nee iemand die eerst heel aardig deed maar achter mij rug om mij belachelijk maakt.quote:
Das niet fijn neequote:Op maandag 21 oktober 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee iemand die eerst heel aardig deed maar achter mij rug om mij belachelijk maakt.
klopt maar even fappenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Das niet fijn nee
Okequote:
valt wel mee toch ?quote:
jep, maar was wel een fijn weekendquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:32 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goedemorgen Beertje!
Zo zo.. Weer een nieuwe week..
Helaas wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:32 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goedemorgen Beertje!
Zo zo.. Weer een nieuwe week..
Meh.. Hier niet..quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, maar was wel een fijn weekend
jouw weekend was niet leuk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:35 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Meh.. Hier niet..![]()
Maar fijn dat jij een leuk weekend hebt gehad! Nog leuke dingen te vertellen?
Oh lekker actief!quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw weekend was niet leuk?
nja, gisteren was eigenlijk de planning om helemaal niks te doen, maar uiteindelijk toch maar de wandelschoenen aangetrokken en naar valkenburg te wandelen en daar te gaan uiteten
quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:42 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh lekker actief!Nice..
Neuh, was geen bal aan. Helemaal niks uitgevoerd, behalve boodschappen etc. Niks bijzonders dus.. Meh..
Maaaaaar aankomend weekend gaat zoonlief uit logerenCan't wait!
Dat word een bioscoopje pakken, doorslapen EN uitslapen (hoop ik).. En naja.. nog wat meer dingen.. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |