Ja wacht zit nu in de badkamer te fokken want ik ben te lui om mij af te drogenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
jonge doe niet zo miet dan doe je je cam toch niet aan
kan je op ons soppen
Geil je bent nu dus naakt :$quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja wacht zit nu in de badkamer te fokken want ik ben te lui om mij af te drogen!
oke tot zoquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja wacht zit nu in de badkamer te fokken want ik ben te lui om mij af te drogen!
Oh the privilege....quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
jonge doe niet zo miet dan doe je je cam toch niet aan
kan je op ons soppen
Naast een slowchat ook nog een tinychat. Straks krijg ik nog penvrienden en dan is het einde zoek.quote:
Heeeel hard met je bovenlichaam heen en weer schudden dan is het net alsof je in je hele grote handen klapt.quote:
Eh neequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heeeel hard met je bovenlichaam heen en weer schudden dan is het net alsof je in je hele grote handen klapt.![]()
Pff. Hoe lang sta je droog?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heeeel hard met je bovenlichaam heen en weer schudden dan is het net alsof je in je hele grote handen klapt.![]()
Niet zo gek lang, maar hoezo is dat relevant bij mijn awesome badkamer ideeën voor vrouwen?quote:
naakt fokkenquote:
Niet alleen dat, constant.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet zo gek lang, maar hoezo is dat relevant bij mijn awesome badkamer ideeën voor vrouwen?
Koken en frituren is niet hetzelfde.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
naakt fokken
naakt koken
naakt that 70's show kijken op de bank met de frituurpan aan, een vers pakje pall mall shag op de tafel en een joint in de hand
gozerquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef Trollscience het volgende:
een joint in je eikelspleet stoppen
Daarom noem ik het apart, oetlul.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Koken en frituren is niet hetzelfde.![]()
Naakt koken is niet te doen tenzij je graag een week lang met vetspetters op je blote pens wil lopen.
Voor de rest kunnen heel veel dingen wel naakt.
Dat jij mij soms niet begrijpt heeft niet als oorzaak dat ik lang droog sta, dus gelieve het probleem van je beperkte denkvermogen niet bij mij neer te leggen.quote:
Ah, gelukkig. En ja, ik ken er genoeg die koken en frituren hetzelfde vinden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daarom noem ik het apart, oetlul.
jawel man, vooral als je net uit de douche komt en je huid zo lekker zacht isquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. En ja, ik ken er genoeg die koken en frituren hetzelfde vinden.![]()
Beide is naakt nog steeds geen pretje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |