Blondje_93 hij doet het weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ow, jij weer. Braddie toevallig nog gesproken?
quote:
wie is dat???quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is idd veel beter.
Dat is hij.quote:
ben jij die?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is idd veel beter.
Wat je doet is sowieso sneu. Of je nu Braddie bent die uit frustratie om zich heen gaat slaan, of dat je Braddie op deze manier nog meer benadeeld als dat hij al was.quote:
doen alsof je braddie niet kent om het geloofwaardiger te maken dat je geen kloon bentquote:
ik fucking meen het!!!! Echt!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
doen alsof je braddie niet kent om het geloofwaardiger te maken dat je geen kloon bent
Braddie is een jongen die net iets teveel over zijn leven heeft verteld waardoor hij getraceerd is in zijn echte leven.quote:
Vertel me meerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Braddie is een jongen die net iets teveel over zijn leven heeft verteld waardoor hij getraceerd is in zijn echte leven.
Wou net zeggen eigenlijk. Iedereen kent Braddie toch wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
doen alsof je braddie niet kent om het geloofwaardiger te maken dat je geen kloon bent
Heb nog nooit eerder een baartaap en een FOK!shirt gezienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:58 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
baartaapen met een fok shirt![]()
![]()
http://i.fok.nl/userpics/56326/IMG_1718.jpg
Lijkt me niet banwaardig, aangezien die foto gewoon via google te vinden is icm zijn username.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Willen jullie allemaal een ban ofzo
Ja, maar er is een nieuwe regel dat je Braddie's foto's niet meer mag plaatsen ondanks dat ze overal te vinden zijn. Zo jammer, want 'Braddie Quotes' waren namelijk zeer vermakelijk en inspirerend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Lijkt me niet banwaardig, aangezien die foto gewoon via google te vinden is icm zijn username.
ik ook niet in de dierentuinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb nog nooit eerder een baartaap en een FOK!shirt gezien
Die regel geldt alleen voor Braddie? Wat is dezequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar er is een nieuwe regel dat je Braddie's foto's niet meer mag plaatsen ondanks dat ze overal te vinden zijn. Zo jammer, want 'Braddie Quotes' waren namelijk zeer vermakelijk en inspirerend.
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:08 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Ik ben echt geen kloon mensen waarom denkt iedereen dat
Positieve discriminatie voor braddiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die regel geldt alleen voor Braddie? Wat is deze
je bent zelf een dome sukelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:08 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik ook niet in de dierentuin![]()
domme sukel in fok shirt
![]()
baartaapquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:08 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik ook niet in de dierentuin![]()
domme sukel in fok shirt
![]()
wat is dezequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
ONZ / blondjes :$
Wat een smeerpijp is het toch ook.
ben je niet, bek dicht.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:11 schreef Zaktabak het volgende:
Het begint een slowchat te worden in combinatie met een verkapt naamtopic. Als ik NSB'er mod was geweest had ik hier een stokje voor gestoken.
Mooi voor je. Ik hoef mijn tijd ook liever niet minstens 18 te besteden met zulke zolderkamerautisten. Respect voor de mod's trouwens die dit werk vol houden.quote:
braddiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:17 schreef Beebiel het volgende:
niemand die weet van wie ik de kloon ben
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Eigenlijk ben ik een kloon van Hugh_Myron. Dat jullie het nog niet door hebben.
wat stond hier¿quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |