Dat zou erg mooi zijn, want ik weet niet eens waar Hellendoorn ligtquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik meen ook in Tivoli rond die datum.
Aha. Tivoli it is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:05 schreef Dandelion het volgende:
tussen deventer en enschede zo ongeveer
Ze hebben wel emotioneel geladen muziek, en A fine day... was nu niet echt vrolijk, maar emo...quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pressure_%28song%29 ... anathema is nu ook al emo
ah jammer, niet in hellendoorn dus?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:40 schreef Cynic het volgende:
5 en 7 juni met Anathema spelen, wordt wel weer leuk denk ik![]()
Nee, daar hadden ze al een ander voorprogramma. Wel jammer want de vorige keer hadden we daar wel gespeeld. Nouja, mooi een dagje tussendoor om uit te rustenquote:
Dat gaat helemaal niet over Anathema maar over een andere bandquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pressure_%28song%29 ... anathema is nu ook al emo
Ha! Inderdaad! Een foute link binnen wikipediaquote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet over Anathema maar over een andere band
Of zeg ik nu iets heel doms?
Ouiquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand Tivoli?
sowwyquote:
Vorige keer in Hellendoorn waren jullie er wel, beetje flauw dat jullie er nu dan uitgerekend in Helledoorn niet bij waren...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef Cynic het volgende:
Utrecht was wel weer tof, lekker druk. Vanavond weer met ze spelen, gisteren in Hellendoorn was ik er helaas niet bij
ja, vond ik ook wel, maar die zaal wilde/had een ander voorprogrammaquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vorige keer in Hellendoorn waren jullie er wel, beetje flauw dat jullie er nu dan uitgerekend in Helledoorn niet bij waren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |