Het lijkt Qmusic welquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
Staat 3FM op repeat ofzo
Ik hoor een hele hoop nummers dubbel vandaag (en niet de MH)
Skyquote:
Haten op drummersquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
Echt supertof, zo'n buurman met drumstel.
Nee hoor. Alleen deze 'drummer' kent maar 1 ritme. En dat al anderhalf uur lang.quote:
Is Meg White je buurvrouw? Tof.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen deze 'drummer' kent maar 1 ritme. En dat al anderhalf uur lang.
Omdat Pine niet zo lekker op de radio klinkt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom altijd hetzelfde nummer van Ben Howard wordt gedraaid?
Iddquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt die vrouwen uit die datingsite reclamespotjes
Oefenen is herhalingquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
Echt supertof, zo'n buurman met drumstel.
The Wolves is beste van het album.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat Pine niet zo lekker op de radio klinkt?
Wel een mooi liedje
Je hebt ook nog Only Lovequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat Pine niet zo lekker op de radio klinkt?
Wel een mooi liedje
Pine is het bestequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
The Wolves is beste van het album.
Dit nummer is echt al te vaak gedraaid.
Ik vind zijn nieuwe single "Hallo ik Ben Howard" wel lekker klinken, fijne track!quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom altijd hetzelfde nummer van Ben Howard wordt gedraaid?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind zijn nieuwe single "Hallo ik Ben Howard" wel lekker klinken, fijne track!
En het wordt straks weer kapotgeplugd in Effe Ekdom.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer een mooi onzinprogramma van de publieken...
Dat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:29 schreef alors het volgende:
Het klinkt iig superkut en suf. En Pieter erbij is sowieso niet kijken.
Yup.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En het wordt straks weer kapotgeplugd in Effe Ekdom.
Pieter Derks?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:29 schreef alors het volgende:
Het klinkt iig superkut en suf. En Pieter erbij is sowieso niet kijken.
Ik ga hem wel meer waarderen naarmate hij meer gedraaid wordt.quote:
Ik vind het een mooi liedje. Half Moon Run toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga hem wel meer waarderen naarmate hij meer gedraaid wordt.
Jups.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi liedje. Half Moon Run toch?
Jij vond het zo'n leuk nummer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Donder op met je Happy. Nu is het wel genoeg geweest.
Knop radio.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Was het de eerste keer al, kanjernummerquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Gemistquote:
nee eigenlijk niet neequote:Op maandag 21 oktober 2013 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Valt het jullie wel eens op hoe perfect Rabberinggod Engels spreekt?
Even happenquote:
Is het een perenklungel geworden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Die peercrumble is volgens mij mislukt
Nee een perenfrituurhap. Alles drijft op een gekke manier in het vetquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is het een perenklungel geworden?
Of heb je een muilpeer gekregen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nu aan het proeven, mocht ik niets meer zeggen dat heb ik een hartaanval gehad.
Cholesterolbolquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nu aan het proeven, mocht ik niets meer zeggen dat heb ik een hartaanval gehad.
Ik heb nog nooit zoiets mislukt gebakkenquote:
Van je UI krijg ik epilepsie...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:46 schreef Zaktabak het volgende:
Awh... ene Frank en Naomi hebben elkaar leren kennen op dit nummer
is de nieuwe trend op FOK!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van je UI krijg ik epilepsie...
Jij drinkt nietquote:
Erin duikenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij drinkt nietWat moet je daar dan mee?
Ik spuug het uit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hou je wel je mond dicht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |