SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Als je nou effe die wolk verdrijft boven ons land, dan weet je dat je iig voor de komende week niet achter gaat lopen op de rest :-)quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Fuuuu zondag pas weer tijd voor gta![]()
Morgen middagquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:36 schreef kensei het volgende:
Painore wanneer is je bad sport gedoe weer voorbij?![]()
Ik was er zelf uit gegaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, vaag, pico en wiwa gekicked. Ik stuur na deze race nieuwe invites.![]()
![]()
Ik ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:08 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zat ineens alleen in een helicopter-race dus weggegaan.
Fuck today, it's tomorrow.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:48 schreef PicoMMP het volgende:
Lol. Wiwa leuk he dat verkeer en die bomen![]()
![]()
Oh zo, ik vertaalde het naar airstripquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die witte luchtstrepen achter je auto. Waar kun je die kopen?die strepen die jij bedoeld lijken me gewoon de slipstream? Die heb je standaard.
![]()
niet bij een bepaalde spoiler?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh zo, ik vertaalde het naar airstripdie strepen die jij bedoeld lijken me gewoon de slipstream? Die heb je standaard.
![]()
Maar bij welk level krijg je die witte luchtstrepen of moet je die bij LSC halen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben level 56 ofzo en heb best wat auto's geupgrade maar nooit iets dergelijks gezien...![]()
misschien eerst een paar races winnen ofzo?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar bij welk level krijg je die witte luchtstrepen of moet je die bij LSC halen?![]()
Volgens mij is dat echt gewoon de slipstream die je bedoeld. Die kun je niet kopen en ik was m liever kwijt dan rijk want mensen achter je krijgen daar een speed boost van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar bij welk level krijg je die witte luchtstrepen of moet je die bij LSC halen?![]()
Volgens mij krijg je daar zelf een boost van hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt gewoon de slipstream die je bedoeld. Die kun je niet kopen en ik was m liever kwijt dan rijk want mensen achter je krijgen daar een speed boost van.![]()
slip wat? Ik zie gasten met die witte luchtstrepen rijden enzo. Ik las op internet dat je die bij Lester kan bestellen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt gewoon de slipstream die je bedoeld. Die kun je niet kopen en ik was m liever kwijt dan rijk want mensen achter je krijgen daar een speed boost van.![]()
Is het nitro?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je daar zelf een boost van hoor![]()
Volgens mij moet je ook naar die garage gaan bovenaan de mapquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
slip wat? Ik zie gasten met die witte luchtstrepen rijden enzo. Ik las op internet dat je die bij Lester kan bestellen.![]()
Als het nitro is kan je het denk ik wel bij lSC halen maar ik heb het denk ik nog niet unlockd ofzo..![]()
Ga je veel sneller als je de luchtstrepen hebt? Lijkt me niet eerlijk als de ene het wel heeft en de ander niet.![]()
Zo even lekker gecasht en nu naar bed.![]()
Als ik straks die witte luchtstrepen gekocht heb ga ik nog meer races winnen!!![]()
Wie is morgen in voor een custom sedan of muscle race? Wil m'n Schafter wel ff testen
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Yupquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hey jij bent ook een dordtenaar.![]()
![]()
M'n auto is alleen niet chromequote:Op maandag 21 oktober 2013 09:08 schreef Multiply het volgende:
[..]
Gaan we nu GTA Dordrecht doen? Burnouts op het statenplein.![]()
![]()
Wanneer krijgen we 250.000 dollar. weten jullie dat?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
als je de witte luchtstreepjes gekocht hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:20 schreef Muto het volgende:
Wanneer krijgen we 250.000 dollar. weten jullie dat?mee bekant vangde gin haas.![]()
parachutespringen van de grote kerk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:08 schreef Multiply het volgende:
[..]
Gaan we nu GTA Dordrecht doen? Burnouts op het statenplein.![]()
JA die!! Hoeveel kosten die en bij welke LSC kun je die halen?quote:![]()
daar had jij gister nog de cheat code van getypt, in deze topicquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
JA die!! Hoeveel kosten die en bij welke LSC kun je die halen?
dus jij hebt ze dan toch al, of ben je ze kwijtgeraakt ( wat ook kan als je te hard crashed)mee bekant vangde gin haas.![]()
Nee die code was om mensen te inviten als je zelf geen host bent. Erg handig als je met vreemden zit en je wil toch een paar Fok!kers erbijquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
daar had jij gister nog de cheat code van getypt, in deze topic
dus jij hebt ze dan toch al, of ben je ze kwijtgeraakt ( wat ook kan als je te hard crashed)![]()
![]()
Kan dat ook? ik zag olepje heel veel crashen maar hij had nog steeds witte luchtstrepenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
of ben je ze kwijtgeraakt ( wat ook kan als je te hard crashed)![]()
![]()
nieuwe glitchwel 'maar' 15m per uur ofzo tho.
mja ik pas er voorlopig voor. echt genaaid die mensen die er straks echt geld aan gaan uitgeven
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat voor glitch nou weer?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:56 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe glitchwel 'maar' 15m per uur ofzo tho.
mja ik pas er voorlopig voor. echt genaaid die mensen die er straks echt geld aan gaan uitgeven![]()
![]()
bijna zelfde als voorheen alleen iets meer doen waardoor het wat langzamer werkt.quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Snap niet dat mensen het risico nog nemen. Je zit zo in de cheater pool en dan ben je toch echt goed de lul. Ik zat in die bad sport pool 2 dagen lang en daar zaten ook de gliltchers bij, en erg leuk is het daar niet. Iedereen heeft tanks en all kiddies zitten daar op een hoopje. De mensen hebben natuurlijk alles al unlocked en vervelen zich kapot en zijn daarom alleen er op uit om andere mensen het leven zuur te maken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bijna zelfde als voorheen alleen iets meer doen waardoor het wat langzamer werkt.
En ik heb dit weekend eindelijk mijn Entity bij elkaar gespaard. Ligt het aan mij of was hij niet eerst $650.000? Ik moest $795.000 betalen (Waar ik dan weer 10% van terug kreeg omdat ik die autowinkel stalk op lifeinvaders).
En ik zie net dat ik 666 kills heb, number of the beast!!! Ik had mijn Entity al veel eerder kunnen hebben als ik niet zo veel rongekloot had in freeroam haha.![]()
![]()
dat zijn vooral mensen die daar zitte nomdat ze teveel auto's gesloopt hebben he
en leven zuur maken en zelf al over de 650 kills hebben hmm..
hier ook al iets boven de 600 daar niet van
Ik ging gister met die Buzzard op jacht naar players, maar dat moet ik ook niet te vaak doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
dat zijn vooral mensen die daar zitte nomdat ze teveel auto's gesloopt hebben he
hier ook al iets boven de 600 daar niet vanDe helft van de mensen rijd in personal vehicles.
![]()
Ja maar heb jij al eens tegen een tank gevochten? Dat is pas unfair haha. Ik had iets van 6 of 7 sticky bombs nodig om dat ding het zwijgen op te leggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
hier ook al iets boven de 600 daar niet van
Ik vind dat het slopen van auto's nu ook niet meer tot bad sport moet behoren omdat ze dat systeem nu gefixed hebben. Als ik bijvoorbeeld een bugatti vernietig (En met de AP pistol schiet je een auto zo naar de klote -_- kwam ik dit weekend achter) kost mij dat gewoon 12k en de ander helemaal niets. Vind dat er geen bad sport meer bij hoeft.![]()
zeker gedaan ja, was totaal kansloos. Ja sowieso mee eens dat dat geen bad sports moet zijn, al duur genoeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:26 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja maar heb jij al eens tegen een tank gevochten? Dat is pas unfair haha. Ik had iets van 6 of 7 sticky bombs nodig om dat ding het zwijgen op te leggen.
Ik vind dat het slopen van auto's nu ook niet meer tot bad sport moet behoren omdat ze dat systeem nu gefixed hebben. Als ik bijvoorbeeld een bugatti vernietig (En met de AP pistol schiet je een auto zo naar de klote -_- kwam ik dit weekend achter) kost mij dat gewoon 12k en de ander helemaal niets. Vind dat er geen bad sport meer bij hoeft.ja tikt aardig aan danquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ging gister met die Buzzard op jacht naar players, maar dat moet ik ook niet te vaak doenDe helft van de mensen rijd in personal vehicles.
steeds 10k eraf
Ja dat en bad sports warningquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker gedaan ja, was totaal kansloos. Ja sowieso mee eens dat dat geen bad sports moet zijn, al duur genoeg.
[..]
ja tikt aardig aan dansteeds 10k eraf
![]()
![]()
Yep, en als je bad sport bent krijgt je daarna 48 uur extra voor elke auto die je kapot maakt volgens mij.quote:![]()
neuh dat niet. genoeg auto's gesloopt in bad sports zonder er weer tijd bij te krijgenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:38 schreef Lisker het volgende:
[..]
Yep, en als je bad sport bent krijgt je daarna 48 uur extra voor elke auto die je kapot maakt volgens mij.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Welke rijd nou beter, de Schafter of de Tailgater?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:44 schreef Divje het volgende:
Wou 'm toch eigenlijk wel hebben..
[ afbeelding ]
En ook maar direct een muscle car erbij
[ afbeelding ]![]()
Raar, ik kreeg een waarschuwing toen ik dat deed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
neuh dat niet. genoeg auto's gesloopt in bad sports zonder er weer tijd bij te krijgen![]()
iFruit app, die kan alleen op iPhonequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe ik mijn eigen naam op mijn kentekenplaat krijg![]()
![]()
Weet niet, heb alleen maar android devices..quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
Kun je die witte luchtstreepjes alleen via de iFruit krijgen?
Ik zou zeggen, ga eens rondneuzen in die app. Misschien kan het.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
zojuist oranje luchtstreepjes aangeschaft, staat goed bij mn chromen AdderOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
Kun je die witte luchtstreepjes alleen via de iFruit krijgen?![]()
![]()
dan ben jij vast geen student.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat dat de race balans niet ten goede komt. Ze moeten het een beetje gelijk houden voor alle levels. Je kan wel je acceleratie aanpassen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:55 schreef kawa4 het volgende:
waarom kun je een auto niet sneller maken![]()
Je kunt hem toch sneller maken door die witte luchtstreepjes te kopen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:31 schreef Lisker het volgende:
[..]
Omdat dat de race balans niet ten goede komt. Ze moeten het een beetje gelijk houden voor alle levels. Je kan wel je acceleratie aanpassen.![]()
Wit is maar een beetje sneller, je kunt beter groen of oranje kopen. Roze is het snelst, maar pas vanaf lvl 80 beschikbaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt hem toch sneller maken door die witte luchtstreepjes te kopen?![]()
Luchtstreepjes? Je bedoelt die slipstream airstreaks?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt hem toch sneller maken door die witte luchtstreepjes te kopen?![]()
Nee oranje luchstreepjes die vallen onder aerodynamics, je kan een kleur kiezen en je gaat er iets sneller van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:44 schreef Lisker het volgende:
[..]
Luchtstreepjes? Je bedoelt die slipstream airstreaks?![]()
Ik weet niet wat jullie roken, maar ik wil er ook wat van!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee oranje luchstreepjes die vallen onder aerodynamics, je kan een kleur kiezen en je gaat er iets sneller van.![]()
Er is niets wat een auto sneller maakt, en al helemaal niets wat alleen op IOS draait.![]()
De Schafter heeft een snellere acceleratie. De Tailgater vind ik zelf lekkerder rijden qua wegliggingquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Welke rijd nou beter, de Schafter of de Tailgater?
No #CHROME TEAM YAY?
#TEAMCHROMEquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:59 schreef Divje het volgende:
[..]
De Schafter heeft een snellere acceleratie. De Tailgater vind ik zelf lekkerder rijden qua wegligging
No #CHROME TEAM YAY?
![]()
Je moet voor een auto een bestelling plaatsen met dat kenteken erbij. Van kleur veranderen ofzo. En dan de bestelling ophalen bij de lsc. Dit werkte bij tenminste. daarna kan je het overal gewoon bij de plate selecteren.quote:![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef kensei het volgende:
#CHROME #TEAMCHROME #CHROMETEAM #CHROMETAGTEAM #CHROMESWAG #CHROMEWINS #CHROMEELITE![]()
![]()
![]()
Leggen ze stickybombs naast de weg neer danquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
Zit ineens in een race met arabieren. Ben gewoon bang dat mijn auto ieder moment kan ontploffen?
Nee, schoenen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Leggen ze stickybombs naast de weg neer dan?
![]()
Ik 54/200quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:19 schreef kawa4 het volgende:
ik zit nou op
53 gewonnen
en 220 verloren![]()
Word wel steeds 3de van de 13/14. Dus toch best goed steeds, maar steeds een lost.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef PicoMMP het volgende:
En nu met heel hard pratende fransen en kut muziek![]()
Spent on weapons & armor$93,352
Spent on vehicles & maintenance$114,898
Spent on style & entertainment$120,245
swagg
Haha gay!![]()
We moeten nog naar de kapperquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef kensei het volgende:
#CHROME #TEAMCHROME #CHROMETEAM #CHROMETAGTEAM #CHROMESWAG #CHROMEWINS #CHROMEELITE![]()
PSN: Duuc-nl![]()
ik join jequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
miniruis16 ik maak even deze race af dan kom ik eraanHaha gay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |