Klonk inderdaad weer prima! Jullie kregen ook behoorlijk goede respons vanuit de zaal vond ik.quote:
Inderdaad, en ondanks dat het geluid in het begin bagger was, en ze zelf ook regelmatig de mist in gingen, was het een super optredenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De heren hadden er zin in, en lieten dat merken ook!
Als ze daarentegen een slecht dag hebben, zit er ook totaal geen sfeer in hun optredens...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:32 schreef sXe het volgende:
Da's een beetje het mooie van Anathema. Als ze een goede dag hebben kunnen ze bergen fouten maken maar zit er zo vreselijk veel sfeer in
Was dat in 2001? Vond ik toen wel meevallen. Maar misschien was ik wel de hele avond onder de indruk van de fijne zaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:41 schreef sXe het volgende:
Nee, dat heb ik helaas ook wel eens gezien. In Vera een keer, dat was echt vreselijk...
ik vond het optreden in vera ook wel cool destijds. veel meisjes ook daarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Was dat in 2001? Vond ik toen wel meevallen. Maar misschien was ik wel de hele avond onder de indruk van de fijne zaal![]()
Verhip, dat was de reden, nu weet ik het weer, heb niet veel van Anathema gezien toenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:55 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
ik vond het optreden in vera ook wel cool destijds. veel meisjes ook daar![]()
Ohja. Music for Nations is kassiewijlen, nietwaar?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:23 schreef sXe het volgende:
Dan moeten ze wel eerst een label vinden...
Er komt binnenkort weer een nieuw nummer op de site te staan dacht ik. Ze touren ook nog een beetje. Hopen dat ze snel een label vinden, dit duurt me allemaal te lang zo.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef Ascaroth het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een nieuw plaatje?
Ze zeggen van wel idd een nieuw nummerquote:Op maandag 26 juni 2006 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er komt binnenkort weer een nieuw nummer op de site te staan dacht ik. Ze touren ook nog een beetje. Hopen dat ze snel een label vinden, dit duurt me allemaal te lang zo.
In de lantaarn in Hellendoorn dus!quote:Op woensdag 6 juni komen de Metal-liefhebbers weer volledig aan hun trekken met Anathema. De sfeervolle topper in het genre zal ook in Hellendoorn voor een supershow gaan zorgen.
De voorverkoop via ticketservice begint op zaterdag 21 april en de kosten zijn ¤ 15,=. De lokale voorverkoop begint op dinsdag 24 april.
Dat zou erg mooi zijn, want ik weet niet eens waar Hellendoorn ligtquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik meen ook in Tivoli rond die datum.
Aha. Tivoli it is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:05 schreef Dandelion het volgende:
tussen deventer en enschede zo ongeveer
Ze hebben wel emotioneel geladen muziek, en A fine day... was nu niet echt vrolijk, maar emo...quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pressure_%28song%29 ... anathema is nu ook al emo
ah jammer, niet in hellendoorn dus?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:40 schreef Cynic het volgende:
5 en 7 juni met Anathema spelen, wordt wel weer leuk denk ik![]()
Nee, daar hadden ze al een ander voorprogramma. Wel jammer want de vorige keer hadden we daar wel gespeeld. Nouja, mooi een dagje tussendoor om uit te rustenquote:
Dat gaat helemaal niet over Anathema maar over een andere bandquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pressure_%28song%29 ... anathema is nu ook al emo
Ha! Inderdaad! Een foute link binnen wikipediaquote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet over Anathema maar over een andere band
Of zeg ik nu iets heel doms?
Ouiquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand Tivoli?
sowwyquote:
Vorige keer in Hellendoorn waren jullie er wel, beetje flauw dat jullie er nu dan uitgerekend in Helledoorn niet bij waren...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef Cynic het volgende:
Utrecht was wel weer tof, lekker druk. Vanavond weer met ze spelen, gisteren in Hellendoorn was ik er helaas niet bij
ja, vond ik ook wel, maar die zaal wilde/had een ander voorprogrammaquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vorige keer in Hellendoorn waren jullie er wel, beetje flauw dat jullie er nu dan uitgerekend in Helledoorn niet bij waren...
quote:
WTF! hebben ze gewoon Hurt gespeeld??quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gisteren in Hellendoorn geweest. Het was een goed concert, hoewel het wel wat rommelig verliep om het podium. Tijdens de eerste 3 of 4 nummers was het monitorgeluid blijkbaar niet goed, er werden continu gebaren gemaakt richting de technici.
Danny stond er gisteren maar een beetje verloren bij en was voornamelijk met de dingen om zich heen bezig.
Vinnie was erg goed bij stem, en als toegift werd ons 'Hurt' van Nine Inch Nails en 'Comfortably Numb' van Pink Floyd voorgeschoteld, hoewel ik verwacht dat dit ook het geval geweest zal zijn bij de overige concerten.
Al met al was het een geslaagde avond.
Zal wel een ideetje van Danny geweest zijn, hij heeft het eerder gedaan tijdens zijn akoestische optredens...quote:
Ik was er ookquote:
tuulk beetje consistentie is nodig!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat me opvalt aan de foto is dat ze precies dezelfde kleren droegen als in Hellendoorn...
heel erg warm... Vanmiddag beginnen ze met de airco(eidelijk)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:37 schreef Cynic het volgende:
zo, net terug uit Den Bosch
man wat was het warm in de zaal en op het podium...
Ze komen ook 31 augustus naar het Dynamo festival in Eindhoven:quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:32 schreef fsleeking het volgende:
ze komen weer naar nederland, in oktober in Utrecht, Den Bosch en Zoetermeer. Weet nu alleen even dat ze de 11e oktober in Zoetermeer spelen. Special guest is Demians. Voorverkoop daar start 02/08/08
* Eternityquote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef Susi het volgende:
Welk album kan ik het beste als eerst aanschaffen
Gewoon alletwee/drie doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Doornroosje is lekker dichtbij, maar Boederij is in het weekend en heeft beter geluid. Hmm...
Keuzes, keuzes, keuzes...
dat is interessant... Wilson kan dat! Hoewel hij tegenwoordig wel echt óveral opduikt...quote:we're mixing the album with steven wilson,
O, dat is tegenwoordig A Fine Day To Exit.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:08 schreef Trashcanman het volgende:
Bij mij staat Judgement het vaakst op. Met Pentecost III als goede 2e.
Me tooquote:
Oh tof, daar moet ik even kaartjes voor scoren.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ze komen in April ook weer naar Nederland.23 april in bibelot (Dordrecht) jammer dat het album dan nog niet uit is
jeh!quote:
weet jij al of jullie ook supporten in deventer?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef Cynic het volgende:
En ze komen natuurlijk ook nog in Drachten en Deventer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |