreek je met de Q2 cijfers 2014quote:Op donderdag 21 november 2013 10:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja, en als dit zo nog lang door gaat blijft er helemaal niets meer over van het bedrijf. Er is in 2 weken tijd meer bijna 20% van de koers af. Hoe lang wil je daar nog inzitten? Het was toch voor iedereen duidelijk dat de koers 7 november veel te hoog stond. Deze afstort was te verwachten.
Nee, voor de lange termijn moet je niet in Imtech zitten.
Bestaat imtech dan nog in deze vorm? Ik verwacht het niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik spreek je met de Q2 cijfers 2014
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |