Je bent echt cutequote:
Oja?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent echt cute
Ik had je ouder ingeschat![]()
Rond de 30quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:06 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oja?![]()
Ik lijk 16, maar dat ben ik niet hoor!
Haha, omdat ik moeder ben en getrouwd?quote:
Eerste.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:07 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha, omdat ik moeder ben en getrouwd?
Of omdat ik over andere dingen praat dan andere 24 jarigen? haha..
Klinkt zo raarquote:
Met een afstand van 200km zou je toch niets merkenquote:
Vanmiddag crashte mijn laptop ook door dit forum.. Niet bestquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef essnhills het volgende:
Ok faal, m'n mobiel internet wilde werkelijk alles laden, behalve dit topicDus ik kom thuis en zet m'n laptop aan. Even wat dingetjes doen, mail checken enzo, en ik start fok op.. hup laptop slaat vast.. Helemaal niks werkte, taakbeheer wilde niet komen.. uiteindelijk maar handmatig uitgezet en nu is ie na een kwartier eindelijk weer opgestart en kon ik weer eens komen buurten
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef essnhills het volgende:
Ok faal, m'n mobiel internet wilde werkelijk alles laden, behalve dit topicDus ik kom thuis en zet m'n laptop aan. Even wat dingetjes doen, mail checken enzo, en ik start fok op.. hup laptop slaat vast.. Helemaal niks werkte, taakbeheer wilde niet komen.. uiteindelijk maar handmatig uitgezet en nu is ie na een kwartier eindelijk weer opgestart en kon ik weer eens komen buurten
![]()
You need a nerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef essnhills het volgende:
![]()
Fok is idd goed bezig de laatste tijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vanmiddag crashte mijn laptop ook door dit forum.. Niet best
Er zit vast iets in Fok vandaagquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vanmiddag crashte mijn laptop ook door dit forum.. Niet best
De laatste keer dat ik een van mijn nerd-vrienden om hulp vroeg met een computergerelateerd probleem ging hij gefrustreerd met dingen gooien omdat mijn computergerelateerde problemen vaak onverklaarbaar en onoplosbaar zijnquote:
Oh dat is niet cool..quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een van mijn nerd-vrienden om hulp vroeg met een computergerelateerd probleem ging hij gefrustreerd met dingen gooien omdat mijn computergerelateerde problemen vaak onverklaarbaar en onoplosbaar zijn![]()
slechte nerdvrienden dusquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een van mijn nerd-vrienden om hulp vroeg met een computergerelateerd probleem ging hij gefrustreerd met dingen gooien omdat mijn computergerelateerde problemen vaak onverklaarbaar en onoplosbaar zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |