In Deventer is er geen support.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
weet jij al of jullie ook supporten in deventer?
quote:
Ik ook!quote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef Elegy het volgende:
Vrijdag naar de Bibelot om ze weer te zien![]()
![]()
Me tooquote:
Eén van de weinige bands die ik blijf bezoeken, ongeacht hoe vaak ik ze al gezien heb...quote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef Elegy het volgende:
Ik heb ze inmiddels al tig keer gezien maar krijg er nooit genoeg van
Zeker niet als ze weer (ik weet, ik weet) "Are you there" spelen. Kippenvel
Niet gek gezien je nickquote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eén van de weinige bands die ik blijf bezoeken, ongeacht hoe vaak ik ze al gezien heb...
En 'Are you there' staat op m'n uitvaartlijst.
De cd-versie. Maar eigenlijk hoop ik dat ik sterf in een tijdperk waarin men niet meer weet wat een cd is.quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Elegy het volgende:
Niet gek gezien je nick
Welke versie, de akoestische of de originele? De gewone versie is mijn vaakst gedraaide nummer volgens last.fm
Er zijn vast nog exotische stammen te vinden die...quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De cd-versie. Maar eigenlijk hoop ik dat ik sterf in een tijdperk waarin men niet meer weet wat een cd is.
zo een woest "pit" is er bij anathema meestal toch niet?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Trouwens alleen de eerste helft meegekregen, daarna ging ik bijna knockout en ben ik achterin gaan zitten met wat water.
Ik vond het wel gaaf concert gisteren ik heb er echt van genoten. De nieuwe nummers klinken iig veel belovend. Trouwens het enige minpunt vond ik sleepless dat klonk totaal niet in de versie die ze nu speelde. Terwijl ik er nog wel om riepquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik vond Anathema vrij tam gisteravond, het had van mij wel iets meer mogen knallen. Het publiek leek ook enthousiaster te reageren op de wat oudere nummers dan op de nieuwe liedjes.
Het nieuwe werk van The Wounded klonk veelbelovend!
Voor mij is het al vrij snel woest, zo blijkt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:11 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
zo een woest "pit" is er bij anathema meestal toch niet?
Te hard stil gestaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:20 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Voor mij is het al vrij snel woest, zo blijkt.
ja het was uitverkocht wat mij verbaasde eigenlijk. Aangezien Riverside in de 013 speelde tegelijkertijd.quote:
Ja de rij was inderdaad best lang.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Haha, inderdaad. We kwamen om half 9 aan en er stond een enorme rij buiten, we dachten even dat we verkeerd zaten want 'dat kon toch niet voor Anathema zijn'.
Voor jullie ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:39 schreef Cynic het volgende:
Nouja, mooi om te zien dat die jongens toch nog een beetje publiek trekken.
Ook dat zou niet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jullie ookAls er maar 200 man waren gekomen hadden jullie voor een bijna lege zaal moeten openen.
I know ik heb The Wounded vaker zijn spelen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ook dat zou niet de eerste keer zijn.
Waren jullie dat?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het wel gaaf concert gisteren ik heb er echt van genoten. De nieuwe nummers klinken iig veel belovend. Trouwens het enige minpunt vond ik sleepless dat klonk totaal niet in de versie die ze nu speelde. Terwijl ik er nog wel om riepniet als enige overigens
The Wounded klonk inderdaad goed. Beter als in het verleden.
Als dat iemand met een zwart petje op en Triptykon shirt aan welquote:Op zondag 25 april 2010 20:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waren jullie dat?Ik stond net voor jullie dan. De hele tijd "SLEEPLESSSS" in mijn oor getoeterd
Wel leuk dat ze de drie tracks speelden die je ook van hun site kon downloaden. Everything was mooi live
En wat waren die twee instrumentele nummers nadat ze terugkwamen? Ik kon ze zogauw niet plaatsen
The Wounded was ook goed, mijn vriendin was blij dat ze die eindelijk eens live kon zien. Maar helaas geen cd's van ze te koop.
Als de plaat ook net zo sterk is, ben ik gelukkig!quote:Op maandag 26 april 2010 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind die hoes nog steeds judgement met andere kleuren
Ik vind Dreaming Light juist ontzettend mooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Qntal het volgende:
Hier staat ie idd nu ook op. Hele mooie cd die voor mij zeker een groeiplaat is. Alleen Dreaming light vind ik (nu nog) wat minder. Verder steengoed. 1 van mijn favo's nu al!
Elegy was jij ook in Dordrecht?
Niet mee eens. De vorige twee albums hebben toch echt nog wat meer ballen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
scherpe randjes missen toch al vanaf fine day to exit
Oh ik heb de nieuwe nog niet gehoord heeft deze nog minder ballenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet mee eens. De vorige twee albums hebben toch echt nog wat meer ballen.
Kan hem straks wel even meebrengen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh ik heb de nieuwe nog niet gehoord heeft deze nog minder ballen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kan hem straks wel even meebrengen.
Is 3 keer Anathema in het jaar te veel?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef Redisformurder het volgende:
13 oktober Anathema in Zoetermeer, 14 oktober in Eindhoven. Heen!
Welnee! Ben je van plan beide dagen te gaan?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is 3 keer Anathema in het jaar te veel?
Ik heb Anathema al 2 keer gezien dit jaarquote:Op maandag 19 juli 2010 20:03 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Welnee! Ben je van plan bedie dagen te gaan?Eindhoven is voor mij helaas te ver reizen op een doordeweekse dag, anders deed ik het ook.
In april in Bibelot in Dordrecht. Thuiswedstrijdquote:Op maandag 19 juli 2010 21:43 schreef Redisformurder het volgende:
Oh, waar dan?Meerdere keren Anathema per jaar lijkt me geen probleem.
Hahaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:46 schreef Redisformurder het volgende:
Dordrecht was ik ook!Graspop niet.
Hahaquote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef Redisformurder het volgende:
Ik heb werkelijkwaar geen idee, er waren best veel mensen. Ik stond ergens links vooraan. Met een rode boblijn & een geel vestje, niet echt over het hoofd te zien tussen al dat zwart.
Sleepless oh wacht dat is geen albumtitelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:38 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ken nog niet zoveel werk van Anathema. Ik vind Dreaming Light persoonlijk erg mooi en ben nu net de laatste plaat aan het luisteren. Wat zijn van het oudere werk echte aanraders van Anathema?
Thanks, zal ze eens opzoeken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sleepless oh wacht dat is geen albumtitel
Judgement
The Silent Engima
Sleepless is een van de bekenste nummers van Anathema.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:54 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Thanks, zal ze eens opzoeken.
Aanraders kwa losse nummers mag ook hoor, zal Sleepless eens op YouTube opzoeken.
Ik ga iig naar Eindhovenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:32 schreef Redisformurder het volgende:
De 13e staan ze weer in Zoetermeer en de 14e in Eindhoven. Zijn er nog mensen die gaan? Ik twijfel, Zoetermeer komt niet zo heel goed uit, Eindhoven wel, maar dat is weer zo'n eind reizen.Ik wil ze toch wel heel graag zien.
![]()
Bij twijfel niet doenquote:
Ik twijfel juist omdat ik graag wil.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij twijfel niet doenHoezo twijfel je? Te ver weg?
Oh dat is wel lastig ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:50 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Ik twijfel juist omdat ik graag wil.Maar inderdaad, ver reizen en dan 's avonds alleen terug. Mijn vriend kan niet, en er is geen andere grote metalman ter bescherming.
Have fun! Ik ben altijd een klein beetje jaloers als mensen pas een nieuwe band ontdekken die ik al een tijdje erg gaaf vind. Nieuwe (en ontzettend goeie) muziek leren kennen is tof!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Dan kan ik nu gaan luisteren wat ik al die jaren heb gemist, want ik ken ze eigenlijk alleen van naam (en die is al mooi).
...En ik ben jaloers op jou juist omdat je ze al zolang kent en zo vaak hebt gezien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:42 schreef Aikara het volgende:
[..]
Have fun! Ik ben altijd een klein beetje jaloers als mensen pas een nieuwe band ontdekken die ik al een tijdje erg gaaf vind. Nieuwe (en ontzettend goeie) muziek leren kennen is tof!
Ik heb mn kaartje voor Tilburg ook al een tijdje binnen. Daarnaast ook een kaartje voor een akoestisch concert in Duitsland in één of andere kerk als special guest van Opeth (ook akoestisch). Dat gaat ook een leuk avondje worden. Maar goed, heb Anathema nu een keer of 10 live gezien en ze stellen nooit teleur.
Volgens mij is dit de meest recente voor ze. Dus eerst deze maar vollullen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef Momo... het volgende:
Anathema heeft dus toch een topic
Ik vond Anathema altijd 'wel oke', maar Weather Systems is echt een geweldige cd
Je kan geld maar een keer uitgeven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:36 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Gewoon gaan.
Maar voor mij is de keus helemaal gemakkelijk. Het is op een zondag en 013 ligt in mijn achtertuin.
Gezellig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Denk dat ook ook maar weer eens een concertje van ze meepik.
Is dit hier eigenlijk bekend?
[ afbeelding ]
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=20438
Dus nu mag iedereen ook zorgen dat zijn/haar haar goed zit & zijn/haar favoriete zwarte bandshirt draagt.quote:Deze show is wel heel speciaal: Anathema speelt haar laatste worp 'Weather Systems' in zijn geheel! Daarnaast spelen ze nog ongeveer een uur aan ander materiaal. En of dat nog niet genoeg is, wordt dit concert opgenomen voor een Blu-ray die volgend jaar uitkomt! Het is de allereerste Blu-Ray release van de band ooit.
interesant ... de moeite waard om eens te checken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Denk dat ook ook maar weer eens een concertje van ze meepik.
Is dit hier eigenlijk bekend?
[ afbeelding ]
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=20438
Alleen het geluidquote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Over het concert in 013:
[..]
Dus nu mag iedereen ook zorgen dat zijn/haar haar goed zit & zijn/haar favoriete zwarte bandshirt draagt.![]()
Ik heb er in ieder geval zin an. Misschien volgend jaar ook wel in de blueray.
Mja, inderdaad. Gezien de vorige plaat en het feit dat ik de laatste ook niet meer dan 1 luisterbeurt gegund heb denk ik dat ik Alternative 4 leuker ga vinden dan Anathema tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
interesant ... de moeite waard om eens te checken.
Dat heb ik ook een beetje. Ik kijk dan ook erg uit naar de nieuwe Antimatter:quote:Op donderdag 1 november 2012 18:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja, inderdaad. Gezien de vorige plaat en het feit dat ik de laatste ook niet meer dan 1 luisterbeurt gegund heb denk ik dat ik Alternative 4 leuker ga vinden dan Anathema tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |