Daar kan ik dan nog net mee leven, maar als ik er maar niet naar hoef te kijkenquote:
Er zijn geen mooie voeten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog net mee leven, maar als ik er maar niet naar hoef te kijken
Doorposten dan, is ie zo weer wegquote:
Vast wel, van die poezelige.quote:
Weinigquote:
Nee niks, rotjoch. Ik post toch ook niets over dozen e.d.quote:
Nou sorry, maar een vagijntje is dan ook wel weer ff eengradatie smeriger dan een voet of teen hoor! Qua uiterlijk en stank!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, rotjoch. Ik post toch ook niets over dozen e.d.
Alsof jouw piemel naar rozen ruiktquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry, maar een vagijntje is dan ook wel weer ff eengradatie smeriger dan een voet of teen hoor! Qua uiterlijk en stank!
Ja, da's alleen een slecht teken. Allemaal bonuspasjes en spaarkaarten en zo, voor het plebs. Een echte gunstige vent heeft alleen de creditcardquote:
1? Neuhquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, da's alleen een slecht teken. Allemaal bonuspasjes en spaarkaarten en zo, voor het plebs. Een echte gunstige vent heeft alleen de creditcard
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof jouw piemel naar rozen ruikt.
Dat ligt natuurlijk wel een beetje aan de man he godt.. Ik hou van een goede kop en goede armen. Oh en ogen, die vooralquote:
quote:
Nou....quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry, maar een vagijntje is dan ook wel weer ff eengradatie smeriger dan een voet of teen hoor! Qua uiterlijk en stank!
Meer type normaal, dun, gespierd, knuffelbeer, dik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk wel een beetje aan de man he godt.. Ik hou van een goede kop en goede armen. Oh en ogen, die vooral
Oh, normaal denk ik.. Ik vind ze al snel te gespierd.. hou ik niet zo van. Oh en baardenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer type normaal, dun, gespierd, knuffelbeer, dik?
Dát is geen nieuws.quote:
Die zijn hip dus keuze genoegquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, normaal denk ik.. Ik vind ze al snel te gespierd.. hou ik niet zo van. Oh en baarden
Baardquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, normaal denk ik.. Ik vind ze al snel te gespierd.. hou ik niet zo van. Oh en baarden
Vind ik nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Daar waar vrouwen curvy moeten zijn lijkt het wel, moet een man natuurlijk strak gespierd zijn.
Tja, jammer genoeg wordt mijn lief zijn baard na een paar dagen zatquote:
quote:
Wie is er nou de baas thuis?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, jammer genoeg wordt mijn lief zijn baard na een paar dagen zat
Alsof een hetero hem ooit heeft tegengehouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel weer allemaal homo's dus keuze genoeg voor Ang3l.
De hele DDW had baarden zowatquote:
Tsssk. Verwacht jij maar niet dat ik nog voor je ga koken, stink homoquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel weer allemaal homo's dus keuze genoeg voor Ang3l.
DDW?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hele DDW had baarden zowat
Underground stroomhuisje feestje
Hij zit doordeweeks in zijn eigen appartement he, dan heb ik toch een stuk minder te zeggenquote:
Pikstrafquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zit doordeweeks in zijn eigen appartement he, dan heb ik toch een stuk minder te zeggen
Nee ik ook niet, maar je ziet tegenwoordig steeds meer reclames waarin vrouwen niet meer slank en strak hoeven te zijn, want slecht voor het zelfbeeld van vrouwen. Daarintegen werkt dat niet voor mannen.quote:
Ja daaag, ik zit doordeweeks ook al zonderquote:
Tja dan geen baardquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daaag, ik zit doordeweeks ook al zonder
Er zit weinig anders op hequote:
Ik vind DDW sinds dit weekend tof (veel bediscussieerde uitbreiding van een museum in Zwolle heeft een prijs gewonnen)quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hele DDW had baarden zowat
Underground stroomhuisje feestje
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk. Verwacht jij maar niet dat ik nog voor je ga koken, stink homo
Had je je maar eerder moeten bedenkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |