abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132371873
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Op je mobiel zijn pi's niet eens zichtbaar
Niet mijn probleem :P
pi_132371909
Omdat je het leuk hebt met elkaar.
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:55:23 #75
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132371995
Als meid zijnde moet je de pi's van mannen goed kunnen interpreteren om hun aandacht vast te houden en te zorgen dat ze bij je blijven. Dus TS als je een man op fok hebt en je wil hem blijven boeien denk dan om je pi's. Want discussies over pi's zijn niet leuk zoals je hier wel kan lezen.
we dan
pi_132372010
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet mijn probleem :P
dat jij alleen met irrelevante dingen (die je dan niet uit wil leggen, verwijzen naar wiki als je zelf geen argumenten meer hebt is natuurlijk erg lame) en drogredenen komt ook niet het mijne

Maar ik ga dit top topic niet verder vervuilen met offtopic gezeik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:56:36 #77
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132372073
Jullie offtopic gezeik heeft anders meer diepgang dan de vraaggang hier ontopic.
we dan
pi_132372094
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Letsstaytogether op 20-10-2013 21:02:35 ]
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:57:30 #79
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132372132
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
Mijn vriendje ruikt trouwens wel enorm lekker, en dat van na het sporten en de geur en bespringen herken ik wel. Maar dat komt ook door zijn hoofd en lichaam. :P
Verkeerde topic :* :P
we dan
pi_132372138
quote:
9s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie offtopic gezeik heeft anders meer diepgang dan de vraaggang hier ontopic.
Kijk Rhu, van Hiergaanwedan's positieve instelling zou jij nog wat kunnen leren! ^O^
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:58:51 #81
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132372224
goed lichaam en altijd stil
pi_132372307
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat jij alleen met irrelevante dingen (die je dan niet uit wil leggen, verwijzen naar wiki als je zelf geen argumenten meer hebt is natuurlijk erg lame) en drogredenen komt ook niet het mijne

Maar ik ga dit top topic niet verder vervuilen met offtopic gezeik
Je snapt me gewoon niet! _O-
Ook niet mijn probleem trouwens, ik ben toch -echt- duidelijk geweest! :D
pi_132372389
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Verkeerde topic :* :P
Nu wil ik wel weten wat voor topic dat was! :@ :P
Edit: Gezien! lol
pi_132372596
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als meid zijnde moet je de pi's van mannen goed kunnen interpreteren om hun aandacht vast te houden en te zorgen dat ze bij je blijven. Dus TS als je een man op fok hebt en je wil hem blijven boeien denk dan om je pi's. Want discussies over pi's zijn niet leuk zoals je hier wel kan lezen.
Nee inderdaad, en bedankt voor deze tip :)
wrap ur hands around my throat so i know its real
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:07:20 #85
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132372737
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef wasssup het volgende:

[..]

Nee inderdaad, en bedankt voor deze tip :)
Ik heb wel meer goede tips voor je hoor. Je hoeft er alleen maar om te vragen :)
we dan
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:33:48 #86
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_132374506
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:

[..]

ik bedoel gewoon wat zorgt dat de interesse blijft van de man naar de vrouw toe
en nee gewoon nieuwsgierig
Dat is voor iedere man anders.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_132374854
TS, dat is per man verschillend. Je zegt dat je in een lange afstand flow zit. Hoeveel kilometers? Uit ervaring weet ik dat lange afstand vaak niet werkt. In mijn geval ging het dan wel om duizenden kilometers.
pi_132374932
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Waardoor blijft een man nou bij een vrouw?
Elke avond verzekerd zijn van seks.
pi_132375326
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:

[..]

ik bedoel gewoon wat zorgt dat de interesse blijft van de man naar de vrouw toe
en nee gewoon nieuwsgierig
Interesse blijft wanneer hij zich realiseert dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man. Met andere woorden: jij pikt geen bullshit van hem, want als hij gek gaat doen en jou als vanzelfsprekend gaat zien moet hij zich realiseren dat jij heel makkelijk je biezen kan pakken. Jij kan je leven ook leiden zonder hem. Dat houdt hem op scherp. Verder moet je wel lief en zorgzaam zijn hoor en hem af en toe gunnen de mannelijke hero te zijn (houden mannen van). Maar je hoeft geen nonsense te pikken van hem en zorg er subtiel voor dat jouw mannetje dat door heeft.
pi_132376256
We accept the love we think we deserve. :D
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_132386490
quote:
9s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nee
Dan doe je het niet. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_132386613
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Interesse blijft wanneer hij zich realiseert dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man. Met andere woorden: jij pikt geen bullshit van hem, want als hij gek gaat doen en jou als vanzelfsprekend gaat zien moet hij zich realiseren dat jij heel makkelijk je biezen kan pakken. Jij kan je leven ook leiden zonder hem. Dat houdt hem op scherp. Verder moet je wel lief en zorgzaam zijn hoor en hem af en toe gunnen de mannelijke hero te zijn (houden mannen van). Maar je hoeft geen nonsense te pikken van hem en zorg er subtiel voor dat jouw mannetje dat door heeft.
tot het moment dat ie gewoon jou niet meer wil. Sta je met je trukendoos om de man bij je te houden.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:51:10 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132386727
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Noem eens voorbeelden van die bullshit en dat gek doen? En wat doe jij dan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_132402297
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:46 schreef Apotheose het volgende:

[..]

tot het moment dat ie gewoon jou niet meer wil. Sta je met je trukendoos om de man bij je te houden.
Dacht het ff niet. Then it's time for me to lift five fingers and wave goodbye. Ik begeleid hem met plezier naar het gat van de deur als dat nodig is. Ik ga echt geen moeite doen voor een man die niet eens wil blijven, kom nou zeg. Waar zie je me voor aan?

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Noem eens voorbeelden van die bullshit en dat gek doen? En wat doe jij dan?
Bullshit & gek doen (wat ik niet tolereer in een relatie) = --> afspraken niet nakomen, grenzen overschrijden omdat hij denkt: 'ach, boeieh... ze blijft toch bij me, misschien wordt ze boos en schreeuwt ze tegen me, maar puntje bij paaltje zal ze echt niet weggaan'

Wanneer een man dit soort trekjes begint te vertonen en me als vanzelfsprekend gaat zien (ik ben in relaties heel lief en zorgzaam en sommige mannen zien dat als een teken van zwakte), maar nee hoor, dan is het voor mij heel simpel: duidelijk maken dat ik geen zin heb in dat soort onzin-praktijken en als hij niet heel snel normaal doet, kies ik voor mezelf en dat houdt in dat ik met de noorderzon vertrek. Maar dan is het wel héél bont, ik vertrek niet om het minste of geringste, maar structureel bullshit uithalen bij me? Sorry, adios amigos. Is me een aantal keren overkomen en toen ik het aankaartte, hield het al snel op (bullshit gedrag dan, niet de relaties)

[ Bericht 4% gewijzigd door JuztMe op 21-10-2013 18:38:01 ]
pi_132402725
-

[ Bericht 99% gewijzigd door JuztMe op 21-10-2013 18:44:18 ]
pi_132402940
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan doe je het niet. :P
20 keer gelezen en ik snap er nog geen kut van
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:57:10 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132403153
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:32 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Dacht het ff niet. Then it's time for me to lift five fingers and wave goodbye. Ik begeleid hem met plezier naar het gat van de deur als dat nodig is. Ik ga echt geen moeite doen voor een man die niet eens wil blijven, kom nou zeg. Waar zie je me voor aan?

[..]

Bullshit & gek doen (wat ik niet tolereer in een relatie) = --> afspraken niet nakomen, grenzen overschrijden omdat hij denkt: 'ach, boeieh... ze blijft toch bij me, misschien wordt ze boos en schreeuwt ze tegen me, maar puntje bij paaltje zal ze echt niet weggaan'

Wanneer een man dit soort trekjes begint te vertonen en me als vanzelfsprekend gaat zien (ik ben in relaties heel lief en zorgzaam en sommige mannen zien dat als een teken van zwakte), maar nee hoor, dan is het voor mij heel simpel: duidelijk maken dat ik geen zin heb in dat soort onzin-praktijken en als hij niet heel snel normaal doet, kies ik voor mezelf en dat houdt in dat ik met de noorderzon vertrek. Maar dan is het wel héél bont, ik vertrek niet om het minste of geringste, maar structureel bullshit uithalen bij me? Sorry, adios amigos. Is me een aantal keren overkomen en toen ik het aankaartte, hield het al snel op (bullshit gedrag dan, niet de relaties)
In je eerste post zei je dat hij zich moet realiseren dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man.

Die bullshit moet hij van jou wel pikken?
pi_132403296
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In je eerste post zei je dat hij zich moet realiseren dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man.

Die bullshit moet hij van jou wel pikken?
Nee tuurlijk moet hij geen bullshit van mij pikken, voor mij geldt precies hetzelfde. Logisch toch? Ik ga geen zaken verwachten van een ander, als ik dat zelf niet waar kan maken.

Elk moment kan verliezen aan een ander man >> Als ik met de noorderzon vertrek, ben ik zo'n vrij als een vogeltje, houdt ook in dat ik weer in de markt ben.
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:03:08 #99
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132403399
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
zoveel gezeik hier omheen is niet nodig hoor
ik dacht misschien weet iemand het magische antwoord
ja liefde, oke maar die liefde ontstaat toch uit iets, ik zal jullie niet meer lastig vallen
zaadvragende ogen
strakke kont
zachte tietjes
geld
kan niets beters krijgen
eenzaam
etc
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:04:12 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132403438
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:00 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Nee tuurlijk moet hij geen bullshit van mij pikken, voor mij geldt precies hetzelfde. Logisch toch? Ik ga geen zaken verwachten van een ander, als ik dat zelf niet waar kan maken.

Elk moment kan verliezen aan een ander man >> Als ik met de noorderzon vertrek, ben ik zo'n vrij als een vogeltje, houdt ook in dat ik weer in de markt ben.
Maar je presenteert die bullshit van jou als de manier waarop hij zijn interesse in jou moet houden.
pi_132403610
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar je presenteert die bullshit van jou als de manier waarop hij zijn interesse in jou moet houden.
Die bullshit die ik niet tolereer houdt zijn interesse in die zin vast dat hij zich realiseert dat ik geen deurmat ben die over zich heen laat lopen en een man wil uiteindelijk niet met een deurmat eindigen, maar met een vrouw die niet alles pikt en stevig in haar schoenen staat. Houdt dat niet zijn interesse vast, dan ben ik blij dat ie opgesodemieterd is, want zo'n man kan mij blijkbaar niet aan.
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:11:10 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132403667
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:09 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Die bullshit die ik niet tolereer houdt zijn interesse in die zin vast dat hij zich realiseert dat ik geen deurmat ben die over zich heen laat lopen en een man wil uiteindelijk niet met een deurmat eindigen, maar met een vrouw die niet alles pikt en stevig in haar schoenen staat. Houdt dat niet zijn interesse vast, dan ben ik blij dat ie opgesodemieterd is, want zo'n man kan mij blijkbaar niet aan.
'Geen deurmat' vind ik een nogal schrale basis voor een relatie. Maar goed.
pi_132403706
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

'Geen deurmat' vind ik een nogal schrale basis voor een relatie. Maar goed.
Dat mag.
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:13:02 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132403739
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Dat mag.
Hoera.
pi_132403783
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoera.
Nou nou meteen gaan juichen is wel overdreven vind ik.

Oh wacht nu ga jij zeggen: dat mag.
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:35:29 #106
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132404714
Goede communicatievaardigheden en dagelijks pijpen natuurlijk.

:')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_132405307
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:09 schreef JuztMe het volgende:

[..]

nou ja, mooi dat je zo bent. Zal je ook nooit een gebroken hart oplopen denk ik, omdat je er toch zo makkelijk onder bent. Als in: my way or the high way... Zo komt het wat op mij over. No offence
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:35 schreef snakelady het volgende:
Goede communicatievaardigheden en dagelijks pijpen natuurlijk.

:')
uiteraard :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_132407626
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:00 schreef JuztMe het volgende:

[..]

( ik heb niet het hele topic gelezen)
Zon type als jou zou ik eerder op afknappen... Hoe kun je nou echt voor iemand gaan met die instelling.

Dan heb ik zoiets ik heb geeneens zin/ga niet eens beginnen aan een relatie als de ander er zo weinig waarde aan hecht/ het echt als iets vervangbaars ziet.

Ik snap wel dat je geen bullshit pikt maar dat kan je ook wel op een andere manier oplossen als dreigen met zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')