Pannenkoekenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zullen zien
Ik kan wel wat lekkers maken natuurlijk
Ik geloof dat er een aantal mensen zijn met wel veel spelletjes, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel, maar ik kan ook altijd wat lenen bij m'n vader thuis.
Nee ik ga geen pannenkoeken makenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pannenkoekenmaar alles wordt gewaardeerd. Ik twijfel nog even over het catering deel, of ik vraag een bijdrage en regel alle eten en drinken of iedereen moet zelf fris en hapjes meenemen.
Dan brengen we allemaal satésaus mee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pannenkoekenmaar alles wordt gewaardeerd. Ik twijfel nog even over het catering deel, of ik vraag een bijdrage en regel alle eten en drinken of iedereen moet zelf fris en hapjes meenemen.
Ja hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik je opschrijven?
[..]
En jou ook?
Taart mag ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ga geen pannenkoeken maken
Haha, vind ik niet erg hoorquote:
Mooi, je stond er al bijquote:
Je bent zelf een pinda.quote:
Detail, heb je dat filmpje gezien van Stephen Fry over taalneuroten?quote:
Taart of cupcakes is primaquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Taart mag ook
[..]
Haha, vind ik niet erg hoor
[..]
Mooi, je stond er al bij
Nee. Is het een aanrader?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Detail, heb je dat filmpje gezien van Stephen Fry over taalneuroten?
Special brownies.quote:
Dat is een grapje, geen spelletjequote:
Topquote:
Jazeker, erg leukquote:
Ik heb t op facebook gepost bij Huppelquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar kan ik het vinden (ik ben natuurlijk wel lui)?
Die aanname is correct.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t op facebook gepost bij Huppelmaar jij hebt zeker nog steeds geen facebook?
Dan maar via deze weg: http://www.upworthy.com/s(...)the-way-youd-think-2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |