Hangt veel rond in KLB, dus hij komt daar ergens vandaan.quote:
Dit keer ben ik het nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben de grootste autist van vandaag. Denk #1
Ik ben jou niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schaam je niet, dat heb ik zo vaak gestaan joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik snap nooit zo goed waarom mensen die behoefte voelen om te klonen maar het boeit me ook niet echt zolang iemand normaal/leuk meepostquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hangt veel rond in KLB, dus hij komt daar ergens vandaan.
Maar ja, erg veel kloontjes daar.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt zo'n reactie die Nikonlover ook zou geven
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen die behoefte voelen om te klonen maar het boeit me ook niet echt zolang iemand normaal/leuk meepost
Nee, dan had je je er niet druk om gemaakt namelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik geen antwoord op geven.quote:
Dus ik kan geen mod worden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar kan ik geen antwoord op geven.
Landgraaf heeft de langste piste. En lekkere chocomelk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:46 schreef richolio het volgende:
Sorry cachie ik ben in Zoetermeer, niet in Landgraaf.![]()
Ik heb die in Landgraaf wel een keer van buiten gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |