Ik wil op geen enkele wijze in associatie met hem gebracht wordenquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben jij Nikonlover?
Die heeft ook een kut reputatie
Nikonlover is gewoon een baasquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben jij Nikonlover?
Die heeft ook een kut reputatie
Kloon.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:13 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik wil op geen enkele wijze in associatie met hem gebracht worden
sorry bij deze danquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:13 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik wil op geen enkele wijze in associatie met hem gebracht worden
Dat wel. Maar veel users die niks van m moeten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nikonlover is gewoon een baas
Eigenlijk is het een hele lieve gast, maar zijn topicsquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
sorry bij deze dan
[..]
Dat wel. Maar veel users die niks van m moeten.
Ja hequote:Op maandag 21 oktober 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een hele lieve gast, maar zijn topics!
Ik had hem paar dagen terug ff flink te kakken gezetquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een hele lieve gast, maar zijn topics!
Link?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:17 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik had hem paar dagen terug ff flink te kakken gezet
Bedankt voor je dagboek update.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:23 schreef Crack_ het volgende:
Jeej, ik ging net weer hardlopen. Voor diegene die 't nog niet wisten ik had last van mn schenen en shit en durfde ook niet meer goed te lopen (na weekje rust) omdat ik zo bang was het dan weer terug kwam. En vandaag dus weer gaan lopen en ik wilde echt heel rustig aan doen maar voor ik het wist liep ik weer lekker dus maar gewoon 5 km rondje gedaan.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:23 schreef Crack_ het volgende:
Jeej, ik ging net weer hardlopen. Voor diegene die 't nog niet wisten ik had last van mn schenen en shit en durfde ook niet meer goed te lopen (na weekje rust) omdat ik zo bang was het dan weer terug kwam. En vandaag dus weer gaan lopen en ik wilde echt heel rustig aan doen maar voor ik het wist liep ik weer lekker dus maar gewoon 5 km rondje gedaan.
Dat is niet midden in een zinquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
Accordian to recent studies, if you type the name of a musical instrument randomly into the middle of a sentence, most people won't notice it.
OMG het viel me gelijk opquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
Accordian to recent studies, if you type the name of a musical instrument randomly into the middle of a sentence, most people won't notice it.
Dat betekent dat je goed bent in spelling.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG het viel me gelijk op
Bitterlemon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |