Google het eens HAHAHA EINZquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weer we allemaal te hoer zijn
Gawd ik mag me binnenkort gaan verdiepen in de wereld van google en seo enzozijn daar ook cursussen voor?
seo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weer we allemaal te hoer zijn
Gawd ik mag me binnenkort gaan verdiepen in de wereld van google en seo enzozijn daar ook cursussen voor?
HOE maak jij dat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
Godverdorie, wat is kip cashew toch goddelijk lekker
Recept plzquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
Godverdorie, wat is kip cashew toch goddelijk lekker
quote:
1. Kies gerecht op Thaise afhaaltoko websitequote:
Boze Koosquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
1. Kies gerecht op Thaise afhaaltoko website
2. Stuur Koos om het te halen
3. Zet bordjes neer en bestek, anders wordt Koos boos.
4. Open uw bak voer en schep het met bijv. een lepel op uw bord.
Dan komt de asperge in hem naar bovenquote:
Zet dit recept snel op smulweb om uw medemens te helpen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
1. Kies gerecht op Thaise afhaaltoko website
2. Stuur Koos om het te halen
3. Zet bordjes neer en bestek, anders wordt Koos boos.
4. Open uw bak voer en schep het met bijv. een lepel op uw bord.
waar zit jij?quote:
nermnermnerm!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kip cashew met asperges omnomnom
jammer dat ik geen student meer ben, anders had het op studentjesvoer.nl of HOE die site ook heet gekundquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zet dit recept snel op smulweb om uw medemens te helpen!
S03E02quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
waar zit jij?
Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van The Big Band Theory, ik vind het tof en Koos nu gelukkig ook
Nice! Dan ben je helemaal bij toch? Met de VS?quote:
Zulke klassiekers moet je niet zelf gaan makenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
nermnermnerm!
Maakt u die zelf of ook halen?
nee daar heb je gelijk inquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zulke klassiekers moet je niet zelf gaan maken
doe dat, either you hate it or you love it. Geloof niet dat er een tussenweg mogelijk isquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit bewust koriander opben ondertussen in staat eens zo'n struik te halen alleen om te proeven
nermnermnerm!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een melkschuimer van m'n ouders gekregen. Zulks een bazending
klopt, voor de mensen die het smeeeeeerig vinden is het vele malen opvallender dan voor mensen die het wel lekker vindenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me af of je onbewust koriander kan eten. Zou dat anders zijn als je het wel lekker vind?
Als je het vies vind, is het zo fucking overheersend dat het niet mogelijk is om het onbewust te eten
Het neemt veel te veel ruimte in beslag voor wat het doet, maar het maakt wel verdomd lekker schuimquote:
hier is de melk opquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het neemt veel te veel ruimte in beslag voor wat het doet, maar het maakt wel verdomd lekker schuim![]()
Dus ik heb net een Chai Tea gemaakt[/hipster]
Vraag of hij even melk meeneemtquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Molo het volgende:
Godverdomme, Koos is alwéér naar de hoeren
Picsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een melkschuimer van m'n ouders gekregen. Zulks een bazending
ze zijn hem net aan het melken zegt hijquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vraag of hij even melk meeneemt
Z'n prostaat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ze zijn hem net aan het melken zegt hij
Dan krijg je de opvoedpolitie achter je aan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste wilde ook GTA gaan keaupen. Ik weet nog niet of ik dat wel een strak plan vind
OHAI WERKGELEGENHEIDquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan krijg je de opvoedpolitie achter je aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |