Ik wil hem de kans geven om anoniem-achtig te bewijzen dat hij braddie niet is, hij zit er zo erg meequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat je graag dikke kereltjes uitlacht.
Hugh, ik heb zijn nummer gehosseldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
Braddie, waarom ben je niet van die flat gesprongen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh, ik heb zijn nummer gehosseld
Ene waar ik je laatst over vertelde
Wilde ie dat gaan doen dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
Braddie, waarom ben je niet van die flat gesprongen?
Kreeg een bericht van een bekende van hem, dat 'ie op een flatgebouw stond en eraf wilde springen.quote:
Ja en die harses van jou mag dr wel wegblijvenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik mis Braddie wel met zijn kut topics.
Of zijn hoofd in us
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:42 schreef chroestjov het volgende:
Het enige wat Braddie ooit zal kunnen winnen is een wedstrijd hamburgers eten deuren perforeren.
Dan hadden we 't nieuws "Grote krater in Hilversum" gehad op de FP dus denk dat ie idd teruggekrabbeld is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kreeg een bericht van een bekende van hem, dat 'ie op een flatgebouw stond en eraf wilde springen.
Idd, bleek gauw achteraf al geen succes te zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan hadden we 't nieuws "Grote krater in Hilversum" gehad op de FP dus denk dat ie idd teruggekrabbeld is.
Van mij? Oke dan weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ja en die harses van jou mag dr wel wegblijven
Haha lol.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kreeg een bericht van een bekende van hem, dat 'ie op een flatgebouw stond en eraf wilde springen.
Was een verborgen compliment misschien, misschien niet hihiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van mij? Oke dan weet ik dat ook weer.
En dan zeiken dat niemand jou mag hea
Zie liever haar harses dan die van jou.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ja en die harses van jou mag dr wel wegblijven
Inkoppertje hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zie liever haar harses dan die van jou.
Haters gaan haten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Was een verborgen compliment misschien, misschien niet hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |