Heb je al een wijde anus, of ben je nog een groentje?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:48 schreef deprimist het volgende:
Ik zou willen dat ik jou was. Ik ben nu bezig mijn kontje te verkopen.
Zijn pamfluit slaat gewoon niet de juiste toon aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zou er "Ik neuk elke dag bijna." moeten staan.
Jij kunt het niet eens regelen als ze het aanbieden manquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Die kk voor het lelijke deed mij ervan overtuigen.
Gelukkig geef je toe dat je niet in staat bent om seks te regelen, ik begrijp je frustraties en voel met je mee.
Wat voor treurig figuur ben je als je op FOK! moet gaan verkondigen dat je geneukt hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Die kk voor het lelijke deed mij ervan overtuigen.
Gelukkig geef je toe dat je niet in staat bent om seks te regelen, ik begrijp je frustraties en voel met je mee.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Wat voor treurig figuur ben je als je op FOK! moet gaan verkondigen dat je geneukt hebt.
Ik maak er even een scenario van:
- Jij (nerd) hebt een matige chick geneukt.
- Vervolgens ga je aan een boel nerds vertellen dat je geneukt hebt.
- Nerds vertellen tegen een nerd dat je een nerd bent.
- Kuttopic.
Zielig, man.
Dat jij er een scenario bij filosofeert is denk ik nog triester.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Wat voor treurig figuur ben je als je op FOK! moet gaan verkondigen dat je geneukt hebt.
Ik maak er even een scenario van:
- Jij (nerd) hebt een matige chick geneukt.
- Vervolgens ga je aan een boel nerds vertellen dat je geneukt hebt.
- Nerds vertellen tegen een nerd dat je een nerd bent.
- Kuttopic.
Zielig, man.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:43 schreef aardappelvlees het volgende:
Godverdomme, wil je d'r nou neuken of niet? Je gedraagt je als een jankerd; boos omdat ze de hand bij een kerel op het been had.![]()
Nep-alpha
Ik hoorde laatst dat je maar 16 bent, alhoewel ik het eigenlijk eerder had moeten zien met je postgedrag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij kunt het niet eens regelen als ze het aanbieden man
Dát is pas ultieme psi
Bij deze ben je zelfs gedegradeerd naar omega en heb ik het vermoeden dat die chick je moeder was.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat je maar 16 bent, alhoewel ik het eigenlijk eerder had moeten zien met je postgedrag.
Ga dus maar weer weg, je ontdekt net pas dat je piemel meer kan dan plassen alleen, dat meisjes niet stom zijn en wat je ermee met je linker/rechterhand kan doen.
Zegt de kneus die dagelijks hosseltopics maakt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat je maar 16 bent, alhoewel ik het eigenlijk eerder had moeten zien met je postgedrag.
Ga dus maar weer weg, je ontdekt net pas dat je piemel meer kan dan plassen alleen, dat meisjes niet stom zijn en wat je ermee met je linker/rechterhand kan doen.
Een 16 jarige jongetje die mij gaat degradeert naar omegaquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij deze ben je zelfs gedegradeerd naar omega en heb ik het vermoeden dat die chick je moeder was.
Verder ook wel weer typisch dat je over leeftijd begint als je jezelf er niet meer onderuit kunt lullen.
Een gefaalde hosselpoging beschrijven staat geenszins gelijk aan hosselen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Zegt de kneus die dagelijks hosseltopics maakt.
Zo diep ben je dus gezonken. Het posten van plaatjes over veterstrikcursussen laat ik aan anderen over.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef wickedmen het volgende:
Een 16 jarige jongetje die mij gaat degradeert naar omegawtf?
Ik moet van jou dus aan mijn moeder vragen of ze wil neuken, zoals jij dat ook doetquote:1 tip ga nou maar de meisjes verkennen ipv dagelijks alleen maar kut nietszeggende posts maken dan maak je nog eens wat mee.
uitgequote*quote:Ik ben uit gequote met jou.
zal jou eens gevoelquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef pussycatdoll het volgende:
Wat een gezelligheid weerhet echte KLB gevoel.
Jij bent echt slim.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zou er "Ik neuk elke dag bijna." moeten staan.
Niet zo preuts, Dima is knap.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ben je nu zo desperate? Dat je mij wil voelen
Pics van jou dan, je ziet er vast uit als de gemiddelde focker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Eerst pics dan pratenBlondje is trouwens wel wat voor Dima.
Hoe ziet een gemiddelde FOK!er eruit dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pics van jou dan, je ziet er vast uit als de gemiddelde focker.
Pcd.jpg niet gezien hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pics van jou dan, je ziet er vast uit als de gemiddelde focker.
Zoals TS.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hoe ziet een gemiddelde FOK!er eruit dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |