abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132369483
Mijn Nichtjes hebben gisteren met mijn telefoon zitten spelen, oa met mijn Tinder account. Nu krijg ik ineens ook suggesties van mannen!!!

En dat is, ondanks dat ik mannen uit heb staan bij suggesties.
Het raarste is nog, de mannen die ik als suggesties krijg, lijken mij niet eens homo. Sommige staan zelfs met hun vriendin op de foto.

Heb ook al geprobeerd om Tinder te verwijderen en op nieuw op te starten. Maar dit veranderd niets.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:11:07 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_132369612
Ik denk dat je nichtjes je iets duidelijk willen maken...

Hebben ze Tinder niet "per ongeluk" aan een van hun facebook accounts gekoppeld?
So we just called him Fred
pi_132369717
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:11 schreef FredvZ het volgende:
Ik denk dat je nichtjes je iets duidelijk willen maken...

Hebben ze Tinder niet "per ongeluk" aan een van hun facebook accounts gekoppeld?
Nee, mijn profiel linkt nog steeds naar mijn account (nog steeds mijn foto's leeftijd en likes)
pi_132370243
Jeetje wat vervelend man!
Nu loop je de vrouw van je leven mis ;(
pi_132370305
quote:
8s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Jeetje wat vervelend man!
Nu loop je de vrouw van je leven mis ;(
Mijn probleem is, dat als ik naar lekkere dames zit te kijken, ik niet ineens geconfronteerd wil worden met foto's van mannen met een ontbloot bovenlijf!
pi_132370326
Tinder probeert je wat duidelijk te maken
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_132370409
Fokking tinder, als je zeker wilt weten dat je date kansloos is moet je daar op gaan. Reisafstand van minstends 50km.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_132370684
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:27 schreef b4kl4p het volgende:
Fokking tinder, als je zeker wilt weten dat je date kansloos is moet je daar op gaan. Reisafstand van minstends 50km.
Kan je aanpassen in settings, ik heb die van mij op 20 miles staan
Zou het kunnen zijn dat omdat ik een te korte afstand heb, dat hij nu niet genoeg vrouwen heeft en daarom maar mannen laat zien? :P
pi_132370769
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Kan je aanpassen in settings, ik heb die van mij op 20 miles staan
Zou het kunnen zijn dat omdat ik een te korte afstand heb, dat hij nu niet genoeg vrouwen heeft en daarom maar mannen laat zien? :P
Je zou kunnen kijken of je alleen jezelf krijgt wanneer je de reisafstand op 10 meter zet.
pi_132370906
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:33 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Je zou kunnen of je alleen jezelf krijgt wanneer je de reisafstand op 10 meter zet.
Nouja, ik woon in een groot appartementencomplex, in een dichtbevolkte wijk, ten westen een universiteitscampus, ten oosten een Avans hogeschool en ten noorden een groot winkelcentrum, het lijkt mij sterk dat hij hier snel geen connecties kan vinden :P

Ow wacht, meters, geen kilometers... Verkeert gekeken ;)
pi_132370915
Je hebt bij settings niet mannen ook aangevinkt?
pi_132370954
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:35 schreef b4kl4p het volgende:
Je hebt bij settings niet mannen ook aangevinkt?
Nee, er staat duidelijk male: off Female: on
pi_132371079
ff uitloggen en inloggen? ik kreeg net nog steeds vrouwen van > 80km, ff uitloggen en inloggen en ik kan mn buurmeisjes zien.
pi_132371155
oh dit is wel mooi trouwens, kan ik stiekem de bikini foto's van mn buren zien hehehe
pi_132371702
Nee, het helpt helaas niet.

nog steeds, het zelfde probleem.
En nog altijd ook mannen, waarvan ik niet zou denken dat ze homo zijn. Is dit echt geen algemeen probleem? Of is het ineens zo dat veel mannen, massaal om te kutten hun gender op vrouw hebben gezet?
pi_132372814
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef stephano1990 het volgende:
Nee, het helpt helaas niet.

nog steeds, het zelfde probleem.
En nog altijd ook mannen, waarvan ik niet zou denken dat ze homo zijn. Is dit echt geen algemeen probleem? Of is het ineens zo dat veel mannen, massaal om te kutten hun gender op vrouw hebben gezet?
vast ja :')
Because you know i'm all about that ass
pi_132378202
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:08 schreef blow... het volgende:

[..]

vast ja :')
Nouja, misschien heb ik de nieuwste grap van GeenStijl gemist of zo? :P
En ik heb al een keer eerder gehad dat iemand voor de grap zijn gender op female gezet had ;)

Daarnaast moet ik zeggen dat ik het idee heb dat ik bijzonder veel "stoere" vrouwen krijg (motormuisjes, militairen)... Het lijkt wel alsof ik lesbische vrouwen, en hetero mannen te zien krijg :?
pi_132379952
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:45 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Nouja, misschien heb ik de nieuwste grap van GeenStijl gemist of zo? :P
En ik heb al een keer eerder gehad dat iemand voor de grap zijn gender op female gezet had ;)

Daarnaast moet ik zeggen dat ik het idee heb dat ik bijzonder veel "stoere" vrouwen krijg (motormuisjes, militairen)... Het lijkt wel alsof ik lesbische vrouwen, en hetero mannen te zien krijg :?
komt omdat tinder suggesties geeft op basis van je vorige keuzes.
pi_132383996
Kan het niet zijn dat je nichtjes de hele dag lang alle vrouwen hebben lopen afwijzen, en dat het lerende netwerk achter tinder (er vanuit gaande dat ze daar mee werken) heeft geleerd dat je op mannelijke types valt?
pi_132429119
aah ik zie eindelijk het probleem volgens mij, in een menu box onder profile stond mijn gender alsnog op female! Ik kreeg al het vermoeden dat de mannen die ik te zien kreeg, niet homo waren, terwijl de vrouwen dat wel leken te zijn!
pi_132435125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:58 schreef stephano1990 het volgende:
aah ik zie eindelijk het probleem volgens mij, in een menu box onder profile stond mijn gender alsnog op female! Ik kreeg al het vermoeden dat de mannen die ik te zien kreeg, niet homo waren, terwijl de vrouwen dat wel leken te zijn!
wat een anticlimax :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')