Ik zou voor safe gaan en je winst veilig stellen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:30 schreef Cracker26 het volgende:
Hmm als ik dit topic zo lees kan ik ze beter verkopen (voor 7 nov)... Heb ze gekocht op 2.004 eur.
Ja nu gaat ie klimmen 6% erbijquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Imtech is op zich een goed bedrijf, op dit niveau kun je best instappen , als je van 20 komt dan is er iets heel erg fout ja
quote:
Veel handelsvolume en de prijs gaat omhoog.quote:
Je kan ook een meelopende stop loss erop zetten of een gedeelte alvast verkopen.quote:Op maandag 4 november 2013 15:07 schreef Cracker26 het volgende:
Ik vind het raar dat er verder geen nieuws over Imtech is.. twijfel nog steeds over het wel/niet verkopen voor donderdag.
Ik kocht ze met het doel ze te laten staan totdat ze minimaal 3 euro waard zijn. Dus zou er ook van balen als ik ze straks verkoop en ze stijgen vanaf nog veel..
Ik weet allemaal niet goed hoe dat werkt.. wat is dat stop loss? Kan ik een limiet geven van dat hij automatisch verkooot als het aandeel onder de 2,25 komt? Zoiets wil ik doen.quote:Op maandag 4 november 2013 15:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je kan ook een meelopende stop loss erop zetten of een gedeelte alvast verkopen.
Je kan inderdaad een limiet opgeven waarbij verkocht wordt zoals ¤ 2,25quote:Op maandag 4 november 2013 15:26 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Ik weet allemaal niet goed hoe dat werkt.. wat is dat stop loss? Kan ik een limiet geven van dat hij automatisch verkooot als het aandeel onder de 2,25 komt? Zoiets wil ik doen.
Het gaat erom of de cijfers de verwachtingen overtreffen. Of ze goed zijn is van minder belang.quote:Op maandag 4 november 2013 15:44 schreef ikjijallebei het volgende:
Rare stijging, de cijfers kunnen namelijk nooit goed zijn.
Lekker makkelijk, van Imtech kun je momenteel niets verwachten dus volgens die redenering zal het altijd beter zijn ja.quote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het gaat erom of de cijfers de verwachtingen overtreffen. Of ze goed zijn is van minder belang.
quote:Imtech boekte de meeste terreinwinst met een 4,2% hogere koers gesteund door een koopaanbeveling van Kepler. De voorgaande dag zat de technisch dienstverlener ook al in de lift vooruitlopend op de kwartaalcijfers die aanstaande donderdag worden gepubliceerd.
Die opdracht van 11 miljoen stelt niet veel voor op een omzet van 5 miljard.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:20 schreef Cracker26 het volgende:
Hele goeie zaken idd :-) maar nu de grote vraag... zal het aandeel donderdag (morgen en) donderdag ook nog blijven stijgen, na zulk yoed nieuws. Gelukkig wel een mooie opdracht gekregen, maar of dat genoeg is voor blijvende stijging van het aandeel...?
Nee, dat klopt. Maar misschien het "startschot" van weer veel werk. Ik wacht morgen nog af en dan zie ik wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die opdracht van 11 miljoen stelt niet veel voor op een omzet van 5 miljard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |