Jaquote:
watquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had echt een rare droom vannacht
mensen aten voedsel uit zwarte voeten
en toen vroeg een Frans jochie wat iets was
toen antwoordde iemand in het Frans
het waren allemaal zilveruitjes
en toen kwamen er maden uit
m'n hersenen verwerken de 'zwarte piet is racistisch discussie' ofzo
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
Ik ben verliefd op Tjacka.
En jancees en Insomnia_ zijn lief
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Javooral als wr net geskyped hebben, dan wil ik hem zo graag knuffelen
Die is lekkerquote:
nice, moet ik echt onthoudenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het zelf ook eens getest trouwens. Ik was bij iemand met hoogpolig tapijt, gebroken wit ook nog eens..
Ik had net eerder.die dag beweerd dat witte wijn zorgt dat rode nieet hecht.
En er valt dus een glas rode wijn om, alles op dat tapijt. Dus iedereen zo van 'ga je theorie testen dan!' Dus hup fles witte wijn open en er overheen. Droge doek erbij en je kon het opdeppen
quote:
ghehequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Sticks and stones may break my bones but words are merely the smallest element of language capable of containing meaning in isolation and as such could never directly produce the 4000 Newtons of force per square centimeter required to break bones.
is het een bierfiets?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in een joggingbroek op de fiets.
Ja die wist ik!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het zelf ook eens getest trouwens. Ik was bij iemand met hoogpolig tapijt, gebroken wit ook nog eens..
Ik had net eerder.die dag beweerd dat witte wijn zorgt dat rode nieet hecht.
En er valt dus een glas rode wijn om, alles op dat tapijt. Dus iedereen zo van 'ga je theorie testen dan!' Dus hup fles witte wijn open en er overheen. Droge doek erbij en je kon het opdeppen
LB!! Wil jij het OP plaatje voor mij vetanderen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Sticks and stones may break my bones but words are merely the smallest element of language capable of containing meaning in isolation and as such could never directly produce the 4000 Newtons of force per square centimeter required to break bones.
Naar?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
LB!! Wil jij het OP plaatje voor mij vetanderen?
bedanktquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in een joggingbroek op de fiets.
vet is dat hè?quote:
Sticks and stones may break my bones and words confuse and aggravate mequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
is al gepost gr grquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite meeeeee
Donequote:
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor 10 dagen achter elkaar top 10.
Zal ik vandaag de top 10 halen?
quote:
je staat op 1 in de duizendpoot top 10 iigquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk het welquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee denk het niet, heb weer kanjerveel gepost in live wedstrijden topic, miljoenenjacht enzquote:
Watquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk het wel
Om 18 uur had je er al 350 of zo
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee denk het niet, heb weer kanjerveel gepost in live wedstrijden topic, miljoenenjacht enz
Morgen wordt nog het lastigstquote:
gewoon een normale zondag ja tochquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee denk het niet, heb weer kanjerveel gepost in live wedstrijden topic, miljoenenjacht enz
Neequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
kinderen houden toch van zwarte pieten?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:35 schreef JanCees het volgende:
Jullie zijn nog jong en naïef.
De ophef is terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |