Ik zet het in m'n agenda.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:33 schreef HostiHawaii het volgende:
Zondagavond heb ik vanaf 20:00 wel tijd voor wat online geklooi.
Ik sta in de OP
Crew ranks. Ik was in de fok crew level 68, en toen ik een nieuwe crew had gevonden was ik daar ook direct level 68.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
Crew rank of online rank?
Crews hebben namelijk ook hun eigen ranks, en deze zijn per-crew basis, en ze hebben er iig geen 68.
Yep....Anormius...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah zat je bij mij? Ik ben godverdomme 20 keer achter elkaar van de baan gebeukt.
Wel weer aardig wat knaken verdiend ja.
Geen van beide voorlopig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:30 schreef Shadeauw het volgende:
Even een hele random vraag tussendoor trouwens.
Als ware Xbox fanaten () gaan jullie ook de Xbox One halen? Of de PS4? Er van uitgaande dat GTA ook op de nieuwe consoles komen.
Zoiets overkwam mij ook, toen stond hij bij de impound.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:41 schreef Shadeauw het volgende:
Oh fucking geweldig. Gister liep m'n Xbox vast, en ben dus nu m'n Schwartzer kwijt + 100k aan mods godverdomme.
Fucking lang gezocht om dat kutding, heb ik 'm eindelijk, gebeurt dit.. Tievushoerenkut.
Kan je weer lekker glitchenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:41 schreef Shadeauw het volgende:
Oh fucking geweldig. Gister liep m'n Xbox vast, en ben dus nu m'n Schwartzer kwijt + 100k aan mods godverdomme.
Fucking lang gezocht om dat kutding, heb ik 'm eindelijk, gebeurt dit.. Tievushoerenkut.
Alles al gebeld, Mors, Mechanic alles. Is me ook gebeurd met een dure Grotti, Was toen ook helemaal weg. Kwam omdat die kk cloud servers niet opslaan. En als je Xbox dan vastloopt ben je fucked. Godverdomme man, kk Rockstar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zoiets overkwam mij ook, toen stond hij bij de impound.
Ik moet stiekem toch wel een beetje lachen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Reken maar
Maar dan moet ik alsnog tievus lang zoeken weer voor zon kut Schwartzer godverdomme
Ik ben inmiddels al een paar auto's kwijtgeraakt. Meeste waren niet bijzonder (gewoon stock en simpel) maar m'n Grotti en Schwartzer wordt ik wel een beetje heel erg boos omquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:02 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Ik moet stiekem toch wel een beetje lachen.
Maar wel kut, ik ben blij dat ik nog nergens last van heb gehad. Ik speel al vanaf dag 1 zonder problemen.
Ik heb een fully modded Schwartzer en het is echt een kutauto. Beter neem je een andere, dat ding rijdt voor geen meter (komt geen enkele bocht goed door, accelereren is een drama)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Reken maar
Maar dan moet ik alsnog tievus lang zoeken weer voor zon kut Schwartzer godverdomme
Maar hij is zo mooiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb een fully modded Schwartzer en het is echt een kutauto. Beter neem je een andere, dat ding rijdt voor geen meter (komt geen enkele bocht goed door, accelereren is een drama)
Maar ook gewoon rijden door de stad ermee is kutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Maar hij is zo mooi
En ik heb andere auto's voor het racen
Vat een Futoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Maar hij is zo mooi
En ik heb andere auto's voor het racen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |