Daar kan ik dan nog net mee leven, maar als ik er maar niet naar hoef te kijkenquote:
Er zijn geen mooie voeten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog net mee leven, maar als ik er maar niet naar hoef te kijken
Doorposten dan, is ie zo weer wegquote:
Vast wel, van die poezelige.quote:
Weinigquote:
Nee niks, rotjoch. Ik post toch ook niets over dozen e.d.quote:
Nou sorry, maar een vagijntje is dan ook wel weer ff eengradatie smeriger dan een voet of teen hoor! Qua uiterlijk en stank!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, rotjoch. Ik post toch ook niets over dozen e.d.
Alsof jouw piemel naar rozen ruiktquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry, maar een vagijntje is dan ook wel weer ff eengradatie smeriger dan een voet of teen hoor! Qua uiterlijk en stank!
Ja, da's alleen een slecht teken. Allemaal bonuspasjes en spaarkaarten en zo, voor het plebs. Een echte gunstige vent heeft alleen de creditcardquote:
1? Neuhquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, da's alleen een slecht teken. Allemaal bonuspasjes en spaarkaarten en zo, voor het plebs. Een echte gunstige vent heeft alleen de creditcard
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof jouw piemel naar rozen ruikt.
Dat ligt natuurlijk wel een beetje aan de man he godt.. Ik hou van een goede kop en goede armen. Oh en ogen, die vooralquote:
quote:
Nou....quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry, maar een vagijntje is dan ook wel weer ff eengradatie smeriger dan een voet of teen hoor! Qua uiterlijk en stank!
Meer type normaal, dun, gespierd, knuffelbeer, dik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk wel een beetje aan de man he godt.. Ik hou van een goede kop en goede armen. Oh en ogen, die vooral
Oh, normaal denk ik.. Ik vind ze al snel te gespierd.. hou ik niet zo van. Oh en baardenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer type normaal, dun, gespierd, knuffelbeer, dik?
Dát is geen nieuws.quote:
Die zijn hip dus keuze genoegquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, normaal denk ik.. Ik vind ze al snel te gespierd.. hou ik niet zo van. Oh en baarden
Baardquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, normaal denk ik.. Ik vind ze al snel te gespierd.. hou ik niet zo van. Oh en baarden
Vind ik nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Daar waar vrouwen curvy moeten zijn lijkt het wel, moet een man natuurlijk strak gespierd zijn.
Tja, jammer genoeg wordt mijn lief zijn baard na een paar dagen zatquote:
quote:
Wie is er nou de baas thuis?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, jammer genoeg wordt mijn lief zijn baard na een paar dagen zat
Alsof een hetero hem ooit heeft tegengehouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel weer allemaal homo's dus keuze genoeg voor Ang3l.
De hele DDW had baarden zowatquote:
Tsssk. Verwacht jij maar niet dat ik nog voor je ga koken, stink homoquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel weer allemaal homo's dus keuze genoeg voor Ang3l.
DDW?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hele DDW had baarden zowat
Underground stroomhuisje feestje
Hij zit doordeweeks in zijn eigen appartement he, dan heb ik toch een stuk minder te zeggenquote:
Pikstrafquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zit doordeweeks in zijn eigen appartement he, dan heb ik toch een stuk minder te zeggen
Nee ik ook niet, maar je ziet tegenwoordig steeds meer reclames waarin vrouwen niet meer slank en strak hoeven te zijn, want slecht voor het zelfbeeld van vrouwen. Daarintegen werkt dat niet voor mannen.quote:
Ja daaag, ik zit doordeweeks ook al zonderquote:
Tja dan geen baardquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daaag, ik zit doordeweeks ook al zonder
Er zit weinig anders op hequote:
Ik vind DDW sinds dit weekend tof (veel bediscussieerde uitbreiding van een museum in Zwolle heeft een prijs gewonnen)quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hele DDW had baarden zowat
Underground stroomhuisje feestje
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk. Verwacht jij maar niet dat ik nog voor je ga koken, stink homo
Had je je maar eerder moeten bedenkenquote:
Dutch Design Week. Daar zijn nogal wat van die semi-nonchalante semi-illegale kelder en oude fabrieksgebouw feestjes rond omheen. Zijn meestal wel leukquote:
Ja, als dat nou eens zo makkelijk was..quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samenwonen. Werkt voor mrs. stbabylon ook.
Mannen zeiken er wat minder over dat het een beledigend beeld is. Slanke vrouw. Zwarte piet. Dat soort crapquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar je ziet tegenwoordig steeds meer reclames waarin vrouwen niet meer slank en strak hoeven te zijn, want slecht voor het zelfbeeld van vrouwen. Daarintegen werkt dat niet voor mannen.
Oh de mooiste tractor verkiezing in lampengatquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dutch Design Week. Daar zijn nogal wat van die semi-nonchalante semi-illegale kelder en oude fabrieksgebouw feestjes rond omheen. Zijn meestal wel leuk
Oh ja, dat zijn vaak leuke dingen. Maar je moet er niet blijven tot het eindquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dutch Design Week. Daar zijn nogal wat van die semi-nonchalante semi-illegale kelder en oude fabrieksgebouw feestjes rond omheen. Zijn meestal wel leuk
Het moet wel een hippe tractor zijn hé. Dus wit, glanzed en de typografie in Helvetica Neue. En ook een Apple logo voorop.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh de mooiste tractor verkiezing in lampengat
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind DDW sinds dit weekend tof (veel bediscussieerde uitbreiding van een museum in Zwolle heeft een prijs gewonnen)
Ik rolde om 5:15 naar buiten, met een anderquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn vaak leuke dingen. Maar je moet er niet blijven tot het eind
Tof! En een Heisenberg baard?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het moet wel een hippe tractor zijn hé. Dus wit, glanzed en de typografie in Helvetica Neue. En ook een Apple logo voorop.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik rolde om 5:15 naar buiten, met een ander
Hij is niet mee naar huis gegaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is niet mee naar huis gegaan!Oh dat is idd veel beter, smerige dingen in de bosjes doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Bramenstruik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is idd veel beter, smerige dingen in de bosjes doen
Ik hoop voor Ang3l van niet!quote:
quote:
Neehee, de struikenquote:
Ik eet ze meestal gewoon op. Of in de yoghurt ofzo. Ik hou niet van jamquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
oh! Jam gemaakt dit jaar? Of in sapjes? Of gewoon zo gegeten?
Neeheeeej, ik heb niks met die vent gedaan!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is idd veel beter, smerige dingen in de bosjes doen
Good for you! You goi girl! Wat voor yoghurt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eet ze meestal gewoon op. Of in de yoghurt ofzo. Ik hou niet van jam
Jam is voor mietjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eet ze meestal gewoon op. Of in de yoghurt ofzo. Ik hou niet van jam
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Good for you! You goi girl! Wat voor yoghurt?
Misschien ben je meer van de aardbeien yoghurt, boeren, magere, etcquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Rare ben je toch.. Gewone yoghurt
Wel magere ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien ben je meer van de aardbeien yoghurt, boeren, magere, etc
Je interesse is hartverwarmend!quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk! Zo leer ik je steeds beter kennen.
de trutquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:09 schreef Godtje het volgende:
Waar is LE trouwens? Is die ergens gelukkig aan het zijn?
Ik verwarm lichaam en geest.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je interesse is hartverwarmend!
Ik voel het gloeien jaquote:
Hoe durft ze.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:09 schreef Godtje het volgende:
Waar is LE trouwens? Is die ergens gelukkig aan het zijn?
Kijk! Waar voel je het allemaal gloeien? Even kijken of ik mijn energie wel goed stuur. Soms moet ik nog wat oefenenquote:
Zalfje, weekje, weg.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk! Waar voel je het allemaal gloeien? Even kijken of ik mijn energie wel goed stuur. Soms moet ik nog wat oefenen
Zeg je nu dat godt ziektes rond strooit?quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg je nu dat godt ziektes rond strooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |