SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
hmm oke thx. wel kut nu toeval dat ik keertje met utwoots een anime kan kijken. Meeste die ik volg worden is horriblesubs vaak de enige en zo niet altijd de snelstequote:Op maandag 21 oktober 2013 15:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
UTWoots. Horriblesubs is niet zo zeer een naam als een beschrijving.
Houd het ontopic alsjeblieftquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor cup heb jij eigenlijk?
Of is dat een rare vraag zo op de maandagmiddag.
Dat plaatje heeft Dakgoot je zeker aangegeven om te klagen over de CG.quote:
Vanwaar je fascinatie eigenlijk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor cup heb jij eigenlijk?
Of is dat een rare vraag zo op de maandagmiddag.
Inderdaad, het stoort niet als je er niet specifiek op let.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat plaatje heeft Dakgoot je zeker aangegeven om te klagen over de CG.
Ik zou het waarschijnlijk niet eens merken als iedereen me er niet steeds op zou wijzen.
Fascinatie? Gewoon gezonde interesse. Nou niet doen alsof jij niet benieuwd bent he.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vanwaar je fascinatie eigenlijk?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze krijgen gewoon geen kerstkaart meer van mij, ze maken het er zelf naar.
quote:Greetings Mr. Reeves! Do you still planning to do the Cowboy Bepop movie?
quote:Cowboy Bebop does not look like it is going to happen with me in it. The script that was written was great and amazing, but it would cost like half a billion dollars to make it, and while I wished and hoped I would have done that project.
Wat, ik heb de hele dag op kantoor gezetenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat plaatje heeft Dakgoot je zeker aangegeven om te klagen over de CG.
Ik zou het waarschijnlijk niet eens merken als iedereen me er niet steeds op zou wijzen.
;_;quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:31 schreef Qunix het volgende:
HxH tijd als hij er een keertje gepost is... Ook TTGL tijd en Higurashi no Koro tijd.
[..]
[..]
2 nog maar, net begonnenquote:
Sie sind das Essen und wir sind die Jägerquote:
Dit is de enige versie die ik erken:quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sie sind das Essen und wir sind die Jäger
Ha a ha a ha a ha a
Ha a ha guren no yumiya
Ha a ha a ha a ha a
Ha ha ha guren no yumiya
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:56 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Check het gezicht van Naruto
Naruto is een yaoi manga
Nice. Al verder dan ik ben.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Episode 1 van Shingeki gezien. Verder dan dat ben ik niet gaan kijken.
Ben nu begonnen. Vind wel dat ze Shima een beetje teveel veranderd hebben. Of is dit 'm überhaupt niet.quote:
[insert image over bier en een jager]quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sie sind das Essen und wir sind die Jäger
Ha a ha a ha a ha a
Ha a ha guren no yumiya
Ha a ha a ha a ha a
Ha ha ha guren no yumiya
Gundamquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Volg je de nieuwe Gundam?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dezelfde mechabattles zonder slecht geschreven geopolitieke onzzin?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yep, hoewel er in ep 3 wel weer SIEG ZEON! isquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dezelfde mechabattles zonder slecht geschreven geopolitieke onzzin?
Build fighters en AGE zijn dan ook 2 geheel verschillende series.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds niet overtuigd om te volgen.
Volgens mij is het even of erger dan AGE.
True, maar toch... Het pakt mij niet iig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Build fighters en AGE zijn dan ook 2 geheel verschillende series.
Ik vind die gifjes van de wing gundam die je postte best wel seksie dus misschien maar eens proberen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
yep, hoewel er in ep 3 wel weer SIEG ZEON! is
gewoon mech battles met newtypes etc
Hoop dat de twin buster er wel in voor komtquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind die gifjes van de wing gundam die je postte best wel seksie dus misschien maar eens proberen.
Walkure romanzequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Walkure Romanze,Yu-Shibu en Freezing S02,3 wazige ecchi animeseries zo te zien op Sankaku Complex.
Strukkelsquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
dagje willen leren voor de tentamens en vervolgens 15 eps van SAO kijken
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
Is het wel leerzaam?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
Ik volg alleen Freezing Vibration. Ik vraag me echt af waar die serie mee bezig is. Aan de ene kant lijkt het een soort van voor een groot deel over de exploitatie van vrouwen te gaan zij het via experimenten die niet voorbij een ethische commissie zouden komen of via seksueel misbruik om maar wat te noemen. En aan de andere kant overal gelikte stuiterborsten, de combinatie heeft een slechte afdronk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Walkure Romanze,Yu-Shibu en Freezing S02,3 wazige ecchi animeseries zo te zien op Sankaku Complex.
we kijken rustig verder jaquote:
maar psychologiequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
StrukkelsWat studeer je? Als het Game Design ofzo is is het misschien toch nog leerzaam geweest he
nopequote:
Psycho-Pass kijken, daar leer je wel wat vanquote:
Waarschijnlijk iets te maken met recente ontwikkelingquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik volg alleen Freezing Vibration. Ik vraag me echt af waar die serie mee bezig is. Aan de ene kant lijkt het een soort van voor een groot deel over de exploitatie van vrouwen te gaan zij het via experimenten die niet voorbij een ethische commissie zouden komen of via seksueel misbruik om maar wat te noemen. En aan de andere kant overal gelikte stuiterborsten, de combinatie heeft een slechte afdronk.
[ afbeelding ]
Dit plaatje geeft een goede indruk van wat de serie doet.
Er is niet echt een woord voor om te beschrijven wat Freezing doet. ´Deconstructie´ in de post-Madoka zin van het woord wellicht.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Psycho-Pass kijken, daar leer je wel wat van
Grapjasquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Te bedenken dat ik met K-ON begon om de muziek
huhquote:
En daarom ben je geen mod.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik je om deze post verbannen
Dat was misschien de serie die me leerde om autistische meisjes te haten.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Te bedenken dat ik met K-ON begon om de muziek
Daarna kwam ik er achter dat het niet over muziek ging, maar wel geweldig was.quote:
Ik zie niksquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat was misschien de serie die me leerde om autistische meisjes te haten.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het plaatje wel. Ik zie alleen bepaalde dingen niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Werken afbeeldingen overgenomen van Twitter niet op Fok!?
]Maar even geherupload dan maar.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Werken afbeeldingen overgenomen van Twitter niet op Fok!?
]Maar even geherupload dan maar.
Ondergoed bedoel je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje wel. Ik zie alleen bepaalde dingen niet.
Hun relatie is zo verkeerd.quote:
Hm...quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ondergoed bedoel je?
[..]
Hun relatie is zo verkeerd.
Muziek barbaarquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wie speelt hier Kangoku Senkan,Soukou Kijo Iris, Ikusa Otome Suvia and Uchuu Kaizoku Sara?
[..]
Muziek barbaar
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik je om deze post verbannen
Wacht maar afquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Attack on Titan 1 ziet er veeeeeeeeelbelovend uit![]()
Er komt nog zoveel tofsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Attack on Titan 1 ziet er veeeeeeeeelbelovend uit![]()
Alleen nog epi 1 gezien maar dit moet wel goedkomen.quote:
Willst du kämpfen mit mir Frau??? Deine Meinung ist under der meine!!quote:
Hoe was je steen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen nog epi 1 gezien maar dit moet wel goedkomen.
Had er nog helemaal niet van gehoord terwijl het in het vorige seizoen wasMaar vrienden van me waren extreem enthousiast aan het zijn
Ik weet nog een leuke manga voor je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Willst du kämpfen mit mir Frau??? Deine Meinung ist under der meine!!
Jawohl. Sieg heil.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke manga voor je.
[ afbeelding ]
Japan heeft nog verborgen trauma's van WW2quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dezequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"mein kampf" manga?quote:
Whut?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wij westerlingen hebben ook nazi strips
[ afbeelding ]
Donald kan er ook wat van met zijn amerika-propogandaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
"mein kampf" manga?
[..]
Whut?
Ik heb het al over gelezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Donald kan er ook wat van met zijn amerika-propoganda
"Wat ben ik toch blij dat ik Amerikaan ben, mijn Stars and Stripes pyjama draag en een schaalmodel van het Vrijheidsbeeld op mijn vensterbank heb!"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Donald kan er ook wat van met zijn amerika-propoganda
Vertel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Stil, zonder hen had je nu geen anime gehad!
Ja toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
"Wat ben ik toch blij dat ik Amerikaan ben, mijn Stars and Stripes pyjama draag en een schaalmodel van het Vrijheidsbeeld op mijn vensterbank heb!"
Disney is in Japan echt supergroot, vooral Mickey Mouse is super populairquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Astro Boy is hevig geïnspireerd door Disneyfilms.
Hello Mickeyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Disney is in Japan echt supergroot, vooral Mickey Mouse is super populair
quote:
Juist niet alle Disney films,maar ook Betty Boop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Astro Boy is hevig geïnspireerd door Disneyfilms.
seitokai is wel leukquote:
Wat is herkenbaar dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Word. Ik vind de herkenbaarheid echt erg leuk, de situaties en details kloppen gewoon.
Voor mij persoonlijk de machines, de dagelijkse handelingen, omgang met kalveren en de bezwaren van hem over het slachten van dieren zie ik regelmatig bij anderen zonder agrarische achtergrond. Mijn vader heb ik wat eps laten zien, die deed vroeger eenzelfde opleiding dus die herkent ook erg veel van het totale plaatje.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk de machines, de dagelijkse handelingen, omgang met kalveren en de bezwaren van hem over het slachten van dieren zie ik regelmatig bij anderen zonder agrarische achtergrond. Mijn vader heb ik wat eps laten zien, die deed vroeger eenzelfde opleiding dus die herkent ook erg veel van het totale plaatje.
Maar die heeft wel vrij weinig met "die kinderachtige tekenfilmpjes"
Hij is wel enorm leuk, maar je moet wel een klein beetje affiniteit ermee hebben denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Aha.
Misschien omdat ik een stadsjongen ben, dat ik de serie niet gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben zelf ook een stadsjongen en heb hem wel gezien. hij is heel leuk alleen zit er dan niks herkenbaars inquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Aha.
Misschien omdat ik een stadsjongen ben, dat ik de serie niet gezien heb.
quote:It's all thanks to a 1948 law. Apparently, in those days establishments that allowed people to dance after midnight were usually connected to prostitution and other crimes. The times changed and Western-style dance clubs came to Japan, but politicians never bothered to revise the law. As a result, owners of dance clubs are forced to declare that their businesses are restaurants. They are forced to place tables in the middle of what would be considered a dance floor. Signs reminding customers that they are not allowed to dance are placed at the entrance and inside the business. Staff sometimes walk around reminding customers that they shouldnt dance.
Ja! Al is Mako wat te genki.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je vindt Kill La Kill dus toch leuk.
Buddha x Jesus heb ik gezien, was nog best geinig eigenlijk. Niks bijzonders, maar leuk voor tussendoor.quote:
Ja, het is in ieder geval leuk. Het is natuurlijk wel slice of life/school, dat moet je wel liggen. Maar erg mooi gemaakt. Verrassing van het seizoen w.m.b.quote:
Ik zal het op het lijstje zetten, inc S2 wat gaat komen. Eerst TTGL en nog een aantalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, het is in ieder geval leuk. Het is natuurlijk wel slice of life/school, dat moet je wel liggen. Maar erg mooi gemaakt. Verrassing van het seizoen w.m.b.
en het is van de makers van FMA Bquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zal het op het lijstje zetten, inc S2 wat gaat komen. Eerst TTGL en nog een aantal
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:12 schreef Qunix het volgende:
Ah! Dan zal ik hem ietsjes hoger plaatsen
Silver Spoonquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:52 schreef MAHL het volgende:
Wat is de beste subber voor Gin no Saji? Denk dat ik hem ook maar eens ga kijken
http://www.ntv.co.jp/hunterhunter/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:26 schreef poker4lifee het volgende:
Hoelaat komt hxh uit. vannacht pas zeker?
ah chill danzullen de subs wel niet lang meer duren, thx.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.ntv.co.jp/hunterhunter/
Net geweest.
Normaal wacht ik altijd op coalgirls maar deze week kijk ik hem direct.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah chill danzullen de subs wel niet lang meer duren, thx.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als de pieten pik en pikzwart zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Kyubey het volgende:
Zullen we met zijn allen een Sinterklaas anime maken?
quote:
Als we de Japanse cultuur er doorheen mengen, wordt het een erg foute anime, denk ik zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Kyubey het volgende:
Zullen we met zijn allen een Sinterklaas anime maken?
We maken van Sinterklaas dan sowieso een vrouw. Met een jong uiterlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als we de Japanse cultuur er doorheen mengen, wordt het een erg foute anime, denk ik zo
En een Moepiet!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alleen als de pieten pik en pikzwart zijn.
Waarom? Maidpietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als we de Japanse cultuur er doorheen mengen, wordt het een erg foute anime, denk ik zo
In minirokje met enorme tieten en pantsu-shots waarbij de pieten dan een bloedneus krijgen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
We maken van Sinterklaas dan sowieso een vrouw. Met een jong uiterlijk.
EN DAN WORDT DE STOOMBOOT AANGEVALLEN DOOR EEN TENTAKELMONSTE--- wacht, is het voor kinderen?quote:
En alle kleine yaoi kindertjes vallen in het water!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:09 schreef Xaryna het volgende:
EN DAN WORDT DE STOOMBOOT AANGEVALLEN DOOR EEN TENTAKELMONSTE--- wacht, is het voor kinderen?
Enorme tieten en minirokje weet ik niet hoor. En tentakelmonsters kunnen heus wel zolang ze het netjes houden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
In minirokje met enorme tieten en pantsu-shots waarbij de pieten dan een bloedneus krijgen!
[..]
EN DAN WORDT DE STOOMBOOT AANGEVALLEN DOOR EEN TENTAKELMONSTE--- wacht, is het voor kinderen?
Ene Rintsu Kurasu krijgt opeens de geest van Sinterklaas in zich en verkondigt het feest aan de Japanners.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
We maken van Sinterklaas dan sowieso een vrouw. Met een jong uiterlijk.
Volgens mij was er een Disney sprookje over een grote Kraken monster... Weet even niet wat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Enorme tieten en minirokje weet ik niet hoor. En tentakelmonsters kunnen heus wel zolang ze het netjes houden.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
En alle kleine yaoi kindertjes vallen in het water!
Hercules?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens mij was er een Disney sprookje over een grote Kraken monster... Weet even niet wat.
Ariël?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens mij was er een Disney sprookje over een grote Kraken monster... Weet even niet wat.
WIj herhalen alles, snap dat dan.quote:
WTFquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
WIj herhalen alles, snap dat dan.
Maar dan op z'n Japans!
Discriminatie! Je wil zeggen dat zwarte mensen zich niet mogen vertonen voor november?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is nog geen november he. Pas dan mogen de Sint UIs worden uitgepakt.
Neeneenee maar dat het nog nét iets te vroeg is voor de Sint UIs. Hij komt pas 16 november in ons landje weer aan he. (jij bent zelf toch niet zwart trouwens?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Discriminatie! Je wil zeggen dat zwarte mensen zich niet mogen vertonen voor november?
Moepiet?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moepiet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Hm, hentai met 3/10. Veel succes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://myanimelist.net/anime/1995/Lingerie_Senshi_Papillon_Rose
Is na twee dagen (er was maar een seeder) eindelijk binnen. Wens me succes.
Lol, die staat zo te zien gewoon online. Voor een serie a la maar een enkele ova kun je zo toch prima zo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:
BlazBlue: Chrono Phantasma (Chinese & English Version)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anime n.a.v. een vechtspelletje. Duidelijk. Google gaf het al aan.
Als ik tijd en zin heb, kan ik ook eens kijken of ik mijn UI kan Sinterklazeren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Neeneenee maar dat het nog nét iets te vroeg is voor de Sint UIs. Hij komt pas 16 november in ons landje weer aan he. (jij bent zelf toch niet zwart trouwens?)
Kan zelf ook niet wachten tot Bert zijn mijter op mag zetten
[ afbeelding ]
Verkapte lederhosenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom hebben de kerels trouwens ook van die rok-dingen aan?
Leuke Japanse meidquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:48 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
Niet naar beneden kijken, niet naar beneden kijken, NIET naar beneden kijken..!
Wauw, wat een shit. Het zou leuker geweest zijn als het zichzelf minder serieus nam. En dit had tepelraketten en Ghostbusters (kruis de stralen niet!) melkstralen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4/10“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
is die rechtse gast met strik een vent of een wijf??
oh guttekequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's dus Kill la Kill, echt een aanrader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
En dat heb je blijkbaar nog niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:19 schreef Xaryna het volgende:
Gast, ik zit op mijn werk. Als ze dat zien krijg ik vast een rare reputatie.
Nou, ik heb wel een collega met wie ik het over anime enzo heb, maar dat zijn allemaal nette dingen. Heb hem Tokyo Magnitude 8.0 en Shin Sekai Yori aangeraden bijv, en hij is groot fan van Gibli. Maar zo'n plaatje als hierboven doet denk ik toch wat wenkbrauwen fronsen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En dat heb je blijkbaar nog niet?
Waar werk je eigenlijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel een collega met wie ik het over anime enzo heb, maar dat zijn allemaal nette dingen. Heb hem Tokyo Magnitude 8.0 en Shin Sekai Yori aangeraden bijv, en hij is groot fan van Gibli. Maar zo'n plaatje als hierboven doet denk ik toch wat wenkbrauwen fronsen.
Stage bij een UMC, achter de schermen dan. Bij de club die het onderwijs verzorgt/ontwikkeltquote:
Ah wel nicequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Stage bij een UMC, achter de schermen dan. Bij de club die het onderwijs verzorgt/ontwikkelt
Afstudeerstage zelfs! Ze zijn bezig met e-modules en de bups digitaliseren en hebbe ndaar ook beeldmateriaal bij nodig endezo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ah wel niceMaar heeft toch niet zoveel met CMD te maken, of doe je dit als bijbaan?
In Shinsekai hebben ze ook gewoon seks hoor. Homoseksuele.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel een collega met wie ik het over anime enzo heb, maar dat zijn allemaal nette dingen. Heb hem Tokyo Magnitude 8.0 en Shin Sekai Yori aangeraden bijv, en hij is groot fan van Gibli. Maar zo'n plaatje als hierboven doet denk ik toch wat wenkbrauwen fronsen.
Dat heb ik er natuurlijk niet bij gezegd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In Shinsekai hebben ze ook gewoon seks hoor. Homoseksuele.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat heb ik er natuurlijk niet bij gezegd.Maar hij vond de eerste ep tof, zij hij net.
Ninja-edit. Goed gezien, ben echt gaar. Zit al de hele dag documenten te typen. Moet eens kijken of ik daar geen fouten in heb gemaakt.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 van mijn collega's kijken anime of lezen mangaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nice! Lijkt me wel leuk om het daarover te hebben in de wandelgangen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
5 van mijn collega's kijken anime of lezen manga
De ene houdt alleen van Ghibli of fantasy gerelateerde anime en de ander van shonen. Zo is er eentje die van gore en dark enzo houdt.
Ze zijn lang niet zo gek als ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nice! Lijkt me wel leuk om het daarover te hebben in de wandelgangen.
Ik heb ineens een idee om die Zwarte Pieten-kwestie op te lossen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef Kyubey het volgende:
Squealer was een held. Gr.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb ineens een idee om die Zwarte Pieten-kwestie op te lossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
En waar werk jij?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
5 van mijn collega's kijken anime of lezen manga
De ene houdt alleen van Ghibli of fantasy gerelateerde anime en de ander van shonen. Zo is er eentje die van gore en dark enzo houdt.
Mijn baas vindt anime ook tof.
Spartacus ook gezien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef Kyubey het volgende:
Squealer was een held. Gr.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]?
HORDES MONSTERRATTEN met kadootjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Nah, dat wordt geen succes denk ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
HORDES MONSTERRATTEN met kadootjes.
Maar ze kunnen wel makkelijker door de schoorsteen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah, dat wordt geen succes denk ik
De roe was al erg genoeg
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel makkelijker door de schoorsteen.
Doen! Geniale serie. Wel veel bloed en naakt, dus laat je ouders maar niet meekijken.quote:
Nice! Ik zeg doen.quote:
Ik moest lachen.quote:
TETTEN!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:48 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
Niet naar beneden kijken, niet naar beneden kijken, NIET naar beneden kijken..!
quote:
Nice, als je een kleinere versie van zijn kop hebt wil ik hem wel als UI zetten danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Xaryna het volgende:
IK GA DE UITDAGING AAN.
Ik ga voor 5 december een anime sinterklaas tekenen, bishi stijl. Uhuh.
Mijn tekenkunsten zijn niet zo fantastisch, maar ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nice, als je een kleinere versie van zijn kop hebt wil ik hem wel als UI zetten dan
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Xaryna het volgende:
IK GA DE UITDAGING AAN.
Heb je hulp nodig met het verhaal?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Xaryna het volgende:
IK GA DE UITDAGING AAN.
Hmm. De Sint heeft problemen met de Spaanse fiscus sinds de strengere EU-controle, hij regelt zijn belastingzaken in Nederland alwaar hij een vrijstelling heeft op grond van vaststellingsovereenkomst maar nu wil de Spaanse fiscus dan maar belasting gaan heffen over de BV Sint. Sint komt nu in de problemen aangezien hij is aangewezen op vrijwilligers (de Pieten) om voor de inkomsten te zorgen, echter hoort hij wel op grond van de Spaanse wetgeving pensioenen en verzekeringen te verstrekken aangezien de Pieten fulltime bij hem in dienst zijn. Zodoende komt Sint in zware liquiditeitsproblemen en dreigt de Spaanse fiscus op een faillissement aan te sturen. Wegens kennelijk onbehoorlijk bestuur van de BV is Sint ook nog eens persoonlijk aansprakelijk voor alle belastingschulden. Kan het Vrolijk Avondje doorgaan voordat Sint in de schuldsanering komt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig met het verhaal?
Klinkt goed. Maar of de kindertjes in Japan het zullen begrijpenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. De Sint heeft problemen met de Spaanse fiscus sinds de strengere EU-controle, hij regelt zijn belastingzaken in Nederland alwaar hij een vrijstelling heeft op grond van vaststellingsovereenkomst maar nu wil de Spaanse fiscus dan maar belasting gaan heffen over de BV Sint. Sint komt nu in de problemen aangezien hij is aangewezen op vrijwilligers (de Pieten) om voor de inkomsten te zorgen, echter hoort hij wel op grond van de Spaanse wetgeving pensioenen en verzekeringen te verstrekken aangezien de Pieten fulltime bij hem in dienst zijn. Zodoende komt Sint in zware liquiditeitsproblemen en dreigt de Spaanse fiscus op een faillissement aan te sturen. Wegens kennelijk onbehoorlijk bestuur van de BV is Sint ook nog eens persoonlijk aansprakelijk voor alle belastingschulden. Kan het Vrolijk Avondje doorgaan voordat Sint in de schuldsanering komt?
Zoiets?
Je kunt niet meer terug!!!11!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef Xaryna het volgende:
Ik wilde gewoon een plaatje maken, niet een hele manga of anime
Te laat. Afgaande op het door jou gewekte vertrouwen heb ik al aanzienlijke moeite gestoken in het bedenken van het verhaal. Dus tenzij u de dispositiekosten wilt vergoeden zult u helaas genoodzaakt zijn tot het maken van een volwaardige anime danwel manga.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef Xaryna het volgende:
Ik wilde gewoon een plaatje maken, niet een hele manga of anime
Jamaar ik zei anime sinterklaas, niet sinterklaas anime!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar of de kindertjes in Japan het zullen begrijpen
[..]
Je kunt niet meer terug!!!11!!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
JONGENS!!!!!! JULLIE MISSEN DIT!!::::
[Hatsuyuki]_Hanasaku_Iroha_the_Movie_-_Home_Sweet_Home_[8bit_1080p][02602118].mp4
komt wel een keerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
JONGENS!!!!!! JULLIE MISSEN DIT!!::::
[Hatsuyuki]_Hanasaku_Iroha_the_Movie_-_Home_Sweet_Home_[8bit_1080p][02602118].mp4
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef Kyubey het volgende:
Ik weet meteen de theme song voor de Sinterklaas anime.
Zwarte piet zwarte piet zwarte piet zwarte piet
Kijk, dit is hemquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Kyubey het volgende:
Sinterklaas krijgt een pietenharem. Deze bestaat uit:
1. Tsunpiet. ''Ik pak die cadeautjes n-niet voor jou in ofzo, baka!''
2. Loli piet.
3. Yandere piet.
4. Megane piet.
5. ''Urusai''-piet.
6. Trap piet.
Elke keer als ze vragen of hij met hen op een date wil, zegt hij ''Zei je wat, Piet?''. En dan lopen ze weer weg.
Daily lives of Sint en pieten in 4-koma stijl?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kijk, dit is hem
Knal een domme dikke jetserpiet bij in en je cast is compleet. Die kan wel kapitein van pakjesboot 13 zijn ofzo.
Setting: kasteel in spanje, stoomboot, een dak.
Verhaal: uhm. Omdat lolipiet per ongeluk vergat om genoeg brandstof te tanken zitten ze vast op de oceaan en.. weer ik veel?
Jongens help eens.
En Sinterklaas is een onbenullige knul die niet door heeft dat ze hem allemaal willen. En loli piet is een kluns die de pakjes overboord sodemietert en dan gaan de pieten allemaal in bikini de pakjes uit de zee vissen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kijk, dit is hem
Knal een domme dikke jetserpiet bij in en je cast is compleet. Die kan wel kapitein van pakjesboot 13 zijn ofzo.
Setting: kasteel in spanje, stoomboot, een dak.
Verhaal: uhm. Omdat lolipiet per ongeluk vergat om genoeg brandstof te tanken zitten ze vast op de oceaan en.. weer ik veel?
Jongens help eens.
S-Sumimasen!! X3quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En Sinterklaas is een onbenullige knul die niet door heeft dat ze hem allemaal willen. En loli piet is een kluns die de pakjes overboord sodemietert en dan gaan de pieten allemaal in bikini de pakjes uit de zee vissen.
En daar wordt de hentai piet natuurlijk helemaal wild van en dan komt ecchi piet en dan nosebleed enzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En Sinterklaas is een onbenullige knul die niet door heeft dat ze hem allemaal willen. En loli piet is een kluns die de pakjes overboord sodemietert en dan gaan de pieten allemaal in bikini de pakjes uit de zee vissen.
Kyaaa~~~The water is cold! I felt something! Kyaa~~quote:
Dat zou inderdaad kunnen ja, 4-koma is inderdaad de beste format voor zoiets.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daily lives of Sint en pieten in 4-koma stijl?
Haha, inderdaad ja. En dan halverwege komen ze bij een eiland met een resort en warme bronnen, dan hebben we die ook alvast gehad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zou de Urusai en tsudere samenvoegen voor de dubbele punten, dan misschien ook nog de megane-piet met de yandere-piet comibineren voor de gap-moe bonus en:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Kyubey het volgende:
Sinterklaas krijgt een pietenharem. Deze bestaat uit:
1. Tsunpiet. ''Ik pak die cadeautjes n-niet voor jou in ofzo, baka!''
2. Loli piet.
3. Yandere piet.
4. Megane piet.
5. ''Urusai''-piet.
6. Trap piet.
Elke keer als ze vragen of hij met hen op een date wil, zegt hij ''Zei je wat, Piet?''. En dan lopen ze weer weg.
Hoe kan zwarte piet een imouto zijn van Sint?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou de Urusai en tsudere samenvoegen voor de dubbele punten, dan misschien ook nog de megane-piet met de yandere-piet comibineren voor de gap-moe bonus en:
Osananajimi-piet en
Imouto-piet
toevoegen aan het pietenrooster.
Mwoah, als we toch al het geslacht veranderen kan huidskleur er ook nog wel bij. Is ook makkelijker te tekenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |