Ik heb ook maanden in JNG gepost. Alleen dan pas na die namen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wie dan? Ik zie alleen mijzelf
Ik had het over EXA 11quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook maanden in JNG gepost. Alleen dan pas na die namen.
En je je rug ontspant en bijna dood gaat. ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
Ken je dat gevoel? Dat wanneer je de hele dag hebt gelopen terwijl.je al moe was, en je dan eindelijk weeer in bed ligt dst je benen helemaal pijn doen en branden?
neequote:Op maandag 21 oktober 2013 00:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke
Wil je me weg hebben of zo?
[..]
Dat klopt. Heeel hard. Maar dat kwam door alle levenloze zielen daar. Die zijn nu hier.
oke als ik faal probeer ik het de volgende dag gewoon weer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
neeje gaat falen dus dan mag je niet stoppen
haaiquote:
dat heb ik nuquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
En je je rug ontspant en bijna dood gaat. ja.
en dan faal.je weer, dus dan blijf jr iedere dag heel veel postenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke als ik faal probeer ik het de volgende dag gewoon weer.
ga je alweerquote:
Met zo'n dm alert staat er linksonder een blocktekenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
weet iemand hoe je instelt dat je geen dm's meer van iemand kan ontvangen?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
Sorry Tjackaquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
watquote:
bedanktquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met zo'n dm alert staat er linksonder een blockteken
stalker ?quote:
Gewoon wat minder speel nu LoL met mkquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
wathelemaal niet meer of alleen vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |