Hier gestopt met lezen.quote:
Ja daar dacht ik ook aan, toen ik dit topic schreef.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:51 schreef Wespensteek het volgende:
Geeft geen neuk dan maar veranderen in heeft geen neuk.
Super-betaquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:43 schreef aardappelvlees het volgende:
Godverdomme, wil je d'r nou neuken of niet? Je gedraagt je als een jankerd; boos omdat ze de hand bij een kerel op het been had.![]()
Nep-alpha
Whut?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:48 schreef Speedball het volgende:
Jij wil haar maar zij jouw niet, je bent verliefd maar durft het niet aan haar toe te geven omdat je bang bent dat je wordt afgewezen en omdat hier en daar losse stukjes van je verhaal kloppen denken mensen die jouw kennen dat het echt zo is.
Toevallig zie ik jou altijd op FOK!, gevalletje projectie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Deze beta weer die stoer doet maar nooit kan scoren
'efin'
Die jaloezie ook
Je snapt er nog niet zo heel veel van merk ik alweer. Geeft niet, iedereen kent zo'n jochie in zijn studententijd, meestal kregen die de left-overs van de echte alpha's, je weet wel die gasten die niet janken over zoiets simpels als een handje op een beentje, die niet zo onzeker zijn als een klein schoolmeisje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Super-beta
Jij bent vast 1 van die types die hun vriendin of chick alles laat doen incl vreemdgaan omdat ze geen andere chicks kunnen fixen en bang zijn alleen te raken.
Nu moet je maar eens leren wat een egte alpha betekent.
hueaheuhau ja idd jaleors ook nog op jou ;D hahahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Toevallig zie ik jou altijd op FOK!, gevalletje projectie?
Haha echt hequote:Op maandag 21 oktober 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Deze beta weer die stoer doet maar nooit kan scoren
'efin'
Die jaloezie ook
TS zit er mee dat hij bi is. Eerst Haan33, dan een niet-met-name-genoemde chick.quote:
Je kan het zo goed zwetsen als je wilt,quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:12 schreef aardappelvlees het volgende:
[..]
Je snapt er nog niet zo heel veel van merk ik alweer. Geeft niet, iedereen kent zo'n jochie in zijn studententijd, meestal kregen die de left-overs van de echte alpha's, je weet wel die gasten die niet janken over zoiets simpels als een handje op een beentje, die niet zo onzeker zijn als een klein schoolmeisje.
Ik heb gezondigdquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:52 schreef Inktvisch het volgende:
Je mag sowieso geen seks voor huwelijk!
Helemaal niet, je snapt het dus gewoon niet. Jij ziet het minste of geringste al als neuken met een ander, of althans de intentie. Als je zeker was (als een echte man) ga je niet zo simpel doen om iets klein akkefietje en zorg je ervoor dat die dame in kwestie weet wat de bedoeling is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan het zo goed zwetsen als je wilt,
Feilt blijft dat je zo'n beta bent die maar al te blij is dat hij eindelijk weer erop mag bij een chick en het niet uitmaakt dat ze anderen neukt, daar komt het uiteindelijk op neer.
Mijn aversie gisteren tegen die meid was verre van onzeker gedrag, ik steek tijd in je en wil je een ander dan is het goed maar dan ga ik wel verder.
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:57 schreef aardappelvlees het volgende:
[..]
Helemaal niet, je snapt het dus gewoon niet. Jij ziet het minste of geringste al als neuken met een ander, of althans de intentie. Als je zeker was (als een echte man) ga je niet zo simpel doen om iets klein akkefietje en zorg je ervoor dat die dame in kwestie weet wat de bedoeling is.
Jaloezie is jouw onzekerheid op anderen projecteren. Alles behalve 'alpha', hoe je het ook recht probeert te lullen hier.
Ik ben nog maagd!quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:52 schreef Inktvisch het volgende:
Je mag sowieso geen seks voor huwelijk!
ik snap je wel! Het kwetst gewoon je ego als iemand alles misschien wel neukt wat los en vast zit. Je wil gewoon begeerd worden als enige.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt.
Stel ik leg mijn hand op een dame haar been, flirt met haar of plaag haar dat betekent juist dat ik haar leuk vind of haar wil naaien.
En nu zeg jij dat het niet zo is? Dus ik wil juist vrienden met haar zijn?
Verder ben ik niet jaloers dat zou betekenen dat ik jaloers ben op die gast dat hij haar wel heeft. Wel boos en desgeinterreseerd.
Graag uitleg van jouw kant.
Maar dan moet je niet gaan janken als je gewoon als 'echte alpha'quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik snap je wel! Het kwetst gewoon je ego als iemand alles misschien wel neukt wat los en vast zit. Je wil gewoon begeerd worden als enige.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |