Dat jij mij soms niet begrijpt heeft niet als oorzaak dat ik lang droog sta, dus gelieve het probleem van je beperkte denkvermogen niet bij mij neer te leggen.quote:
Ah, gelukkig. En ja, ik ken er genoeg die koken en frituren hetzelfde vinden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daarom noem ik het apart, oetlul.
jawel man, vooral als je net uit de douche komt en je huid zo lekker zacht isquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. En ja, ik ken er genoeg die koken en frituren hetzelfde vinden.![]()
Beide is naakt nog steeds geen pretje.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jawel man, vooral als je net uit de douche komt en je huid zo lekker zacht is
die tijgerin opmerkingquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat jij mij soms niet begrijpt heeft niet als oorzaak dat ik lang droog sta, dus gelieve het probleem van je beperkte denkvermogen niet bij mij neer te leggen.![]()
![]()
Dat ik van jou mijn tijgerin wil maken is inderdaad wat voor te zeggen maar dat heeft gelukkig een andere oorzaak.
zoals in die film van die gozer die dmt smoked en dan dood wordt geschoten en de hele film zweeft en kijkt naar herinneringen en naar mensen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Trollscience het volgende:
als ik weet dat ik doodga ga ik MDMA met DMT en LSD mixen, daaroverheen nog een joint of 15 en als allerlaatste gewoon nog wat truffels. mijn ego zal sterven en mijn bewustzijn blijft voor altijd gevangen in de oneindigheid van het universem
Ja joh rustig maarquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat jij mij soms niet begrijpt heeft niet als oorzaak dat ik lang droog sta, dus gelieve het probleem van je beperkte denkvermogen niet bij mij neer te leggen.![]()
![]()
Dat ik van jou mijn tijgerin wil maken is inderdaad wat voor te zeggen maar dat heeft gelukkig een andere oorzaak.
welke film?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zoals in die film van die gozer die dmt smoked en dan dood wordt geschoten en de hele film zweeft en kijkt naar herinneringen en naar mensen.
ben de naam vergeten maar als ik er op kom zet ik hem hier neer. mss weet vas het nog aangezien ik die toen haar had aangeradenquote:
Ik loop nooit naakt rondquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zet de verwarming trouwens altijd wat hoger als ik naakt rondloop, dat scheelt
watskeburtquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Pfff, dat was een heftig avondje..
Die wanhoop in zijn vaders stem.. Hartverscheurend...
Vriend/kennis van de middelbare school heeft zelfmoord gepleegd afgelopen dinsdag. 20 jaar..quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
watskeburt
tevens epileptische aanval
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Pfff, dat was een heftig avondje..
Die wanhoop in zijn vaders stem.. Hartverscheurend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |