Het mocht niet batenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik moest wel
anders lig je eruit
Ik blijf nog wel even hangen tot na de WTF hoor, die zinderende apotheose wil ik voor geen goud missen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag gedaan Intel! See you next year!
ja, voor wopper op basis van regel 8, maar hij weet het nog niet. Wil je ook nog een plekje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij snapt het! Ga je naar de WTF, XL?
Volgaarne!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:17 schreef XL het volgende:
[..]
ja, voor wopper op basis van regel 8, maar hij weet het nog niet. Wil je ook nog een plekje?
niet slecht voor een newbie gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben inderdaad een debutant en dan ook heel trots!(En het was wel even spannend aangezien ik op nummer 8 sta en er de laatste paar toernooien steeds vroeg uit lag).
In dacht erover om met norich ook een weekendje te gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet slecht voor een newbie gefeliciteerd![]()
we gaan naar londen als enige 2 vrouwen
Cool! Dames FTW!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet slecht voor een newbie gefeliciteerd![]()
we gaan naar londen als enige 2 vrouwen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef XL het volgende:
[..]
In dacht erover om met norich ook een weekendje te gaan.
En sowieso denk ik dat er nog veel meer vrouwen naar London gaan de komende weken. Ik ben er regelmatig en meestal is het er ongeveer 50-50 man/vrouw
jij bent grappigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef XL het volgende:
[..]
En sowieso denk ik dat er nog veel meer vrouwen naar London gaan de komende weken. Ik ben er regelmatig en meestal is het er ongeveer 50-50 man/vrouw
I would love to go.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef XL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |