Excuusquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik denk de 40 GB Phat, dat staat namelijk absoluut niet in de topictitel.
Ik verkoop hem vooralsnog niet los , ben een beetje bang dat ik de spellen niet meer kwijt raak.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef xuryah het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd in de ps3 + accessoires, maar de meeste games lijken me niks (hou niet van voetbal bijv..)
Wanneer je toch los verkoopt, laat het me dan even weten wat je voor de ps3 + accessoires wilt
Laat maar weten, voorlopig nog niemand met een interessant bod!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zoek nog een 2ehandse PS3, maar het merendeel van de spellen spreken me echt niet aan![]()
Ik denk er nog even over na.
Mijn bod ook niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:39 schreef TrrBrr het volgende:
[..]
Laat maar weten, voorlopig nog niemand met een interessant bod!
Excuus dat ik er niet eerder op heb gereageerd, maar ik denk dat 200 euro een hele schappelijke prijs is voor de hele set... Dus je bod is veel te laag.quote:
Oke, nou dan trek ik mijn bod in. De spellen die erbij zitten zijn voor mij totaal niet van meerwaarde namelijk. En de PS3 alleen vind ik geen 200 euro waard.quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:34 schreef TrrBrr het volgende:
[..]
Excuus dat ik er niet eerder op heb gereageerd, maar ik denk dat 200 euro een hele schappelijke prijs is voor de hele set... Dus je bod is veel te laag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |