Jep heb ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:15 schreef Laser. het volgende:
Heb je al een website met portfolio? Misschien kun je ook een workshop opzetten?
Daarmee schep je in elk geval de verwachting dat het bij jou wel voor gratis kanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef Susteren het volgende:
...
Waar ik aan dacht:
...
- gratis shoots voor sportverenigingen met logo op foto
....
Klopt, ik noem ook maar gewoon paar dingen op waar ik aan dacht. Wat lijken jou goede manieren?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daarmee schep je in elk geval de verwachting dat het bij jou wel voor gratis kan
ik zou het niet doen
Goede manierenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Klopt, ik noem ook maar gewoon paar dingen op waar ik aan dacht. Wat lijken jou goede manieren?
Dit dus, voordat je het weet krijg je vragen van een half elftal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daarmee schep je in elk geval de verwachting dat het bij jou wel voor gratis kan
ik zou het niet doen
Is wel heel kort door de bochtquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:23 schreef SunChaser het volgende:
Meer opdrachten krijg je door marktconforme prijzen te vragen waardoor mensen je serieus nemen.
Ja, je kan ook groupon studioshoots aanbieden voor 20 euro per shoot Inc 3 fotos, dat is waar. Maar afgaande op de OP is datniet de bedoelingquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is wel heel kort door de bocht
Een vergelijking van uitersten natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, je kan ook groupon studioshoots aanbieden voor 20 euro per shoot Inc 3 fotos, dat is waar. Maar afgaande op de OP is datniet de bedoeling
Ten eerste dank voor de reacties allemaal!quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:45 schreef Uncle het volgende:
Wil je nu snel chashen en consessies doen aan kwaliteit en waar jouw interesse echt ligt? Of ga je hard werken om je te onwikkelen en te promoten op de vlakken waar je hart echt ligt... keuzes keuzes, maar die moet je sowieso eerst maken voordat een stelletje amateurs op FOK! een pging kan doen om jouw advies te geven
Wat bedoel je hier meequote:
Aanbiedingen of dergelijke om klanten te trekken..quote:
Okey!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:22 schreef disyn het volgende:
[..]
Aanbiedingen of dergelijke om klanten te trekken..
In mijn tak van fotografie liep ik mee met andere fotografen, waarbij ik zo ervaring op deed en ook een klein netwerk opbouwde. Of het in jou tak van fotografie ook kan weet ik niet.. maar je zou dat ook kunnen proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |