Altijd doorgaan. Aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning.quote:
Lijkt ook wel iets wat Cruijff zou zeggen eigenlijk.lquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax thuis, altijd lastig. Volgens De Boer moet je scoren om te winnen.
En Steve McClaren ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt ook wel iets wat Cruijff zou zeggen eigenlijk.l
Niet spoileren Johannes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik begrijp dat het een doelpuntenfestijn gaat worden.
Ajax domineert, dus het is wachten op de 0-1.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik begrijp dat het een doelpuntenfestijn gaat worden.
quote:
Arno is de Chef Voetbalquote:
Owquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik ben juist degene die het nog niet weet
Al die anderen zitten vage hints te droppen.
Altijd he? Ajax is van de dominante kant.quote:
Ajax lijkt wel een beetje op mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd he? Ajax is van de dominante kant.
Dat kan. Want je kent het gezegde: opposites attract.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax lijkt wel een beetje op mij.
Toch heb ik niets met Ajax. Misschien daarom wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop