Mashallah, wat schattig dat je dat woordje kentquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mashallah dima! Nu nog stoppen met camsites
Geleerd van Turks meisje op stagequote:Op maandag 21 oktober 2013 17:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Mashallah, wat schattig dat je dat woordje kent
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt dan? Dat is volgens mij ook alweer een eeuwigheid geleden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef wickedmen het volgende:
Check al die haters hier haten.
Zeker lang niet meer geneukt en seksueel gefrustreerd.
Liever niet neuken en knap zijn, dan een kk lelijke mocro zijn die soms van bil gaat. Toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef wickedmen het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:44 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Liever niet neuken en knap zijn, dan een kk lelijke mocro zijn die soms van bil gaat. Toch?
Niet zo lang geleden, maar je moet niet zo stoer doen via het internet. Met je verkapte ik had kunnen neuken klacht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef wickedmen het volgende:
Ik neuk bijna elke dag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden, maar je moet niet zo stoer doen via het internet. Met je verkapte ik had kunnen neuken klacht.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:48 schreef deprimist het volgende:
Ik zou willen dat ik jou was. Ik ben nu bezig mijn kontje te verkopen.
Nou niet zo depriquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:48 schreef deprimist het volgende:
Ik zou willen dat ik jou was. Ik ben nu bezig mijn kontje te verkopen.
Die kk voor het lelijke deed mij ervan overtuigen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:44 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Liever niet neuken en knap zijn, dan een kk lelijke mocro zijn die soms van bil gaat. Toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |