Over het algemeen heb ik al een grote hekel aan Poolse arbeidskrachten, zoek toch even lekker werk in je eigen land maar flikkert op z'n minst even op als je wilt, dank je. (inb4: TS is PVV'er)
Maar in de policy van ons allen grote internetgemeenschap genaamd het FOK!forum staat dat discrimineren niet toegestaan is dus het hele Polen gedeelte zet ik toch maar even opzij. Dat bewaar ik voor een andere keer.
Maar ik wil alsnog even ingaan op een specifieke Pool. De man
Dominik Włodzimierz. Een verkapt "goed ingeburgerde Poolse Nederlander". Dat is dan nog tot daar aan toe.
Ik wil even ingaan op zijn muziek. Want deze man is beter bekend onder zijn artiestennaam Mr.Polska. Maar daar komt toch een hoop aids uit waarvan je oren gaan bloeden.
quote:
Een soort rap vermengt met dubstep (

). Het zonet genoemde begrip klinkt al zielig, de muziek is verweg sneu. Het is valser dan een kraai met herpes aan zijn stembanden en bevat meer epilepsie materiaal dan alle animated UI's hier op FOK! bij elkaar.
2 jaar geleden begon de ellende met "Vinger op de klitter" en de trein raast door om het ganseland bekend te maken met "Poolse toekomst" muziek.
SPOILER: openen op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Mr. Polska
Subklacht: Polen
[b]Op
zondag 22 juni 2014 01:49 schreef
voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.