hey voornaam draai je eens om dan kan ik je achternaam bekijkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Hey, ik ben Voornaam. Je ziet er leuk uit''
Nah, niet cheesy genoeg
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs haalt rode jillz voor essnhills en Tjacka
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hey voornaam draai je eens om dan kan ik je achternaam bekijken
hoi, mag ik.even aan je schouderbladen voelen? Ik moet even wat checken *voelt aan schouderbladen* huh wat raar, ik zou toch zeggen dat.daar engelenvleugels zouden moeten zitten..quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Hey, ik ben Voornaam. Je ziet er leuk uit''
Nah, niet cheesy genoeg
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi, mag ik.even aan je schouderbladen voelen? Ik moet even wat checken *voelt aan schouderbladen* huh wat raar, ik zou toch zeggen dat.daar engelenvleugels zouden moeten zitten..
#waargebeurdverhaal
Dat wordt zeker alleen toegelaten voor knappe mannen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi, mag ik.even aan je schouderbladen voelen? Ik moet even wat checken *voelt aan schouderbladen* huh wat raar, ik zou toch zeggen dat.daar engelenvleugels zouden moeten zitten..
#waargebeurdverhaal
Patheticquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
#waargebeurdverhaal
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb jij wifi want ik voel een connectie
dat sowieso jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wordt zeker alleen toegelaten voor knappe mannen?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb jij wifi want ik voel een connectie
Dus dan maakt de zin niet eens meer uitquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat sowieso janiet aantrekkelijke mannen en weirdo's krijgen 'nee' te horen op hun vraag of ze even mogen voelen
Ja hoor, hier is ze dan. Sara zelfquote:
mijn reactie zag er ongeveer zo uit:quote:
Opflikkeren met zo'n debielquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
mijn reactie zag er ongeveer zo uit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo keken mn vriendinnrn ook
Ja, zeker goeie filmquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
The Game (1997) - IMDb goeie film
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dan maakt de zin niet eens meer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |