oh jee wat heb ik nu weer mispeuterd?quote:
Niets, het is gewoon een feest dat je er weer bentquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
oh jee wat heb ik nu weer mispeuterd?
Het leven is één groot feestquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets, het is gewoon een feest dat je er weer bent
ik heb het tegenwoordig een beetje druk maar geen ADHDquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets, het is gewoon een feest dat je er weer bent
Ja, als je genoeg op hebt wel jaquote:
Vertel ons eens iets leuksquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb het tegenwoordig een beetje druk maar geen ADHD
quote:
Nee, meestal niet inderdaadquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm maar alcoholisten zijn niet altijd gelukkig toch
het beste is nog steeds om gewoon hoi ik ben stuart oid te zeggenquote:
het scheelde niet veel of ik had witte wijn over me heen. ik botste tegen m'n collega.quote:
en een 06 van iemand anders gevenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
het beste is nog steeds om gewoon hoi ik ben stuart oid te zeggen
Wat heb ik toch een stoere naamquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
het beste is nog steeds om gewoon hoi ik ben stuart oid te zeggen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:07 schreef essnhills het volgende:
Het is lekker warm in mn bedjezachte regen op mn dakraam
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:07 schreef essnhills het volgende:
Het is lekker warm in mn bedjezachte regen op mn dakraam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
OMGquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
het scheelde niet veel of ik had witte wijn over me heen. ik botste tegen m'n collega.
wit is beter dan roodquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
het scheelde niet veel of ik had witte wijn over me heen. ik botste tegen m'n collega.
quote:
wel raar om nog meer wijn over je heen te gooienquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
wit is beter dan rood
En als je rode over je heen krijgt alsnog witte eroverheen gooiendan hecht de kleur niet
Jij bent echt zo'n Klazien uut Zalkquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
wit is beter dan rood
En als je rode over je heen krijgt alsnog witte eroverheen gooiendan hecht de kleur niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |