Calvin-en-hobbes.gifquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zat op de eerste rij bij de halve finale van het EK 88.
Bedankt.quote:
so grappug xdquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom laten ze die gele kaart zien?
Alsof ie er nog eentje krijgt xd xd
het gebeurtquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom laten ze die gele kaart zien?
Alsof ie er nog eentje krijgt xd xd
Hij weet dondersgoed wat ik bedoel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn er meerdere van.
Die goal hangt wel in de lucht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou lullig zijn als nec nu toch niet wint door een goal in de laatste minuten
Jakhanbashquote:
Dat is idd een leuk feitje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik las die boeken altijd in het zonnetje op de camping.
Terwijl je ouders SBS 6 keken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik las die boeken altijd in het zonnetje op de camping.
Ik mis Madvillain.quote:
Op de camping hadden we geen tv.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Terwijl je ouders SBS 6 keken?
Ja, lastige keuze. Ik vind dit een beter album, maar die andere daar is de cover beter geschikt als UI.quote:
Zeker die knipperende UI was leuk, jammer dat die weer weg is. Ik denk dat je daar veel succes mee had kunnen hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, lastige keuze. Ik vind dit een beter album, maar die andere daar is de cover beter geschikt als UI.
Ach, er zijn maar een beperkt aantal melodramatische "Ik neem je niet meer serieus als moderator nu!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker die knipperende UI was leuk, jammer dat die weer weg is. Ik denk dat je daar veel succes mee had kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |