Yay, roze piet is comming town.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:20 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik vind het echt een grof schandaal wat er met Zwarte Piet gebeurd.
Vooral die stakkerds in Amsterdam gaan er geheid aan toegeven en het 'veranderen'
Gele Piet - de chinezenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Yay, roze piet is comming town.
Oh nee, dan vinden de homo's zich benadeeld.
Ehm, lastig.
dat je geen lucht krijgt bedoel je ?quote:
Ja dan heb je ÁLLE rassen aan het stuiteren, want dan is er weer niet genoeg integratie en is het alsof de allochtonen niet goed genoeg zijn!quote:
Ja ik weet niet meer wat het was, werd kort geleden hier nog genoemd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat je geen lucht krijgt bedoel je ?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat je geen lucht krijgt bedoel je ?
Als je voortaan alleen maar blanke pieten ziet is het discriminatie omdat Sint geen gekleurde pieten aanneemtquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Yay, roze piet is comming town.
Oh nee, dan vinden de homo's zich benadeeld.
Ehm, lastig.
Bij de Speld hadden ze ook wel een idee: Ontwerp een rasneutraal Pietenkostuum...quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan heb je ÁLLE rassen aan het stuiteren, want dan is er weer niet genoeg integratie en is het alsof de allochtonen niet goed genoeg zijn!
We delen de poen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op het deuntje van Pokerface. Ik zie een hitje.
Ik heb meer met Kerst dan met Sinterklaasquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij is die hele hetze tegen Zwarte Piet gewoon door de Kerstman bedacht, die wil eindelijk eens gewaardeerd worden hier
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je voortaan alleen maar blanke pieten ziet is het discriminatie omdat Sint geen gekleurde pieten aanneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |