SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Als je nou effe die wolk verdrijft boven ons land, dan weet je dat je iig voor de komende week niet achter gaat lopen op de rest :-)quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Fuuuu zondag pas weer tijd voor gta![]()
Morgen middagquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:36 schreef kensei het volgende:
Painore wanneer is je bad sport gedoe weer voorbij?![]()
Ik was er zelf uit gegaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, vaag, pico en wiwa gekicked. Ik stuur na deze race nieuwe invites.![]()
![]()
Ik ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:08 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zat ineens alleen in een helicopter-race dus weggegaan.
Fuck today, it's tomorrow.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:48 schreef PicoMMP het volgende:
Lol. Wiwa leuk he dat verkeer en die bomen![]()
![]()
Oh zo, ik vertaalde het naar airstripquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die witte luchtstrepen achter je auto. Waar kun je die kopen?die strepen die jij bedoeld lijken me gewoon de slipstream? Die heb je standaard.
![]()
niet bij een bepaalde spoiler?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh zo, ik vertaalde het naar airstripdie strepen die jij bedoeld lijken me gewoon de slipstream? Die heb je standaard.
![]()
Maar bij welk level krijg je die witte luchtstrepen of moet je die bij LSC halen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben level 56 ofzo en heb best wat auto's geupgrade maar nooit iets dergelijks gezien...![]()
misschien eerst een paar races winnen ofzo?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar bij welk level krijg je die witte luchtstrepen of moet je die bij LSC halen?![]()
Volgens mij is dat echt gewoon de slipstream die je bedoeld. Die kun je niet kopen en ik was m liever kwijt dan rijk want mensen achter je krijgen daar een speed boost van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar bij welk level krijg je die witte luchtstrepen of moet je die bij LSC halen?![]()
Volgens mij krijg je daar zelf een boost van hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt gewoon de slipstream die je bedoeld. Die kun je niet kopen en ik was m liever kwijt dan rijk want mensen achter je krijgen daar een speed boost van.![]()
slip wat? Ik zie gasten met die witte luchtstrepen rijden enzo. Ik las op internet dat je die bij Lester kan bestellen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt gewoon de slipstream die je bedoeld. Die kun je niet kopen en ik was m liever kwijt dan rijk want mensen achter je krijgen daar een speed boost van.![]()
Is het nitro?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je daar zelf een boost van hoor![]()
Volgens mij moet je ook naar die garage gaan bovenaan de mapquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
slip wat? Ik zie gasten met die witte luchtstrepen rijden enzo. Ik las op internet dat je die bij Lester kan bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |