Ik ookquote:
in abo topics aanmaken en die snel.volspammen met 1 letter ofzo als postquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
in abo topics aanmaken en die snel.volspammen met 1 letter ofzo als post
oh okquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
in abo topics aanmaken en die snel.volspammen met 1 letter ofzo als post
hij was.eerst al in.de hunt sc aan het spammen om het te halen, en daarna.ging.hij dat maar doen..quote:
Wat een baasquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
hij was.eerst al in.de hunt sc aan het spammen om het te halen, en daarna.ging.hij dat maar doen..
ikquote:
dus jij gaat nooit wrg bij fok?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:37 schreef xcachet het volgende:
De laatste dag voor mij hier op Fok! sluit ik af met 3000 posts.
Etsuquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Yosander, Dastan, Etsu, KB, koekjestrommel1, Kaasrol en de 500 mensen die ik vergeet
ik hou je eraan kedvesemquote:
Volgensmij ging die SC toen het hardste van heel FOK, er werd veel gedaan behalve studeren, lange gesprekken om 5 uur 's nachts waren meer regel dan uitzonderingquote:
quote:
okequote:
Dat klopt. Heeel hard. Maar dat kwam door alle levenloze zielen daar. Die zijn nu hier.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij ging die SC toen het hardste van heel FOK, er werd veel gedaan behalve studeren, lange gesprekken om 5 uur 's nachts waren meer regel dan uitzondering
Wie dan? Ik zie alleen mijzelfquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke
Wil je me weg hebben of zo?
[..]
Dat klopt. Heeel hard. Maar dat kwam door alle levenloze zielen daar. Die zijn nu hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |