Voor jou altijd! Maar wel morgen pasquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef norich het volgende:
XL, wil je in de OP de stand nog even bijwerken?
is mn pick niet doorgekomen? Gelukje dat ik nog ergens wifi vond in rome!quote:
Wilde het net plaatsen! Zag het berichtje pas laat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:09 schreef franklop het volgende:
[..]
is mn pick niet doorgekomen? Gelukje dat ik nog ergens wifi vond in rome!
1 Dolgopolov
gedaan!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef norich het volgende:
XL, wil je in de OP de stand nog even bijwerken?
voor jouquote:
Ik ben ook voor jou Intel, want BoWa is een concurrentquote:
je hebt gefaaldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik toch veel digitale swag
als je basel wint maak je een hele goeie kansquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef XL het volgende:
Is er nu veel top 8 + achtervolging weg door gasquet? Heb ik vrij baan naar de wtf?
De nummers 5, 7, 8, 9 en 11 zijn eruit door Gasquet, dus er is nog een kansquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef XL het volgende:
Is er nu veel top 8 + achtervolging weg door gasquet? Heb ik vrij baan naar de wtf?
Dimitrov - Dolgopolov staat ook nog gepland volgens de site.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
OOP Dag 4:
Edouard Roger-Vasselin (FRA) v [Q] Tobias Kamke (GER)
[Q] Paul-Henri Mathieu (FRA) v Michael Llodra (FRA)
[1] Juan Martin Del Potro (ARG) v Marcos Baghdatis (CYP)
Vasek Pospisil (CAN) v Ivo Karlovic (CRO)
Lukasz Kubot (POL) v Daniel Brands (GER)
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo hee, assistentie.![]()
Je bent me net voor.
mijn concurrenten in de gaten houdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Tof hoe het spel je, ondanks je afvallen, nog boeit.Spannend hè!
Morgenavond ben ik weg, dus je mag weer.
maak je een kans voor de WTF?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog niets is zeker!
Zou prettig zijn, ik kan wel eens een succesje gebruiken.
Doornbossie, je gaat ook op voor je eerste titel?
Gefeliciteerd hoor! Et tu, -Vaduz-!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:42 schreef doornbossie het volgende:
Eindelijk me eerst toernooi uitgespeeld!!![]()
nu op naar 2 op rij
dag 1: chardy
Huh die staat niet in de oop toch?quote:
Ik ben alweer een dag verder. Wat went dat snel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Huh die staat niet in de oop toch?
klok een dag vooruit gezet ipv een uur terug? Die fout maak ik ook regelmatigquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben alweer een dag verder. Wat went dat snel.
Thanks.
Precies. Gebeurt me hoogstens 1 keer in het jaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:53 schreef franklop het volgende:
[..]
klok een dag vooruit gezet ipv een uur terug? Die fout maak ik ook regelmatig
hahahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:42 schreef doornbossie het volgende:
Eindelijk me eerst toernooi uitgespeeld!!![]()
nu op naar 2 op rij
dag 1: chardy
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:13 schreef Rosario het volgende:
Nou dag allemaal. Goed dat jullie Paire pickten.
Rosario baasquote:
je moet een andere kiezen want monfils heeft zich terug getrokkenquote:
Ik moet helemaal niks! Maar bedankt voor het doorgevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je moet een andere kiezen want monfils heeft zich terug getrokken
Ik moest welquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks! Maar bedankt voor het doorgeven
Pick 2: Youzhny
Hoop je sterker terug te zien!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:01 schreef detennismaster het volgende:
Nou dat was het dan. Wat een jaar. Na de #australienopen overwinning nog maar iets van 500 punten gehaald. Zie jullie weer in januari.![]()
Ga nu 2 maanden op trainingskamp, dan pak ik in januari wat exho's mee. Waarschijnlijk Abu Dhabi en Kooyong.quote:
Dacht, laat ik Janowicz maar bewaren, je weet het maar nooit in Parijsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
sorry dat ik je op een idee heb gebracht
We moeten al zoveel op hardcourt spelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ideeën voor volgend seizoen zijn alvast welkom. Een toernooi voor de Australian Open (Of Australien Open, voor Robin) aan lijkt me best een interessante optie.
We gaan op zoek naar toernooien op ijs en glas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:29 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
We moeten al zoveel op hardcourt spelen
Het mocht niet batenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik moest wel
anders lig je eruit
Ik blijf nog wel even hangen tot na de WTF hoor, die zinderende apotheose wil ik voor geen goud missen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag gedaan Intel! See you next year!
ja, voor wopper op basis van regel 8, maar hij weet het nog niet. Wil je ook nog een plekje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij snapt het! Ga je naar de WTF, XL?
Volgaarne!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:17 schreef XL het volgende:
[..]
ja, voor wopper op basis van regel 8, maar hij weet het nog niet. Wil je ook nog een plekje?
niet slecht voor een newbie gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben inderdaad een debutant en dan ook heel trots!(En het was wel even spannend aangezien ik op nummer 8 sta en er de laatste paar toernooien steeds vroeg uit lag).
In dacht erover om met norich ook een weekendje te gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet slecht voor een newbie gefeliciteerd![]()
we gaan naar londen als enige 2 vrouwen
Cool! Dames FTW!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet slecht voor een newbie gefeliciteerd![]()
we gaan naar londen als enige 2 vrouwen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef XL het volgende:
[..]
In dacht erover om met norich ook een weekendje te gaan.
En sowieso denk ik dat er nog veel meer vrouwen naar London gaan de komende weken. Ik ben er regelmatig en meestal is het er ongeveer 50-50 man/vrouw
jij bent grappigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef XL het volgende:
[..]
En sowieso denk ik dat er nog veel meer vrouwen naar London gaan de komende weken. Ik ben er regelmatig en meestal is het er ongeveer 50-50 man/vrouw
I would love to go.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef XL het volgende:
[..]
je bent gewoon eenvoudig doorquote:
Moeilijk kiezen bedoel ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent gewoon eenvoudig door
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |