Slaap lekker en werk ze morgen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:02 schreef Melting het volgende:
Zo maar eens gaan slapen.
Mijn collega is ontslagen dus die komt waarschijnlijk niet veel meer uitwerken.
Dus sta ik er alleen voor.
Heb je nog collega's nodig?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:02 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:02 schreef Melting het volgende:
Dank je.quote:
Nee, blijkbaar wordt er niemand aangenomen voorlopig. Alleen een stagair. The joy... die kan ik er ook nog wel bijhebben.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:03 schreef Cee het volgende:
Succes morgen Melting, en bedankt! Ik ga ook weer verdwijnen.
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:59 schreef Melting het volgende:
Eindstand:
ToT 18
Watertornado 16
Uccie 11 (Dat is inclusief de 2 halve punten)
Cee 11
Broertje 9
MsMessy 6
Act-F 3
Kat 2
Raf 1 (voor de moeite)
Gefeliciteerd ToT! Jij bent de allereerste winnaar van de snipperhitquiz!
quote:
Ow da's kut, man!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:02 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:03 schreef Cee het volgende:
Succes morgen Melting, en bedankt! Ik ga ook weer verdwijnen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:09 schreef Melting het volgende:
Ik vond het trouwens erg leuk.
Veel luisteraars, en veel actieve luisteraars. Dat is nog mooier.
Maakt niet uit. Er komt zeker een herkansing.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:09 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]Ik kwam er helaas veel te laat achter dat je aan het draaien was.
wat ?quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:31 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een nieuwe FOK!toen maar luister zeker mee hoorAls het tenminste niet te veel van die zingende bril wordt die ik nu hoor
Komt goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:31 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een nieuwe FOK!toen maar luister zeker mee hoorAls het tenminste niet te veel van die zingende bril wordt die ik nu hoor
Een special aan het schrijven over de Wall Street Crash van 1929quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen voor Fok!toen dan?
Iets uit je jeugd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:38 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Een special aan het schrijven over de Wall Street Crash van 1929
Is wel een leuk idee inderdaad voor rond 4 decemberquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:48 schreef Samzz het volgende:
Een FOK!toen over het ontstaan van het Sinterklaasfeest. T. weet alles van Petre.
Gezien recente media-rellen, ook niet een heel gek onderwerp.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:50 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Is wel een leuk idee inderdaad voor rond 4 december![]()
Ik vraag mij af wat ze zouden willen doen als ze Zwarte Piet afschaffen en je gaat dan als Zwarte Piet geschminkt op straat lopen... Gaan ze je dan oppakken? Er is geen wet over aangenomen voor zover ik weet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
Dat zelfs de VN over zwarte piet begint te huilen maakt mij verdrietig
Okee dan!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:38 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Een special aan het schrijven over de Wall Street Crash van 1929
Goddomme waar bemoeien ze zich mee!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
Dat zelfs de VN over zwarte piet begint te huilen maakt mij verdrietig
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Goddomme waar bemoeien ze zich mee!
Ik snap ook niet dat de Surinamers zo moeilijk doen terwijl Zwarte Piet duidelijk een Afrikaan uitbeeldt.
Zwarte Piet afschaffen is net zo debiel als 10 willekeurige zeehondjes doodknuppelen in het centrum.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:53 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat ze zouden willen doen als ze Zwarte Piet afschaffen en je gaat dan als Zwarte Piet geschminkt op straat lopen... Gaan ze je dan oppakken? Er is geen wet over aangenomen voor zover ik weet.
No offence, maar volgens mij pakken bepaalde Surinamers ieder excuus aan om schadevergoeding te krijgen voor het slaven-verleden. Geld heelt, kennelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Goddomme waar bemoeien ze zich mee!
Ik snap ook niet dat de Surinamers zo moeilijk doen terwijl Zwarte Piet duidelijk een Afrikaan uitbeeldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |