Google het eens HAHAHA EINZquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weer we allemaal te hoer zijn
Gawd ik mag me binnenkort gaan verdiepen in de wereld van google en seo enzozijn daar ook cursussen voor?
seo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weer we allemaal te hoer zijn
Gawd ik mag me binnenkort gaan verdiepen in de wereld van google en seo enzozijn daar ook cursussen voor?
HOE maak jij dat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
Godverdorie, wat is kip cashew toch goddelijk lekker
Recept plzquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
Godverdorie, wat is kip cashew toch goddelijk lekker
quote:
1. Kies gerecht op Thaise afhaaltoko websitequote:
Boze Koosquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
1. Kies gerecht op Thaise afhaaltoko website
2. Stuur Koos om het te halen
3. Zet bordjes neer en bestek, anders wordt Koos boos.
4. Open uw bak voer en schep het met bijv. een lepel op uw bord.
Dan komt de asperge in hem naar bovenquote:
Zet dit recept snel op smulweb om uw medemens te helpen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
1. Kies gerecht op Thaise afhaaltoko website
2. Stuur Koos om het te halen
3. Zet bordjes neer en bestek, anders wordt Koos boos.
4. Open uw bak voer en schep het met bijv. een lepel op uw bord.
waar zit jij?quote:
nermnermnerm!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kip cashew met asperges omnomnom
jammer dat ik geen student meer ben, anders had het op studentjesvoer.nl of HOE die site ook heet gekundquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zet dit recept snel op smulweb om uw medemens te helpen!
S03E02quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
waar zit jij?
Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van The Big Band Theory, ik vind het tof en Koos nu gelukkig ook
Nice! Dan ben je helemaal bij toch? Met de VS?quote:
Zulke klassiekers moet je niet zelf gaan makenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
nermnermnerm!
Maakt u die zelf of ook halen?
nee daar heb je gelijk inquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zulke klassiekers moet je niet zelf gaan maken
doe dat, either you hate it or you love it. Geloof niet dat er een tussenweg mogelijk isquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit bewust koriander opben ondertussen in staat eens zo'n struik te halen alleen om te proeven
nermnermnerm!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een melkschuimer van m'n ouders gekregen. Zulks een bazending
klopt, voor de mensen die het smeeeeeerig vinden is het vele malen opvallender dan voor mensen die het wel lekker vindenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me af of je onbewust koriander kan eten. Zou dat anders zijn als je het wel lekker vind?
Als je het vies vind, is het zo fucking overheersend dat het niet mogelijk is om het onbewust te eten
Het neemt veel te veel ruimte in beslag voor wat het doet, maar het maakt wel verdomd lekker schuimquote:
hier is de melk opquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het neemt veel te veel ruimte in beslag voor wat het doet, maar het maakt wel verdomd lekker schuim![]()
Dus ik heb net een Chai Tea gemaakt[/hipster]
Vraag of hij even melk meeneemtquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Molo het volgende:
Godverdomme, Koos is alwéér naar de hoeren
Picsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een melkschuimer van m'n ouders gekregen. Zulks een bazending
ze zijn hem net aan het melken zegt hijquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vraag of hij even melk meeneemt
Z'n prostaat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ze zijn hem net aan het melken zegt hij
Dan krijg je de opvoedpolitie achter je aan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste wilde ook GTA gaan keaupen. Ik weet nog niet of ik dat wel een strak plan vind
OHAI WERKGELEGENHEIDquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan krijg je de opvoedpolitie achter je aan.
hoe oud is je oudste?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste wilde ook GTA gaan keaupen. Ik weet nog niet of ik dat wel een strak plan vind
bazending!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste is extra hipster door het apple logo op de achtergrond
Hij is 13. En dat laatste is mijn grootste struikelpunt indd..quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe oud is je oudste?
En ik gok dat als je het voor hem koopt, die andere mee kijken
Dit is halfvol, zwaarder zuip ik nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
bazending!
Volgende keer alleen melk met hoger vetpercentage gebruiken, krijg je nog mooier en lekkerder schuim van
ik zou het niet doen, ik vind het een grappig spel voor volwassenen, maar het is echt groffe shit en zeeeer slechte voorbeelden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij is 13. En dat laatste is mijn grootste struikelpunt indd..
Voorlopig speelt hij het bij zn matties zonder kleine broertjes en zusjes. Beter
oh echt? Dan sneller in je glas koffie kieperen, dat helpt ook vaak. Hou je lekkerder dikker schuim overquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is halfvol, zwaarder zuip ik niet
Ok ja dat is wel wat heftiger dan wat hij verteldequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou het niet doen, ik vind het een grappig spel voor volwassenen, maar het is echt groffe shit en zeeeer slechte voorbeelden.
Ze moeten bijv. hoeren neuken, mensen chanteren met naaktfoto's, naar strippers en aan hun tetten zitten en iedereen neer slaan die ze tegen komen.
Als volwassene kijk je daar wel doorheen en zie je de humor er wel van in, maar ik zou het niet aan kinderen geven, ook al zijn ze 13.
Kijk anders even youtube filmpjes om zelf te oordelen, zijn er genoeg te vinden.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ok ja dat is wel wat heftiger dan wat hij vertelde
Ik zal het er eens met hem over hebben, wat hij er van vindt en hoe hij denkt dat het in het echte leven gaat enzo
spannend en hip en nieuw en stoer enzo.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een paar. Stuk of 3 a 4
Hij is zelf helemaal van de minecraft, heeft zn eigen server gebouwd enzoik gok dat gta vooral leuk is om de ophef erover
Omdat ik het woord grappig vond klinkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
Waarom heet Schaar eigenlijk Nagelschaartje, vraag ik me nu (pas) af?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ik het woord grappig vond klinken![]()
Ik zat toen op Neopets![]()
En het was Poodle-dag en toen moesten we acuut inslaan, maar dan moest je heul snel namen voor die beesten verzinnen die ook nog eens niet in gebruik waren.![]()
Dus toen heb ik allemaal willekeurige woorden als beesten aangemaakt. Nagelschaartje was er 1. En Allesreiniger.
En toen kwam ik op Fok met het dilemma nickname en toen kwam Nagelschaartje het eerste in me op![]()
Je had zeker een veel dieper antwoord verwacht?
Ja, en dan vanaf zaterdag als ik vrij ben zeker weer koude herfst, hoerenzooiquote:Heerlijk weer op komst!
Dinsdag kan het wel twintig graden worden! Laat die nazomer maar komen...
Jupquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Nice! Dan ben je helemaal bij toch? Met de VS?
is dat net zoiets als So You Think You Can Dance?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap helemaal niks van de dance for your lives van vandaagAllemaal goeien
dat is de eliminatieronde van so you think you can dance...quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat net zoiets als So You Think You Can Dance?
oh ok, ja, ik kijk dat allemaal niet johquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is de eliminatieronde van so you think you can dance...
als dat een randvoorwaarde was voor posten in dit topic waren we bij deel twee gestaaktquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behalve mijn moeder en maisnon, want die kijken het ook
en ik. ... maar had andere dingen te doen vanavond. Ik wilde het terug gaan kijken morgen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behalve mijn moeder en maisnon, want die kijken het ook
Gelukkig zijn de dansen niet te spoilerenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en ik. ... maar had andere dingen te doen vanavond. Ik wilde het terug gaan kijken morgen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een opdracht gekregen maar die kun jij misschien wel van me overnemen? 2 minionmutsen, maatjes volwassenen met een groot hoofd
Ja lastig, ik vraag er geen uren oid voor dus ik 'bedenkt dan maar wat'. Als je uren moet vragen kun je beter chanel kopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kijk bij de drops deal van de dag. Of ik moet toevallig iets op voorraad hebben liggen of er langs komen in een winkel.
Blijf het wel lastig vinden dat op bestelling maken. Hoe bepaal je nou wat je er voor moet vragen?
Ik heb mega dikke wol liggen en wilde daar ook iets van een dikke trui of poncho van maken, maar na het proeflapje gemaakt te hebben heb ik besloten dat ik me voorlopig nog niet bij de Eskimo's ga voegenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga eens een grote lekkere warme sjaal voor mezelf maken, en erna een skullsjaal maar om die WEER te doen heb ik nu echt geen zin in
hoezo niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb mega dikke wol liggen en wilde daar ook iets van een dikke trui of poncho van maken, maar na het proeflapje gemaakt te hebben heb ik besloten dat ik me voorlopig nog niet bij de Eskimo's ga voegen
Nu weet ik niet wat ik ermee ga doen
Van de Zeeman, Ivy heet het.Naald 10 - 11 (maar 12 zou beter zijn)quote:
Hier hebben ze alleen lelijke kleuren daarvan manquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van de Zeeman, Ivy heet het.Naald 10 - 11 (maar 12 zou beter zijn)
Zwartquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen lelijke kleuren daarvan manNaja ik vind het kleuren die niet bij mij passen laat ik het zo zeggen
![]()
welke heb je?
Dat is single crochet in de backloop elke rij, super simpel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zwart![]()
Maar misschien is zo'n sjaal in die steek die jij hebt gedaan voor Mandy wel iets.
Anders kun je deze doen die ik nu ga maken:quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zwart![]()
Maar misschien is zo'n sjaal in die steek die jij hebt gedaan voor Mandy wel iets.
Mehquote:Op maandag 21 oktober 2013 07:22 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Ik heb de hele nacht nachtmerries gehaden nu zit ik paranoïde te zijn
als je een hele nacht ligt te dromen over maniakale moordenaars die je man de strot afsnijden en je wordt vervolgens wakker in een leeg donker doodstil huis zit je gewoon niet lekker op je stoelquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Meh![]()
Paranoïde waarover? Of die dromen uit zouden komen?
Oh gets, dat kan ik me voorstellen ja...quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je een hele nacht ligt te dromen over maniakale moordenaars die je man de strot afsnijden en je wordt vervolgens wakker in een leeg donker doodstil huis zit je gewoon niet lekker op je stoel
nee tuurlijk nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh gets, dat kan ik me voorstellen ja...
Heb je hem inmiddels wel ff gesproken of zo, voor je eigen gemoedsrust?
succes!quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh herkenbaar skjoe..dat je ook echt wakker wordt met het gevoel dat iets echt gebeurd is...vermoeiend
Ik moet vanmiddag longfoto laten maken, mehhLekker begin van de vakantie
En dan in staat zijn om hem direct te bellen en boos te worden omdat hij geen rekening houdt met jouw dromen en niet even thuis te blijven?quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je een hele nacht ligt te dromen over maniakale moordenaars die je man de strot afsnijden en je wordt vervolgens wakker in een leeg donker doodstil huis zit je gewoon niet lekker op je stoel
Wat gaan ze bekijken dan? Succes!quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh herkenbaar skjoe..dat je ook echt wakker wordt met het gevoel dat iets echt gebeurd is...vermoeiend
Ik moet vanmiddag longfoto laten maken, mehhLekker begin van de vakantie
Is het prive?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook om een andere reden een beetje een bouthumeur. Maar wellicht wordt het een drukke dag en kan ik er niet veel aan denken
Ik hoop dat ze zowel een longontsteking als een longembolie kunnen uitsluiten maar ik durf nergens op te hopenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat gaan ze bekijken dan? Succes!
Waarom niet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan zie ik nog steeds het probleem niet, ik speelde het vroeger ook gewoon al op die leeftijd, daarvoor ook alquote:
Tsja, het heeft denk ik niet voor niets een 18+ rating maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan zie ik nog steeds het probleem niet, ik speelde het vroeger ook gewoon al op die leeftijd, daarvoor ook al
Verstandigquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is ook een autist, die nog wel eens moeite heeft feit en fictie uit elkaar te houden. GTA lijkt me dan niet zon tof spel om mee te beginnen
Hij houdt het maar lekker bij minecraft voorlopig, wat duidelijk nep is
Zou ik ook doen danquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is ook een autist, die nog wel eens moeite heeft feit en fictie uit elkaar te houden. GTA lijkt me dan niet zon tof spel om mee te beginnen
Nee okay maar ik snapte het niet helemaal omdat je wel gewoon zegt dat hij het bij zijn vriendjes mag spelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Los van de brute seks en dergelijke.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb meerdere keren met een-hoofd gezeten omdat er iemand ineens patsboem door zn hoofd geschoten werd ofzo
Ja dat soort dingen houd je toch niet tegen. En dan heb ik liever dat hij er eerlijk voor uitkomt en het met me bespreekt, dan dat hij het stiekem doet en niet weet wat hij er mee aanmoet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee okay maar ik snapte het niet helemaal omdat je wel gewoon zegt dat hij het bij zijn vriendjes mag spelen
Ik snap tquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen houd je toch niet tegen. En dan heb ik liever dat hij er eerlijk voor uitkomt en het met me bespreekt, dan dat hij het stiekem doet en niet weet wat hij er mee aanmoet.
Alleen zelf kopen gaat me toch te ver
Ik denk dat het komt door de GIGANTISCHE media-exposure die het heeft gehad. Veel mensen die nooit zulke spellen deden of van het bestaan af wisten doen dat nu wel, en hebben er dan een mening over. Het zullen niet de doorgewinterde gamers zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik snap verder de ophef niet zo heel erg om de game, het is niet zo alsof GTA iets nieuws doet ofzo, hoeren en mensen neerschieten zit al jaren in GTA en games als madworld en mortal kombat zijn dan veel erger
edit: wel tov kleine kinderen ofc, meer de volwassenen die nu allemaal heel geschokt doen
Ja, geen verkalking bij hart, wat dus betekend dat de klachten niet daardoor komen en dus dat dit altijd zo zal blijven omdat het onderdeel van de ziekte isquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Had jij trouwens al uitslagen van al je onderzoeken gehad sjaan?
Ik zit met die fatality moves van MK ook altijd te gruwelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik snap verder de ophef niet zo heel erg om de game, het is niet zo alsof GTA iets nieuws doet ofzo, hoeren en mensen neerschieten zit al jaren in GTA en games als madworld en mortal kombat zijn dan veel erger
edit: wel tov kleine kinderen ofc, meer de volwassenen die nu allemaal heel geschokt doen
Mee eensquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door de GIGANTISCHE media-exposure die het heeft gehad. Veel mensen die nooit zulke spellen deden of van het bestaan af wisten doen dat nu wel, en hebben er dan een mening over. Het zullen niet de doorgewinterde gamers zijn.
Dat er zo rooie pixels door het beeld schieten wat bloed voor moet stellenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit met die fatality moves van MK ook altijd te gruwelen![]()
Dat vond mijn broer ook een leuk spelquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat er zo rooie pixels door het beeld schieten wat bloed voor moet stellen
Weinig rode pixels hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh buh ik dacht dat je laatst op FB nog zei dat t juist wat beter gingquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat is wel goed maar tevens kutnieuws dus
Met mij gaat het verder stabiel kutMaar dat is ook wel positief want ik ga eindelijk eens niet verder achteruit
Straks longfoto laten maken om te zien of pijn op de borst komt van weer een maagontsteking, longontsteking of borstbeenontstekingEr speelt nogal veel tegelijk nu en ze willen ook wat dingen uitsluiten
Meh van die rompen die afgescheurd worden en darmen die er dan nog onder bungelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het over d'n urste/quote:
Ik had een ppd-nosser op m'n werk (wel wat jonger, 9), die op 1 of andere manier GTA op z'n ds had gekregen. Leuk, maar dat kind vond het dus doodnormaal om te vertellen hoe hij daar hoeren oppikte en doodmaakte en weet ik veel wat. Dat onderscheid tussen werkelijkheid en fictie vond hij inderdaad lastig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kan je mensen volgen op facebook? Dafuq is dezen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
super raar, ik zag dus opeens berichten van mensen op mijn timeline die ik niet ken, klik ik op het bericht zie ik dat we geen vrienden zijn maar wel dat ik diegene follow?![]()
maar als je dus kijkt bij de mensen die je volgt dan staat die persoon ern iet tussen
Siquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je mensen volgen op facebook? Dafuq is dezen?
Maar je gooit toch juist iemand uit je lijst omdat je niet meer wilt dat die jouw berichten volgt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si
Heb ff gegoogeled, blijkbaar als vrienden jou uit hun lijst mikken blijf je hun ook volgen? Waarom zou je iemand willen volgen die jou uit hun lijst gooitmaar dannog volg ik mensen die ik helemaal niet ken, vandaag was de 3e die k weggegooid heb
GTA5 heb ik nooit gedaan, maar GTA4 is wel significant heftiger dan GTA1 en over de eerste werden al kamervragen gesteldquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ook datquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je gooit toch juist iemand uit je lijst omdat je niet meer wilt dat die jouw berichten volgt?
So confusing
als je mensen volgt komt er bij je vrienden een tabje bij waar de mensen die je volgt staanquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar zie ik of ik mensen al dan niet volg op feestboek dan?
Falen natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 7 dagen en 7 uur en dan ben ik een jaar gestopt.
Hoe zal ik dat vieren?
Ja beter als in; de koortsvlagen zijn weg. Maar ik hoest me de tyfus, en ben kortademig enzo. Misschien is het niks maar voor de zekerheid wil de huisarts toch eea uitsluiten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh buh ik dacht dat je laatst op FB nog zei dat t juist wat beter ging![]()
Ik hoop dat t snel dan maar weer wat beter wordt. en wat bagger dat je meerdere dingen tegelijk hebt lopen, zal ook wel emotioneel slopend zijn enzo
Krijg je vanmiddag ook gelijk al utislag?
Excel-bestandje maken maar?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja beter als in; de koortsvlagen zijn weg. Maar ik hoest me de tyfus, en ben kortademig enzo. Misschien is het niks maar voor de zekerheid wil de huisarts toch eea uitsluiten.
en nja, ik heb nu een beetje een 'gooi maar op de stapel' mentaliteit gekregen. Moest soms goed nadenken om te weten wat ik nou ook alweer allemaal had. Tis ook zoveel
Oh ja herkenbaar. Zo is mijn 5jarige nu geobsedeerd door zombies en creepers enzo, met dank aan oudstequote:Op maandag 21 oktober 2013 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had een ppd-nosser op m'n werk (wel wat jonger, 9), die op 1 of andere manier GTA op z'n ds had gekregen. Leuk, maar dat kind vond het dus doodnormaal om te vertellen hoe hij daar hoeren oppikte en doodmaakte en weet ik veel wat. Dat onderscheid tussen werkelijkheid en fictie vond hij inderdaad lastig.
Toen heb ik in overleg met z'n verzorger met hem afgesproken dat hij dat ene spel mocht ruilen voor alle varianten Mario die ik kon vinden. Allemaal op z'n kaart gezet en hij vond dat 10 keer leuker.
Dat GTA speelde hij vooral omdat een ander het voor hem op z'n DS had gezet, dan zal het wel goed zijn
(leuk detail: Het was op zijn ds gezet door een 17jarige mede-autist die dus niet het inzicht had om te bedenken dat het geen handig spel is voor kinderen)
Falenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 7 dagen en 7 uur en dan ben ik een jaar gestopt.
Hoe zal ik dat vieren?
Daarom zit je toch al op FOK!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat we allemaal geen leven hebben.
Dat laatste is zo herkenbaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja beter als in; de koortsvlagen zijn weg. Maar ik hoest me de tyfus, en ben kortademig enzo. Misschien is het niks maar voor de zekerheid wil de huisarts toch eea uitsluiten.
en nja, ik heb nu een beetje een 'gooi maar op de stapel' mentaliteit gekregen. Moest soms goed nadenken om te weten wat ik nou ook alweer allemaal had. Tis ook zoveel
Want alle andere SC's hebben een uitgebreide gebruiksaanwijzing?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:03 schreef smitjew het volgende:
Waarvoor is deze slowchat eigenlijk ?
Kon niet veel vinden hierover
Fuuuuuuuuuuuuuuu damn you! Enablerquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Falen![]()
Die nieuwe CG halloween lakjes zijn tof
meh, nog meer lak. Ben ff in een non-lak fase.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Falen![]()
Die nieuwe CG halloween lakjes zijn tof
Misschienquote:
dit!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meh, nog meer lak. Ben ff in een non-lak fase.
Ik drukt op actief topics en post overal wat me intressant lijkt , beetje mijn blik vergrotenquote:
Lijkt een nagellaksc je interessant ja?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:11 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik drukt op actief topics en post overal wat me intressant lijkt , beetje mijn blik vergroten
Anders kom je nooit achter sommige dingen.
You're welcomequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuu damn you! Enabler
Vanwaar de extra helmer dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meh, nog meer lak. Ben ff in een non-lak fase.
Ik had mooie lange nagels , goed onderhouden maar zit nu op waterpolo en moet ze elke week beetje bij knippen , wordt voor de wedstrijd gecontroleerd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt een nagellaksc je interessant ja?
Omdat het dan wat beter te ordenen is in plaats van alles in de laatste hoekjes te raggen omdat er nog plek is. En voor mijn make-up, dan kunnen er weer boeken in de boekenkastquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vanwaar de extra helmer dan?
Anders een leuk nieuw bordspel falen of zo?
Potver. Zit ik hier op mijn werk ff de sc bij te lezen komt er spontaan zo'n charmante gnork uit mijquote:
Ohhhhh die vind ik leukquote:
Ja ik heb em ook in mandje zittenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die vind ik serieus wel wat hebben
Ik heb nog niet eens pepernoten gehadquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfff, zojuist is de 5e kilo choco pepernoten aangebroken hier op kantoor en we zitten maar met 3en, echt beschamend dit
Zoveel matige truien daarquote:
Ik al ietsje teveelquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens pepernoten gehad
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey Sjaan, ga dan all the way![]()
[ afbeelding ]
en SF die anderequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer even een MI voor de geest te halen van B als ik hem zo'n trui zou gevenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop dit soort truien ook alleen voor thuisquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch zou ik zo'n trui eerder voor thuis kopen dan een onesie. Omdat je die tenminste even snel uit kan doen als er wordt aangebeld. En je kan hem aanhouden als je met de hont gaat lopen
Open doen in je onesiequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch zou ik zo'n trui eerder voor thuis kopen dan een onesie. Omdat je die tenminste even snel uit kan doen als er wordt aangebeld. En je kan hem aanhouden als je met de hont gaat lopen
Trots vertellen aan je buurman dat je in een olifantenonesie thuis rondlooptquote:
Laat jij de hont uit in je onesie?quote:
Nee..quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat jij de hont uit in je onesie?
DAAR KIKKER JE VAN OPquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar Duinrell? Ik heb kaarten die voor volgende week woensdag opmoeten
iedereen digitale aidsquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is een fout opgetreden bij het maken van je plan. Probeer het opnieuw.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB GEEN PIJN AAN MIJN RUG, wat is deze. Als het morgen nog zo is ga ik hardlopen
Ik ga pas eind van de week wel weer lopen of zo, m'n been doet nu ook beetje veel te veel pijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat ik morgen geen last meer heb van mijn been.
Ik heb de boel een beetje overbelast vermoed ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga pas eind van de week wel weer lopen of zo, m'n been doet nu ook beetje veel te veel pijn
Bij overbelasting is het wel handig om ff wat rust te pakken ja... Is bij mij ook het probleem nu vermoed ik. Maar ik ga woensdagavond wel weer naar mijn groepsles, ik ga ervan uit dat het tegen die tijd wel weer ok is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de boel een beetje overbelast vermoed ik.Dus nu bijna een week helemaal niets gedaan en nu voel ik eigenlijk niets meer. Alleen een beetje snel stijf, maar na niét bewegen vind ik dat niet zo'n punt.
Dus morgen hopelijk een rustig hobbelrondje.
anders is het geen meestestemmengelden meerquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah spelletjesmeet moet ik nog even kijken..... Ik dénk wel dat ik kom; maar moet nog even kijken ivm bedrijfsuitje.
Ik denk dat ren ook voor 16de had gestemd (en dus soberso meeste stemmen had).quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders is het geen meestestemmengelden meer
Nee joh, geprikt is gepriktquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ren ook voor 16de had gestemd (en dus soberso meeste stemmen had).
Anders haal ik em wel weg.
"Gelukkig" ken ik de verschillende pijntjes best goed, maar er naar luisteren is een tweede natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij overbelasting is het wel handig om ff wat rust te pakken ja... Is bij mij ook het probleem nu vermoed ik. Maar ik ga woensdagavond wel weer naar mijn groepsles, ik ga ervan uit dat het tegen die tijd wel weer ok is.
Zulks een goeden excuus om niet naar het bedrijfsuitje te hoevenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah spelletjesmeet moet ik nog even kijken..... Ik dénk wel dat ik kom; maar moet nog even kijken ivm bedrijfsuitje.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulks een goeden excuus om niet naar het bedrijfsuitje te hoeven
Ik wou idd liever niet met bedrijfsuitje mee; maar doordat ene collega al niet mee gaat.. Ander collega wellicht ook niet en mijn kamer al geboekt is met een "Ja maar jij gaat toch wel mee he?? Ja anders zeggen we het helemaal af heur"quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ook erg fijn dat ze mijn kamer al geboekt hadden; zonder verder overleg; dus mjaZoveel zin in het uitje
![]()
![]()
Dan ga je gewoon op de reservelijst, geen probleem!quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
Als het goed is ben ik de 16de in de voormiddag terug in Eindhoven.
Dus dan kan ik in de middag komen... Alleen is het me nu zo druk (ivm taken die ik overneem van mijn collega); dat ik niet weet of dat slim is om mijn weekend dan zó vol te plannen.
Ik zit zondag namelijk met mijn eerste bout die ik ga spelen.
Vandaar de twijfel.
Kun je niet met iemand samen komen en de kosten delen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou van spelletjes en zou ook graag komen, maar gisteren al naar Tilburg gevroemd en die geintjes zijn niet gratiesj helaasch.
Het wordt 'm echt even niet nu.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je niet met iemand samen komen en de kosten delen?
Ik koop alvast extra tissues!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:23 schreef Mss het volgende:
Ik ben er ook als ik ergens een El cheapo treinkaartje kan regelen!
quote:
ERMAHGERD STEM DAN NIET!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kom want waarschijnlijk vieren wij die dag de verjaardag van Sjon/housewarming
Nou inderdeed, je mot niet op een datum gaan stemmen dat je helemaal niet kanquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:30 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb niet gestemd omdat ik er niet ben, dat vond ik wel zo handig
JA MAAR SJON HAD DIT IDEE PAS AFGELOPEN WEEKENDquote:
Zelfde hier.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:30 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb niet gestemd omdat ik er niet ben, dat vond ik wel zo handig
d'romquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou inderdeed, je mot niet op een datum gaan stemmen dat je helemaal niet kanEn stemmen als je niet komt is helemaal raarrr
Dan zeg je DAT GAAT NIET DOE MAAR DE 23e KTNXBAIquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JA MAAR SJON HAD DIT IDEE PAS AFGELOPEN WEEKEND
NEE STELLETJE HOEREN IK BEN ALLE GRAPPEN OVER MIJN GEJANK ZAT SNAP DAT DAN HET IS ECHT NIET LEUKquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme, moet je hier over nadenken?
jankzakquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:32 schreef Mss het volgende:
[..]
NEE STELLETJE HOEREN IK BEN ALLE GRAPPEN OVER MIJN GEJANK ZAT SNAP DAT DAN HET IS ECHT NIET LEUK
Jezus, je hoeft niet meteen te gaan janken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:32 schreef Mss het volgende:
[..]
NEE STELLETJE HOEREN IK BEN ALLE GRAPPEN OVER MIJN GEJANK ZAT SNAP DAT DAN HET IS ECHT NIET LEUK
ook nog een optie idd. maar ik ben niet echt een spelletjes mensch tbh, vind de meet opzich ook leukquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zeg je DAT GAAT NIET DOE MAAR DE 23e KTNXBAI
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jezus, je hoeft niet meteen te gaan janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |