Er komt binnenkort weer een nieuw nummer op de site te staan dacht ik. Ze touren ook nog een beetje. Hopen dat ze snel een label vinden, dit duurt me allemaal te lang zo.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef Ascaroth het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een nieuw plaatje?
Ze zeggen van wel idd een nieuw nummerquote:Op maandag 26 juni 2006 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er komt binnenkort weer een nieuw nummer op de site te staan dacht ik. Ze touren ook nog een beetje. Hopen dat ze snel een label vinden, dit duurt me allemaal te lang zo.
In de lantaarn in Hellendoorn dus!quote:Op woensdag 6 juni komen de Metal-liefhebbers weer volledig aan hun trekken met Anathema. De sfeervolle topper in het genre zal ook in Hellendoorn voor een supershow gaan zorgen.
De voorverkoop via ticketservice begint op zaterdag 21 april en de kosten zijn ¤ 15,=. De lokale voorverkoop begint op dinsdag 24 april.
Dat zou erg mooi zijn, want ik weet niet eens waar Hellendoorn ligtquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik meen ook in Tivoli rond die datum.
Aha. Tivoli it is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:05 schreef Dandelion het volgende:
tussen deventer en enschede zo ongeveer
Ze hebben wel emotioneel geladen muziek, en A fine day... was nu niet echt vrolijk, maar emo...quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pressure_%28song%29 ... anathema is nu ook al emo
ah jammer, niet in hellendoorn dus?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:40 schreef Cynic het volgende:
5 en 7 juni met Anathema spelen, wordt wel weer leuk denk ik![]()
Nee, daar hadden ze al een ander voorprogramma. Wel jammer want de vorige keer hadden we daar wel gespeeld. Nouja, mooi een dagje tussendoor om uit te rustenquote:
Dat gaat helemaal niet over Anathema maar over een andere bandquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pressure_%28song%29 ... anathema is nu ook al emo
Ha! Inderdaad! Een foute link binnen wikipediaquote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet over Anathema maar over een andere band
Of zeg ik nu iets heel doms?
Ouiquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand Tivoli?
sowwyquote:
Vorige keer in Hellendoorn waren jullie er wel, beetje flauw dat jullie er nu dan uitgerekend in Helledoorn niet bij waren...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef Cynic het volgende:
Utrecht was wel weer tof, lekker druk. Vanavond weer met ze spelen, gisteren in Hellendoorn was ik er helaas niet bij
ja, vond ik ook wel, maar die zaal wilde/had een ander voorprogrammaquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vorige keer in Hellendoorn waren jullie er wel, beetje flauw dat jullie er nu dan uitgerekend in Helledoorn niet bij waren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |