Nee. Maar toch apart dat mijn neus stilletjes bloedt in mijn neus. Misschien komt het door 'stress'quote:
Gelukkig at jij wel de hele frikandel op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het over de kwantiteit he, niet de kwaliteit.
Kloon van iemand anders danquote:
De bevolkingsgroep die patat in een puntzak durft te serveren kent meestal het concept doorbakken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Welke bevolkingsgroep maakt dan de beste patat? Zeg niet Vlamingen, want die maken friet.
Of door het feit dat je telkens alle snotjes uit je neus haalt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee. Maar toch apart dat mijn neus stilletjes bloedt in mijn neus. Misschien komt het door 'stress'
Verdorie, helemaal overheen gelezen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, iemand moet zich opofferen om de frietsaus en nepcurry op te smikkelen. Dan ik maar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig at jij wel de hele frikandel op.
Ik mislas. Mijn excuses.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Men zegt dat de eerste mens die 150 jaar oud wordt waarschijnlijk al geboren is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Binnen nu en de komende 90 jaar sowieso
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Te weinig verwijderde foto's in KPD omdat ze 17, 19 is.
Minder neus peuteren viespeukjequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee. Maar toch apart dat mijn neus stilletjes bloedt in mijn neus. Misschien komt het door 'stress'
Ja, hoiquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men zegt dat de eerste mens die 150 jaar oud wordt waarschijnlijk al geboren is.
Ja hoor, begrijp alleen niet dat mensen dat niet gewoon direct vragen ipv speculeren in een topic. Is onnodig en je roept een naam van iemand die ik nie eens ken.quote:
Ik kan dus de conclusie trekken dat alle patat in een puntzak goede patat serveert? Bram Ladage vind ik namelijk ook niet zo bijzonder.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De bevolkingsgroep die patat in een puntzak durft te serveren kent meestal het concept doorbakken.
Lolquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
18 inmiddels, een dag nadat ze de ban kreeg
Ik heb een frikandel van je te goed.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, iemand moet zich opofferen om de frietsaus en nepcurry op te smikkelen. Dan ik maar.
Bij deze: van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja hoor, begrijp alleen niet dat mensen dat niet gewoon direct vragen ipv speculeren in een topic. Is onnodig en je roept een naam van iemand die ik nie eens ken.
Sterf.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan dus de conclusie trekken dat alle patat in een puntzak goede patat serveert? Bram Ladage vind ik namelijk ook niet zo bijzonder.
Op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja hoor, begrijp alleen niet dat mensen dat niet gewoon direct vragen ipv speculeren in een topic. Is onnodig en je roept een naam van iemand die ik nie eens ken.
Hoi,quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 frikandellen van jou tegoed, die je afgelopen week gewoon alleen voor jezelf hebt gehouden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een frikandel van je te goed.
Omdat mensen over het algemeen een kloon aanmaken omdat ze niet willen dat we weten wie ze zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben in Leiden op de markt een kraampje die biologische patat verkoopt. In puntzakken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan dus de conclusie trekken dat alle patat in een puntzak goede patat serveert? Bram Ladage vind ik namelijk ook niet zo bijzonder.
Biologische producten hoef ik sowieso niet, omdat ze biologisch zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben in Leiden op de markt een kraampje die biologische patat verkoopt. In puntzakken.
Ben ook geen harde fan van Bram Ladage, maar die hebben we hier niet dus die heb ik niet meegenomen in mijn analyse.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat ik de hele dag bezig ben en dan voel in mijn neus dat ze er zitten, ik uiteindelijk (na uitstellen) naar de wc ga om ze eruit te halen en ik dan opgedroogd bloed eruit haal. Dat kan toch onmogelijk te maken hebben met neuspeuteren? Want dat doe ik weinig en gezien het feit dat ik de hele tijd bezig ben met andere dingen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of door het feit dat je telkens alle snotjes uit je neus haalt.
Misschien huilen je hersenen door je neus heen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:54 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat ik de hele dag bezig ben en dan voel in mijn neus dat ze er zitten, ik uiteindelijk (na uitstellen) naar de wc ga om ze eruit te halen en ik dan opgedroogd bloed eruit haal. Dat kan toch onmogelijk te maken hebben met neuspeuteren? Want dat doe ik weinig en gezien het feit dat ik de hele tijd bezig ben met andere dingen.
Racist.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Biologische producten hoef ik sowieso niet, omdat ze biologisch zijn.
HA bellen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:54 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat ik de hele dag bezig ben en dan voel in mijn neus dat ze er zitten, ik uiteindelijk (na uitstellen) naar de wc ga om ze eruit te halen en ik dan opgedroogd bloed eruit haal. Dat kan toch onmogelijk te maken hebben met neuspeuteren? Want dat doe ik weinig en gezien het feit dat ik de hele tijd bezig ben met andere dingen.
Welkom op Fok!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee hoor, voel me prima. Ik volg de logica alleen niet.
Dat komt omdat je een vrouw bent, die hebben daar doorgaans wat moeite mee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Kip uit de supermarkt is altijd opgespoten. Nadat je het in de pan legt, verdwijnt 50% omdat het allemaal extra water was.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere plofkip eten. Ga toch geen 10 euro voor 300 gram biologische kip betalen?
Misschien is het een manquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een vrouw bent, die hebben daar doorgaans wat moeite mee.
Nou, weet niet. Ik weet ook niet wie mijn huisarts überhaupt is. Maar ik zie wel, als het zo blijft dan ga ik sowieso wel even laten checken wat er mis is.quote:
Na het paprikadebacle in de AH (normale rode paprika is 70 cent, biologische rode paprika is 1,50) hebben ze nu een aanbieding dat 1 paprika 70 cent kost, en 2 (twee) 50 cent.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere plofkip eten. Ga toch geen 10 euro voor 300 gram biologische kip betalen?
Het is maar 20 procent. En dus is het alsnog goedkoper!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip uit de supermarkt is altijd opgespoten. Nadat je het in de pan legt, verdwijnt 50% omdat het allemaal extra water was.
Moet je niet de pan heet maken, dan heb je dat niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip uit de supermarkt is altijd opgespoten. Nadat je het in de pan legt, verdwijnt 50% omdat het allemaal extra water was.
Okequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien huilen je hersenen door je neus heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |