Beertjequote:
Omg dan ist geen echte nerd!quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een van mijn nerd-vrienden om hulp vroeg met een computergerelateerd probleem ging hij gefrustreerd met dingen gooien omdat mijn computergerelateerde problemen vaak onverklaarbaar en onoplosbaar zijn![]()
Meh, meer dat dingen die mij gebeuren meestal ook echt nergens op slaanquote:
Oké verklaar: Ik had een jaar of 2 geleden een mini-laptop gekocht. Dingetje deed het prima, niks aan de hand. Na een paar maanden werd ie echter van het ene op het andere moment gigantisch traag. Een potje patience was al te veel gevraagd. Paar vrienden naar laten kijken, konden niks ontdekken waardoor dat ding zo traag zou kunnen zijn. Op laten sturen naar de fabrikant. 'Ehm ja, je BIOS komt niet overeen met je processor, ehm, je laptop zou helemaal niet goed moeten kunnen werken. De eerste maanden had je nergens last van? Ehm, ja, nee, dat kan niet'quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omg dan ist geen echte nerd!
Alles is verklaarbaar en oplosbaar
virus?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké verklaar: Ik had een jaar of 2 geleden een mini-laptop gekocht. Dingetje deed het prima, niks aan de hand. Na een paar maanden werd ie echter van het ene op het andere moment gigantisch traag. Een potje patience was al te veel gevraagd. Paar vrienden naar laten kijken, konden niks ontdekken waardoor dat ding zo traag zou kunnen zijn. Op laten sturen naar de fabrikant. 'Ehm ja, je BIOS komt niet overeen met je processor, ehm, je laptop zou helemaal niet goed moeten kunnen werken. De eerste maanden had je nergens last van? Ehm, ja, nee, dat kan niet'
OhDan heb ik dat gedroomd zeker?
Nope, maar wat voor merk was dat Acer ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké verklaar: Ik had een jaar of 2 geleden een mini-laptop gekocht. Dingetje deed het prima, niks aan de hand. Na een paar maanden werd ie echter van het ene op het andere moment gigantisch traag. Een potje patience was al te veel gevraagd. Paar vrienden naar laten kijken, konden niks ontdekken waardoor dat ding zo traag zou kunnen zijn. Op laten sturen naar de fabrikant. 'Ehm ja, je BIOS komt niet overeen met je processor, ehm, je laptop zou helemaal niet goed moeten kunnen werken. De eerste maanden had je nergens last van? Ehm, ja, nee, dat kan niet'
OhDan heb ik dat gedroomd zeker?
acerquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nope, maar wat voor merk was dat Acer ?
quote:
Nee, dat is niet iets wat een virus kan veranderen.. hij is gewoon inde fabriek niet goed in elkaar gezetquote:
Packard bellquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nope, maar wat voor merk was dat Acer ?
Nou dan heb je toch je reden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat is niet iets wat een virus kan veranderen.. hij is gewoon inde fabriek niet goed in elkaar gezet
Haiquote:
Ben ff benieuwd naar het merk, want die acer one's die hadden nog al erg brakke biossenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat is niet iets wat een virus kan veranderen.. hij is gewoon inde fabriek niet goed in elkaar gezet
En die eerste maanden dan?quote:
Nog ergerquote:
hij was dan ook heul goedkoop maar na die reparatie doet ie het primaquote:
Maar goed over het algemeen worden pc's en laptops erg traag door warmte wat ze niet kwijt kunnen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |