Heb 'm net gekeken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:55 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Dadelijk zien hoe het verder gaat!![]()
Ik dacht dat het op woensdag werd uitgezonden en donderdag kijken?
Vind ik ook ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef owl. het volgende:
Als de broertjes dan toch weer moeten opsplitsen vind ik het zo wel prima, met meer Castiel en Crowley.
Ja daar word ik ook een beetje moe van, maar het blijft een leuke seriequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:48 schreef whocares86 het volgende:
Het eeuwige er is iets met Sam en Dean probeert hem te beschermen is zo oud dat het gewoon niet meer leuk is.
Ik ben die eeuwige ruzie wel zat. dan hebben ze een hekel aan elkaar of vindt de een dat hij de ander niet vertrouwen kan. Na 10 seizoenen gaat dat vervelen, wnat dst hebben we al zo vaak gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:48 schreef whocares86 het volgende:
Het eeuwige er is iets met Sam en Dean probeert hem te beschermen is zo oud dat het gewoon niet meer leuk is.
De laatste aflevering was op zich wel goed maar wel redelijk voorspelbaar. Wel leuk gevonden dat de NSA letterlijk voor de duivel werkt.
Ik was dat al een aardige tijd zat. Dean & Sam mogen zijn wel de kern van Supernatural zijn, maar daar zit niet zoveel meer in. Beter geven ze wat meer screentime aan Castiel en Crowley.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben die eeuwige ruzie wel zat. dan hebben ze een hekel aan elkaar of vindt de een dat hij de ander niet vertrouwen kan. Na 10 seizoenen gaat dat vervelen, wnat dst hebben we al zo vaak gezien.
na 10 seizoenen is de rek er sowieso wel uit imo. Het is leuk geweest
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja bij zo'n aflevering als van deze week merk je echt hoe belangrijk de 'supporting cast' is.
Jensen en Jared zijn prima maar ze kunnen na zoveel seizoenen de serie niet meer alleen dragen.
jaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:11 schreef Purplesparks2 het volgende:
arg wil geen mogelijke spoilers lezen maar ik ging na seizoen 9 ervan uit dat het afgelopen was om de 1 of andere reden maar gaat nog verder dan?
bedoelde eigenlijk t/m seizoen 8 gezien maar dus dan nog minimaal 2 seizoenen te gaan.quote:
Was al tijdje bekend of niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Vanwege de Olympische Spelen![]()
Maaaaaaar ook goed nieuws, Supernatural krijgt officieel een 10e seizoen!![]()
![]()
Niet officieel voor zover ik weet (ik zie het spektakel pas net losbarsten op twitter etcquote:
Hopelijk iets met de duivel. Vond het wel een leuke acteurquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Niet officieel voor zover ik weet (ik zie het spektakel pas net losbarsten op twitter etc), maar met deze kijkcijfers was het eigenlijk al wel te verwachten ja
Omdat ze het in de USA tijdens prime time uitzenden, en er heel veel mensen naar kijken. Dan wil je als zender niet je show er tegenover zetten, omdat de kijkcijfers dan waarschijnlijk tegenvallen en je minder geld kunt vangen voor advertenties.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hopelijk iets met de duivel. Vond het wel een leuke acteur
Snap eigenlijk niet waarom Supernatural niet doorgaat ivm de Olympische Spelen.
Maar de geweldige bijrol van Mrs. Tran was nooit afgemaakt (en ze was deze keer extra geweldigquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
en ik kan er toch al niet tegen als ze geweldige bijrollen afmaken om ze vervolgens weer terug te laten komen als (boze) geesten!!
Wat een deprimerend rijtje. Meg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
(Bobby, John, Ellen, Jo, Nash, Kevin, Ruby, Benny, Lucifer, Meg etc etc)
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |